ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΟΔΕΝΤΡΟ Ποιο είναι το αγαπημένο μας παραμύθι ; Αφού το εικονογραφήσαμε ,γράψαμε τον τίτλο στο εξώφυλλο ,το κολλήσαμε στο δέντρο της τάξης μας.