΄΄Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΗΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΣ”- Το δικό μας παραμύθι.
Σήμερα μοιραζόμαστε μαζί σας μια ξεχωριστή στιγμή από τη σχολική μας καθημερινότητα .Με οδηγό τη φαντασία και την αυθόρμητη δημιουργικότητα των παιδιών, γίναμε όλοι μια ομάδα και δημιουργήσαμε το δικό μας παραμύθι .Όλα ξεκίνησαν όταν μια μικρή μαθήτρια έφερε στο σχολείο ένα πανέμορφο μπουκέτο αμάραντους!!Τα ιδιαίτερα αυτά λουλούδια στάθηκαν η αφορμή. Μετά από συζήτηση γεννήθηκε η ιδέα μιας ηρωίδας ,της μικρής Μαργαρίτας ,και κάπως έτσι ξετυλίχθηκε η πιο όμορφη ιστορία όπου όλοι μας γίναμε συγγραφείς και εικονογράφοι!!



















































































































