Μιλήσαμε για τα αποδημητικά πουλιά: ποια είναι, πότε επιστρέφουν στη χώρα μας, ποια είναι τα χαρακτηριστικά τους, πως φτιάχνουν τις φωλιές τους κτλ. Παρατηρήσαμε εικόνες.
Σειροθέτηση: Τοποθετήσαμε χελιδόνια από το μικρότερο στο μεγαλύτερο και κάρτες χρονικής ακολουθίας.
Μιλήσαμε για τα κάλαντα της άνοιξης «τα χελιδονίσματα», τα ακούσαμε και τα ζωγραφίσαμε.
Μία κατασκευή…
Βρήκαμε το αίνιγμα: από πάνω σαν τηγάνι, από κάτω σαν βαμβάκι κι από πίσω σαν ψαλίδι…
Διαβάσαμε ένα ποίημα και το ζωγραφίσαμε. Ιδέα από εδώ.