Ξεκινήσαμε δημιουργώντας ένα βίντεο αυτοπαρατήρησης. Παρακολουθήσαμε το βίντεο και εντοπίσαμε τις σωστές και τις λάθος συμπεριφορές, που συζητήσαμε στην ολομέλεια.
Είδαμε, παρατηρήσαμε και συζητήσαμε πίνακες ζωγραφικής, συμπληρώνοντας στη συνέχεια, τα κομμάτια που λείπουν.
Στη συνέχεια παίξαμε παιχνίδια ρόλων με έμφαση στη σύγκρουση. Αφού παρακολουθήσαμε τα σκετσάκια, προσπαθήσαμε να δώσουμε λύσεις με θετικό τρόπο, σε δύσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίσουμε στις σχέσεις μας με τους φίλους και συμμαθητές μας.
Χωριστήκαμε σε ομάδες και κάθε ομάδα έφτιαξε τους κανόνες της τάξης, που τους παρουσίασαν στην ολομέλεια.
Δημιουργήσαμε το συμβόλαιο της τάξης μας και το υπογράψαμε όλοι.