ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ 5ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ «Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ» -ΔΡΑΣΗ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.
Σήμερα θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας μια υπέροχη περιπέτεια γεμάτη δράση ,δημιουργία και οικολογική συνείδηση ,στην οποία πρωταγωνιστούν οι μαθητές μας .Όλα ξεκίνησαν στην τάξη, όταν διαβάσαμε ένα πολύ ιδιαίτερο βιβλίο :«Σκουπίδια και Ανακύκλωση». Μέσα από τις σελίδες του τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με έννοιες όπως η προστασία του περιβάλλοντος ,η μείωση των απορριμμάτων και η σημασία του να μην πηγαίνει τίποτε χαμένο. Οι εικόνες και οι ιστορίες του βιβλίου γέννησαν αμέτρητες ερωτήσεις και μια μεγάλη επιθυμία στα παιδιά να αναλάβουν δράση! Έτσι αποφασίσαμε να κάνουμε το επόμενο βήμα και να γίνουμε ενεργοί πολίτες .Με σύνθημα τον τίτλο της δράσης Ενεργού Πολίτη «Ας ανακυκλώσουμε» που έχει αναλάβει να υλοποιήσει αυτή τη σχολική χρονιά το σχολείο μας ,βάλαμε την ανακύκλωση στη καθημερινότητά μας. Η ευαισθητοποίηση των μαθητών μεταμορφώθηκε γρήγορα σε καλλιτεχνική έμπνευση. Αυτή την περίοδο ,με έναυσμα την αγάπη μας για το περιβάλλον ,συμμετείχαμε στον 5ο Μαθητικό Διαγωνισμό που διοργάνωσε το Ίδρυμα Λασκαρίδη με θέμα :«Η θάλασσα που θέλω να έχω!» .Συνδέντας τη δράση μας για την ανακύκλωση με τον διαγωνισμό ,τα νήπια άρχισαν να σκέφτονται πόσο σημαντικό είναι να κρατάμε τις θάλασσες και τις ακτές καθαρές. Χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά ,φαντασία, χρώματα και πολλή αγάπη, τα παιδιά δημιούργησαν μια ομαδική αφίσα ,στέλνοντας το δικό τους ηχηρό μήνυμα «Δίνω τα χέρια μου στην καθαρή θάλασσα»



















































































































