Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ!!!
Με αφορμή την έναρξη των δραστηριοτήτων μας τον μήνα Δεκέμβριο, σχετικές με τα ανθρώπινα δικαιώματα και την ιδιότητα του ενεργού πολίτη, με κύριους στόχους την ανάπτυξη της ενσυναίσθησης και την κατανόηση της αξίας της κοινωνικής προσφοράς και του εθελοντισμού, οι μαθητές/τριες ευαισθητοποιήθηκαν και ανακάλυψαν πόσο μεγάλη είναι η χαρά και η ικανοποίηση που μπορεί να δώσει η ανιδιοτελής προσφορά προς τον συνάνθρωπο.
Έτσι, αποφασίσαμε συλλογικά να δωρίσουμε χριστουγεννιάτικα στολίδια, φτιαγμένα με ανακυκλώσιμα υλικά, σε μαθητές με ιδιαιτερότητες ώστε να αισθανθούμε αυτή τη χαρά. Τη φετινή λοιπόν χρονιά η προσφορά μας ήταν στο Σύλλογο Γονέων Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Αναπηρία “ΑΓΚΑΛΙΑ”. Η εν λόγω δράση έγινε σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο Αμφιθέας Πέτα, με το οποίο συνεργαζόμαστε στο πλαίσιο των Κοινωνικών Δεξιοτήτων!!!

































































































