ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ:”ΠΕΣ – ΠΕΣ ΕΝΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ”.
Το Κ έντρο Πρόληψης ”ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ”ανταποκρίθηκε στο αίτημα του Νηπιαγωγείου μας,υλοποιώντας βιωματικό εργαστήρι ”πες-πες ένα συναίσθημα ” στη σχολική μας μονάδας.Ταξιδέψαμε στο ζωολογικό κήπο,γνωρίσαμε τα συναισθήματα μιας μάγισσας,αναζητήσαμε τα κρυμμένα συναισθήματα,μιλήσαμε για όσα μας φέρνουν καλά αλλά και λύπη καθώς και για όσα μας βοηθούν να κάνουμε όταν νιώθουμε λύπη.














