Διοργανώθηκε εργαστήρι πηλοπλαστικής σε συνεργασία με τους γονείς και το συστεγαζόμενο Δημοτικό Σχολείο, με θέμα «Δίνω Ζωή», μέσω του οποίου αποτυπώθηκαν δημιουργικά τα μηνύματα του εθελοντισμού και της αιμοδοσίας.
Διοργανώθηκε εργαστήρι πηλοπλαστικής σε συνεργασία με τους γονείς και το συστεγαζόμενο Δημοτικό Σχολείο, με θέμα «Δίνω Ζωή», μέσω του οποίου αποτυπώθηκαν δημιουργικά τα μηνύματα του εθελοντισμού και της αιμοδοσίας.