Πως βρεθήκαμε στην ψηφιακή τάξη;;;

Τα παιδιά έχουν το δικό τους τρόπο να αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα και τις συνθήκες που δημιουργούνται. Με το άρθρο αυτό θα προσπαθήσουμε να εξηγήσουμε στα παιδιά   πώς βρεθήκαμε στην ψηφιακή τάξη. Θα παρακολουθήσουμε την αυτοσχέδια ιστορία και  στη συνέχεια θα σχολιάσετε και θα κάνετε ερωτήσεις κατανόησης.

  • Πώς περνούσαν το χρόνο τους οι άνθρωποι πριν εμφανιστεί το ύπουλο-κακό μικρόβιο;
  • Που κρυβόταν;
  • Πως έμπαινε στους ανθρώπους και τους αρρώσταινε;
  • Τι πρόβλημα τους δημιουργούσε;
  • Ποιός βοήθησε τους ανθρώπους να διώξουν το μικρόβιο;
  • Οι γιατροί τι οδηγίες έδωσαν στους ανθρώπους για να πολεμήσουν τα μικρόβια και τον κορονοιό;
  • Ποιο πρόβλημα τους δημιούργησε το ύπουλο-κακό μικρόβιο στην καθημερινή ζωή των παιδιών;
  • Πώς έλυσαν το πρόβλημα;
  • ΦΡΟΥΤΑ ΚΑ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΤΑ ΜΙΚΡΟΒΙΑ ΜΑΚΡΙΑ!!!!

Τώρα είναι η ώρα να μάθουμε το αυτοσχέδιο τραγουδάκι μας για να το τραγουδάμε κάθε μέρα στην ψηφιακή μας τάξη.

θα το τραγουδάμε στο ρυθμό «μια ωραία πεταλούδα»

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ!!!!!

Τα παιδιά μας έστειλαν τις ζωγραφιές τους για την ψηφιακή τάξη…

είναι όλες μοναδικές και υπέροχες!!!

 

 

ΑΠΟΣΤΟΛΗ: (αφού παρακολουθήσετε με προσοχή την ιστοριούλα δώστε την αποστολή)

Γίνε τώρα κι εσύ στρατιώτης και ψάξε μέσα στο σπίτι σου «όπλα» με τα οποία μπορείς να καταδιώξεις τα μικρόβια. Ζωγράφισέ τα ή Φωτοφράφισέ τα!! Περιμένουμε να τα δούμε!!!

 

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!

Το φθινόπωρο είναι μια ξεχωριστή και πολύ ωραία εποχή. Η φύση γεμίζει χρώματα και είναι πολύ διασκεδαστικό να κάνουμε βόλτες στα δάση και να παρατηρούμε τα κόκκινα, πορτοκαλί, κίτρινα φύλλα που πέφτουν από τα δέντρα! Τι πιο διασκεδαστικό από τα να παίζουμε με τα πεσμένα φύλλα, να πηδάμε πάνω σε σωρούς από φύλλα και να γινόμαστε ένα με τη φύση!

Σιγά – σιγά αλλάζουμε τα ρούχα που φοράμε καθώς ο καιρός αλλάζει και γίνεται πιο κρύος σε σχέση με πριν. Φοράμε μακρυμάνικα μπλουζάκια και μακριά παντελόνια, καθώς και ζακέτες και ελαφριά μπουφάν. Κυρίως το πρωί και το βράδυ κάνει πιο πολύ ψύχρα.

Τα νόστιμα και ζουμερά φθινοπωρινά φρούτα  γίνονται κομμάτι της καθημερινής μας διατροφής ! Πράσινα κίτρινα και κόκκινα  κάνουν την εμφάνισή τους και όλα είναι πολύ νόστιμα Μυρίζουν υπέροχα!

θα αποχαιρετήσουμε το Φθινόπωρο με ένα τραγουδάκι!!!

 

Θα του χαρίσουμε με πολύ αγάπη τις εργασίες που κάναμε έστω και εξ αποστάσεως…

.     

Τώρα ήρθε η ώρα για δράση. Είδαμε χρώματα πολλά. Όλα με μοναδική ομορφιά. Άς παίξουμε λίγο με αυτά!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ: Διάλεξε όποια χρώματα σου αρέσουν και βάλε πάνω τους πράγματα που έχεις στο σπίτι και έχουν αυτό το χρώμα!!!

Περιμένουμε τις φωτογραφίες σας!!!!

ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΔΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!

Δημιουργικότητα, φαντασία, γραφή….

Η ανάπτυξη του μυαλού και της ψυχής ακολουθούν δρόμο παράλληλο!!!!

Μαθαίνω, εργάζομαι, παρουσιάζω την εργασία μου και αποκτώ αυτοπεποίθηση!!!!

ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ!!!

ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΜΑΣ ΤΑΞΗΣ!!!

Παιδιά όπως ακριβώς στην κανονική μας τάξη έχουμε κανόνες, έστι και στην ψηφιακή τάξη υπάρχουν σημαντικοί κανόνες,

που πρέπει να τους κρατάμε όλοι για να γίνεται το μάθημά μας πιο ευχάριστο!!!!

Η Νάντια θα μας μιλήσει για την ψηφιακή τάξη της και τους κανόνες που έμαθε!!!!!

πάμε να τη συναντήσουμε με ένα ΚΛΙΚ..

 

 

ΑΠΟΣΤΟΛΗ: Ζωγραφίζουμε τη δική μας ψηφιακή τάξη!!!

ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ!!!

Σήμερα ξεκίνησε η τηλεκπαιδευση, αλλά το μόνο σίγουρο είναι, ότι η υπόλοιπη μέρα μας είναι σημαντικό να αξιοποιείται, όσο γίνεται πιο δημιουργικά και χαλαρωτικά τόσο για τα παιδιά όσο και για εμάς.

  Παραμένει όμως το ερώτημα: πώς μπορούμε να περάσουμε τις μέρες μας στην καραντίνα χωρίς να είναι καταθλιπτικές, βαρετές ή γεμάτες ένταση;

  Κάπως πρέπει να φροντίσουμε για ποικιλία και εναλλαγή εμπειριών, και συγχρόνως να δώσουμε στα παιδιά μας ένα νέο αίσθημα κανονικότητας. Δεν είμαστε σε διακοπές. Πρέπει η καθημερινότητά μας να έχει ένα πρόγραμμα και όχι όλη μέρα στα sosial media και στην τηλεόραση  φορώντας  τις πυτζάμες!!!

Τις ιδέες τις βρήκαμε στο Kember.gr και θεωρήσαμε ότι θα σας φανούν χρήσιμες!!!!

 

Το Πολυτεχνείο ζει!!!!!

«Εδώ Πολυτεχνείο, Εδώ Πολυτεχνείο» ακούστηκαν οι φοιτητές από τον ραδιοφωνικό σταθμό του Πολυτεχνείου, στην προσπάθειά τους να εμψυχώσουν τους βασανισμένους Έλληνες και να αντισταθούν στην καταπάτηση των δικαιωμάτων τους και της ελευθερίας από τους δικτάτορες. Η αντίσταση αυτή έγινε η αφορμή να μπει στο πολυτεχνείου ο στρατός και να πνίξει αυτή την προσπάθεια για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας.

Οι φωνές των φοιτητών ηχούσαν «ΨΩΜΙ- ΠΑΙΔΕΊΑ- ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» …

Μέχρι σήμερα οι ανθρώπινες κοινωνίες γι αυτά τα ιδανικά αγωνίζονται.

Με απλό τρόπο γίνεται αναφορά στο παρακάτω video. Δείτε το μαζί με το παιδί σας και κάνετε ερωτήσεις κατανόησης.

  • τι είναι η Δημοκρατία;
  • ποιος κατάργησε τη Δημοκρατία;
  • τι έκαναν οι φοιτητές;
  • τι είναι η χούντα- δικτατορία;
  • τι ζητούσαν οι φοιτητές;   

Παρακολουθούμε το video….

ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ!!!

Είναι ώρα να τραγουδήσουμε για τη ελευθερία και την αγάπη!!!

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΊΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ!!!!

Τώρα θα δουλέψουν τα χεράκια μας!!!

Μπορείτε να δώσετε στα παιδί ένα λευκό χαρτί να ζωγραφίσει μια εικόνα από το τραγουδάκι  ή

Να κάνει την παρακάτω κατασκευή. Προτιμότερο είναι να γράψει μόνο του τις λέξεις και να μάθει να τις λέει ρυθμικά… όπως τα παιδιά του Πολυτεχνείου!!!

 

Η πατρίδα μας γιορτάζει!!!

Ημέρα εθνικής μνήμης για όλους. Οι μικροί μας μαθητές γνώρισαν τα ιστορικά γεγονότα μέσα από εκπαιδευτικά video, με  το κουκλοθέατρο δώσαμε τις έννοιες του πολέμου και της ειρήνης, τραγουδήσαμε πατριωτικά τραγουδάκια, κάναμε σημαιούλες, τα περιστέρια της ειρήνης και ομαδικά αποδώσαμε εικαστικά το κουκλοθέατρο «το κανόνι της ειρήνης». Φυσικά όταν άκουσαν το τραγούδι «περνάει ο στρατός» πήραμε όλοι τις σημαιούλες μας βγήκαμε στην αυλή μας και κάναμε την παρέλαση που απαιτούν οι μέρες αυτές…

Τα μικρά παιδιά με χαρά γιόρτασαν την επέτειο για την  28η Οκτωβρίου 1940 στο νηπιαγωγείο μας !!!

      

Το περιστεράκι της ειρήνης που κάναμε έφερνε μαζί του το τραγούδι της ειρήνης!!!!!!!!!!

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Α΄ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ 2020-2021

Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου.

Νηπιαγωγείο Αγκαθιάς.

Α΄ Τρίμηνο: 14/9/2020 έως 10/12/2020

Ο προγραμματισμός των εκπαιδευτικών δράσεων μπορεί να τροποποιείται ανάλογα με τα ενδιαφέροντα των παιδιών. Ωστόσο ο βασικός σκοπός μας το α΄τρίμηνο είναι η δημιουργία κλίματος χαράς, ασφάλειας και αποδοχής μέσα στη σχολική τάξη στο γενικότερο πλαίσιο της κοινωνικοποίησης και της ανάπτυξης δεξιοτήτων και ικανοτήτων των μικρών παιδιών.

1η Εβδομάδα (14/9/2020 – 18/9/2020)

Δραστηριότητες Γνωριμίας και Προσαρμογής

  • Παιχνίδια γνωριμίας….
  • Εξοικείωση παιδιών με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα (εναλλαγή ελεύθερων κι οργανωμένων δραστηριοτήτων, ώρα φαγητού, διάλειμμα), τους χώρους της τάξης & του σχολείου (γωνιές, τουαλέτες, αυλή κτλ.) και με τον τρόπο λειτουργίας τους.
  • Ενημέρωση κι ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με την πανδημία COVID-19 – Εκμάθηση των κανόνων υγιεινής και των μέτρων ατομικής προστασίας (αποστάσεις, πλύσιμο χεριών, ατομική χρήση υλικών) – εκπαίδευση στη σωστή χρήση μάσκας προστασίας
  • Εισαγωγή στους κανόνες και τις “ρουτίνες” της τάξης (τακτοποίηση υλικών, συγκέντρωση στην “παρεούλα”, ημερολόγιο και καιρός κτλ.)
  • Ανάγνωση παραμυθιών σχετικών με τις πρώτες μέρες στο σχολείο
  • Εκμάθηση τραγουδιών για το νηπιαγωγείο.
  • Η πρώτη μου ζωγραφιά

 

2η Εβδομάδα (21/9/2020 – 25/9/2020)

Σας παρουσιάζω τον εαυτό μου!!!

  • Εξοικείωση παιδιών με το όνομά τους (αναγνώριση και γραφή) μέσα από παιχνίδια και κατασκευές.
  • Αυτοπαρουσιάσεις παιδιών (μιλάω για τον εαυτό μου)
  • «Το πορτρέτο μου»: εικαστική απόδοση

 

Οι κανόνες τη τάξη μας και της αυλής μας.

  • Οι κανόνες της τάξης μας: καταγραφή μετά από συζήτηση και κοινές αποφάσεις της ολομέλειας – σταδιακή συμπλήρωση βάσει περιστατικών που προκύπτουν (π.χ. διαμάχη παιδιών, μη τακτοποίηση υλικών)
  • Επεξεργασία σχετικών παραμυθιών

 

3η Εβδομάδα (28/9/2020 – 2/10/2020)

Εγώ και η οικογένειά μου!!!

  • Προσωπικές εμπειρίες παιδιών: παρουσίαση μελών οικογένειας, αναφορά σε οικογενειακές συνήθειες, αγαπημένες δραστηριότητες, συναισθήματα

Μιλώ για τον παππού και τη γιαγιά μου (παγκόσμια ημέρα τρίτης ηλικίας). Κατασκευή δώρου.

  • Επεξεργασία σχετικών παραμυθιών
  • Γνωριμία με πίνακες ζωγραφικής σχετικούς με την οικογένεια
  • Εικαστική έκφραση

 

 

1η Εβδομάδα (5/9/2020 – 9/10/2020)

Εγώ και το αγαπημένο μου ζωάκι!!!

  • Προσωπικές εμπειρίες παιδιών: κατοικίδια και ζώα της φάρμας.
  • Αναζήτηση πληροφοριών για κατοικίδια ζώα και ζώα της φάρμας με βάση τα ενδιαφέροντα των παιδιών (διαδίκτυο, βιβλία)
  • Έρευνα στο σπίτι: λήψη φωτογραφιών, καταγραφή πληροφοριών, απόδοση με ζωγραφική ζώων που έχουν τα παιδιά στο άμεσο περιβάλλον τους – Παρουσίαση έρευνας στην τάξη – Δημιουργία σχετικού πίνακα στη γωνιά της μελέτης
  • Περιγράφουν τα συναισθήματα που νιώθουν για τα ζωάκια τους. Πίνακας αναφοράς.
  • Διαθεματικές δραστηριότητες (Γλωσσικά, μαθηματικά, μουσικοκινητικά παιχνίδια – τραγούδια – εικαστική έκφραση, πίνακες ζωγραφικής)
  • Ανάγνωση σχετικών παραμυθιών, και εικαστική έκφραση των παιδιών.
  • Σχετικά τραγουδάκια!!!!

 

2η Εβδομάδα (12/10/2020- 16/10/2020)

Φθινόπωρο

  • Γνωριμία με τα χαρακτηριστικά του φθινοπώρου: καιρός, αγροτικές εργασίες, συνήθειες, χρώματα, φυλλοβόλα δέντρα, αποδημητικά πουλιά
  • Το φθινόπωρο μέσα από παραμύθια, ποιήματα, τραγούδια, μουσικά έργα, πίνακες ζωγραφικής.
  • Δημιουργική έκφραση μέσα από εικαστικά έργα και μουσικοκινητικά παιχνίδια με θέμα το φθινόπωρο
  • Τα χρώματα του Φθινοπώρου!!!

3η Εβδομάδα (19/10/2020- 26/10/2020)

Η πατρίδα γιορτάζει (28η Οκτωβρίου) / Πόλεμος & Ειρήνη

  • Αναφορά στα ιστορικά γεγονότα κι επεξεργασία σχετικού εποπτικού υλικού (φωτογραφίες, βίντεο, μουσική, πίνακες ζωγραφικής)
  • Προβληματισμός για τα δεινά του Πολέμου και τα αγαθά της Ειρήνης
  • Έκφραση σκέψεων, συναισθημάτων και προβληματισμών
  • Εικαστικές δημιουργίες
  • Η ελληνική σημαία ως εθνικό σύμβολο
  • Προετοιμασία σχολικής γιορτής – ποιήματα & τραγούδια

1η Εβδομάδα (29/10/2020- 6/11/2020)

Χρώματα & Σχήματα

  • Γνωριμία με τα βασικά χρώματα, τις μίξεις και τις διαβαθμίσεις αυτών
  • Χρώματα & Συναισθήματα
  • Γνωριμία με τα βασικά σχήματα – σύνδεση με επίπεδα αντικείμενα
  • Πίνακες ζωγραφικής με σχήματα – αναπαραγωγή
  • Συνθέσεις με σχήματα (κολάζ, τάνγκραμ)

2η Εβδομάδα (9/11/2020 – 13/11/2020)

Συναισθήματα

  • Αναγνώριση κι έκφραση συναισθημάτων, σύνδεση με καθημερινές καταστάσεις, βιώματα παιδιών
  • Τρόποι διαχείρισης και ρύθμισης αρνητικών συναισθημάτων (λύπη, θυμός)
  • Σχετικοί πίνακες αναφοράς.
  • Εικαστική έκφραση με διάφορες τεχνικές.
  • Σχετικά παραμύθια και τραγούδια.
  • Αναγνώριση και κατανόηση των συναισθημάτων των άλλων – ενσυναίσθηση

Τα συναισθήματα στην τέχνη (ζωγραφική, μουσική, χορός, λογοτεχνία)

 

3η Εβδομάδα (16/11/2020 – 20/11/2020)

Η Επέτειος του Πολυτεχνείου

  • Αναφορά στα ιστορικά γεγονότα, συζήτηση και προβληματισμοί
  • «Ντενεκεδούπολη» (Φακίνου): κουκλοθέατρο
  • Εικαστικές κατασκευές και τραγούδια για το Πολυτεχνείο
  • Εκλογές στην τάξη
  • Ετοιμάζουμε την υποδοχή του διατροφολόγου (ερωτηματολόγιο, ζωγραφιές…)

 

4η Εβδομάδα (23/11/2020- 27/11/2020)

Το σώμα μου και οι 5 αισθήσεις.

  • Γνωριμία με το σώμα τους. Εμπειρίες παιδιών
  • Κανόνες καθαριότητας και υγείας – δημιουργία αφίσας
  • Γνωριμία με τις 5 αισθήσεις.
  • Σχετικά παραμύθια και τραγούδια
  • Πίνακας αναφοράς.
  • Πειράματα (αισθήσεις)
  • Σχετικοί γρίφοι.

 

 1η Εβδομάδα (30/11/2020 – 4/12/2020)

Διατροφή!!!

  • Ενημέρωση, συζήτηση, προβληματισμός, ευαισθητοποίηση μέσα από επεξεργασία εποπτικού υλικού και παραμυθιών
  • Αναφορά από τα παιδιά στις δικές τους διατροφικές συνήθειες (ζωγραφική)
  • Δημιουργία αφίσας με οδηγίες για σωστή διατροφή και υγεία ευαισθητοποίηση των γονέων.
  • Διαθεματική προσέγγιση…
  • Βιταμίνες

 2η Εβδομάδα (7/12/2020 – 11/12/2020)

Άσκηση και υγεία.

  • Γνωρίζουν την αξία της γυμναστικής μέσα από σχετικά παραμύθια…
  • Μαθαίνουμε ομαδικά παιχνίδια.
  • Συναισθήματα που νιώθουμε όταν παίζουμε.
  • Η κάθε ομάδα μας παρουσιάζει κι ένα ομαδικό παιχνίδι που της άρεσε.
  • Ψηφίζουμε το αγαπημένο μας παιχνίδι.
  • Γράφουμε το μήνυμα προς το δημοτικό σχολείο και προετοιμαζόμαστε για την επίσκεψη.

Ένα μήνα μετά τον αγιασμό!!!

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2020

Ο πρώτος μήνας της νέας χρονιάς κύλησε ήρεμα. Η προσαρμογή των παιδιών ήταν ομαλή. Η συνεργασία των γονέων άψογη. Η συμπαράσταση από τη σχολική επιτροπή διευκόλυνε το έργο μας με την άμεση επίλυση κάθε προβλήματος που αντιμετωπίσαμε κτιριακό και λειτουργικό.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έδωσε προτεραιότητα στην εκπαίδευση των μικρών παιδιών σε κανόνες υγιεινής και προστασίας για την αποφυγή της διασποράς του ιού στο βαθμό, που αυτό ήταν εφικτό σε ένα τμήμα 24 παιδιών.

Ακολουθήσαμε πολλά παιχνίδια γνωριμίας μεταξύ των παιδιών.Κατασκευάσαμε το «μαγικό βιβλίο» των κανόνων της τάξης μας με τη μέθοδο της χαρτοδιπλοτικής, αφού προηγουμένως ασχοληθήκαμε εκτενώς με το θέμα και αναρτήσαμε στην τάξη τους στρουμφοκανόνες μας!!!!! (http://www.kidsactivities.gr)

Ξέχασα να σας αναφέρω, ότι τα στρουμφάκια καλωσόρισαν τα παιδιά φέτος στο νηπιαγωγείο και τα βοήθησαν  στην προσαρμογή τους. Στην τσαντούλα τους καθημερινά έχουν ένα αγαπημένο τους στρουμφάκι, που το μόνο που τους ζητάει είναι να πηγαίνουν στο νηπιαγωγείο χαρούμενα και να τους λένε κάθε μεσημέρι τις εμπειρίες τους….

Φυσικά δεν θα έλειπε από την τάξη μας το στρουμφοχωριό μας!!! Το δημιουργήσαμε και στον ουρανό του πετάνε τα αρχικά γράμματα των ονομάτων των παιδιών και γύρω από το κάθε γράμμα ομαδοποιήσαμε όλοι μαζί τα «συννεφο…ονόματα» μας.

Γνωρίσαμε όλους τους χώρους του νηπιαγωγείου μας. Δημιουργήσαμε τις γωνιές μας. Παίξαμε παιχνίδια προσανατολισμού στο χώρο. Μάθαμε και δουλέψαμε με το αρχικό γράμμα του Νηπιαγωγείου μας το (Ν) γνωρίζοντας την τεχνική του κολάζ  και φυσικά το ζωγραφίσαμε με το μοναδικό μας τρόπο!!!

 

Ένα μέρος του προγράμματός μας γίνεται στην αυλή μας, που είναι κι αυτή οργανωμένη σε γωνιές…. Έχουμε το κομμωτήριό μας, το κουκλόσπιτο, τη βιβλιοθήκη, τα αυτοκινητάκια, την πλαστελίνη, τη ζωγραφική και φυσικά το ελεύθερο και ομαδικό χαρούμενο παιχνίδι στον καθαρό αέρα!!!!

Υπέροχες στιγμές ζωηρού παιχνιδιού, χαράς και μάθησης. Γιατί το μικρό παιδί μαθαίνει παίζονταςαναγνωρίζει  τις δυνατότητές του, τα όριά του, κάνει σχέσεις, αναπτύσσεται συναισθηματικά και μεγαλώνει με υγεία εσωτερική και εξωτερική!!!

ΚΑΛΉ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ!!!

Τέλος καλό…… όλα καλό!!!!

«Βίος ανεόρταστος μακρά οδός απανδόκευτος». Πολύ  ορθά ο Δημόκριτος μας λέει, ότι η ζωή χωρίς γιορτή μοιάζει με έναν δρόμο ατέλειωτο, που δεν έχεις μια στάση να ξεκουραστείς. 

Με την καλοκαιρινή γιορτή, που κάναμε  στο νηπιαγωγείο μας ξεκουράστηκαν οι ψυχές μας από μια χρονιά, που την διανύσαμε με κόπο και αγωνίες!!! Τέλος καλό όλα καλά λέει ο λαός μας.

Εργαστήκαμε συλλογικά και το αποτέλεσμα ήταν υπέροχο!!!

Τα χαμόγελα των παιδιών, των γονέων και των νηπιαγωγών έδειξαν, πως ο άνθρωπος έχει τη δύναμη να  ξεπερνά όλα τα εμπόδια. Η τήρηση των μέτρων δεν μας εμπόδισε να γιορτάσουμε και να βάλουμε στο τσεπάκι της καρδιάς μας όμορφες αναμνήσεις!!! 

Μαζί με την τελετή λήξης του σχολικού έτους αποχαιρετίσαμε και την αγαπημένη μας κ. Ευαγγελία, που χάρισε σ’ αυτό το νηπιαγωγείο τη δροσιά και το πάθος της νιότης της. Της ευχόμαστε το ταξίδι της να είναι μακρύ, όμορφο και χαρούμενο!!!

Ετοιμάσαμε το χώρο παίρνοντας τις αποστάσεις…

βάλαμε την αγάπη μας…..

οι πρώτοι έπαινοι

η αγάπη των γονέων… ήταν εκεί όπως πάντα!!!

οι μικροί ήρωες της ζωής μας…..

.

οι γονείς ….. πάντα στο πλευρό  μας!!!!

Η τελευταία μας ομαδική εργασία!!!!

 

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!