ΜΙΑ ΜΑΓΙΚΗ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ «ΠΑΡΑΓΚΑ»!
Μια ξεχωριστή ,γεμάτη δημιουργία και γέλιο, επίσκεψη πραγματοποίησαν σήμερα οι μικροί μαθητές του Νηπιαγωγείου μας. Επισκεφθήκαμε το Καλλιτεχνικό Εργαστήρι «Η Παράγκα», έναν χώρο αφιερωμένο στην παράδοση του ελληνικού θεάτρου σκιών. Μόλις φθάσαμε, ο υπεύθυνος του εργαστηρίου μας υποδέχθηκε θερμά. Καθίσαμε αναπαυτικά και ακούσαμε την ιστορία του Καραγκιόζη. Τα παιδιά έμαθαν για την καταγωγή του, τον αυθορμητισμό του και τους υπόλοιπους αγαπημένους ήρωες της παρέας. Η συνέχεια είχε δράση! Παρακολούθησαν την παράσταση και συμμετείχαν σε εργαστήρι χειροτεχνίας .Τα νήπια μεταμορφώθηκαν σε μικρούς καλλιτέχνες .Με οδηγό τη φαντασία τους ,έπιασαν χρώματα και κατασκεύασαν τη δική τους φιγούρα Καραγκιόζη. Ηπιο συναρπαστική στιγμή της ημέρας ήταν η ώρα που τα παιδιά πέρασαν πίσω από το πανί .Δοκίμασαν τις δυνάμεις τους ως καραγκιοζοπαίχτες, σκορπίζοντας γέλιο σε όλη την αίθουσα. Η εμπειρία μας δεν τελείωσε εκεί. Μόλις επιστρέψαμε στο σχολείο ,τα παιδιά πήραν αμέσως τους μαρκαδόρους τους και ζωγράφισαν τις εντυπώσεις τους από την εκδρομή ,γεμίζοντας την τάξη μας με πολύχρωμα έργα τέχνης εμπνευσμένα από τον Καραγκιόζη. Ήταν μια μέρα γεμάτη βιωματική μάθηση ,πολιτισμό και αμέτρητα χαμόγελα!















































































































