Οι 4 Εποχές
Με αφορμή την αλλαγή του χρόνου ασχοληθήκαμε με τους 12 μήνες και τις 4 Εποχές.
Αρχικά συζητήσαμε τι μας φέρνει στο νου η κάθε εποχή.
Έπειτα, ακούσαμε το ποίημα με τους 12 μήνες “Οι 12 Μήνες“, τους παρατηρήσαμε και στο ημερολόγιό μας και συνδέσαμε τον κάθε μήνα με τα χαρακτηριστικά του και τους χωρίσαμε στις 4 Εποχές.
Παρακολουθήσαμε και εξηγήσαμε το βίντεο με την περιστροφή της Γης γύρω από τον Ήλιο εδώ και εδώ για να κατανοήσουμε την εναλλαγή των εποχών.
Ζωγραφίσαμε τη ζωή του Δέντρου κατά τη διάρκεια της εναλλαγής των εποχών
Σχεδιάσαμε στο Tux Paint την αγαπημένη μας εποχή
Και, τέλος, κατασκευάσαμε τον Τροχό των Εποχών
Οι 4 Εποχές είναι μέρος του 2ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων σχετικά με το Διάστημα, εάν θέλετε να δείτε και τις υπόλοιπες δράσεις μας σχετικά με το Εργαστήριο Δεξιοτήτων “STEM και η Γη γυρίζει” πατήστε εδώ!






































