ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΔΡΑΣΗ!!!

Ένα πλούσιο σε εμπειρίες πρόγραμμα υγιεινής διατροφής έτρεξε φέτος στο νηπιαγωγείο μας. Με το πρόγραμμα συνδέθηκε και η γιορτή λήξης του σχολικού έτους με θέμα “Master sef”

721733527 2239191626820842 5654278491975164582 n Katagrafh

Ωστόσο είναι απαραίτητο να αναφερθούμε στη δράση που έγινε στο χώρο του σχολειου και έφερε τα παιδιά βιωματικά σε επαφή με γεύσεις, τεχνικές και δημιουργικές παρασκευές. Η sef μας κ. Πέλη και η μαμά της Ολυμπίας κ. Μαρία εμψύχωσαν τη δραστηριότητα, βάζοντας στη συνταγή το υλικό της επιτυχίας την Αγάπη!!

Η Αγάπη και η Χαρά ήταν διάχυτες. Η μαγειρική ολοκληρώθηκε με ένα παραμύθι. Τα παιδιά αφού κουράστηκαν και για να χαλαρώσουν η κ. Πέλη και γιαγιά της Ολυμπίας μάζεψε όλα τα παιδιά γύρω της και τους διάβασε ένα παραμύθι!!!!

IMG 20251210 112430 IMG 20251210 113205 IMG 20251210 113954 IMG 20251210 113552 IMG 20251210 120016 IMG 20251210 125610 IMG 20251210 125304 IMG 20251210 120016 1 IMG 20251210 121726 IMG 20251210 122128 IMG 20251210 122329

Ένα δέντρο στην αυλή μας!!!

Στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων αποφασήσαμε να φυτέψουμε ένα δέντρο και στην αυλή του νηπιαγωγείου. Να το φροντίζουμε και να μας δίνει τη σκιά του. Καλέσαμε τον παππού  Τόλη και μας βοήθησε να το φυτέψουμε. Έτσι μια μικρή ελιά που μας την χάρισε η Ολυμπία στόλισε την αυλή μας!!!

IMG 20260313 122956 IMG 20260313 123400  IMG 20260313 123318

IMG 20260313 124143

“Ο ΠΑΡΑΜΥΘΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ!!!”

Όλη τη σχολική χρονιά του κουτί του παραμυθά επισκέπτονταν κάθε εβδομάδα κι ένα μαθητή μας. Μέσα στο κουτί υπήρχαν ποικίλα υλικά για ζωγραφική και κατασκευές. Υπήρχε κι ένα βιβλίο, μία ιστορία, που επέλεγε από τη βιβλιοθήκη το παιδί. Επέστρεφε το κουτί γεμάτο νέες ιδέες και δημιουργικές προτάσεις.

Τα παιδιά με πολύ χαρά περίμεναν τη σειρά τους. Αυτό ήταν ένα βασικό κριτήριο για την επιτυχία του προγράμματος.

Ενισχύθηκαν οι επικοινωνιακές δεξιότητες των παιδιών.

Έμαθαν τη χαρά του “μοιράζομαι”. Η Μυρτώ έφερε μια μηλόπιτα να μοιραστεί με τους φίλους της και θα μας πει:

“Λίγο εγώ λίγο εσύ. Πιάσε από δω, πιάσε από κει. Δεν θέλει τρόπο ούτε σοφία. Μοιράζομαι σημαίνει Ευτυχία!!!” Αυτό έγινε σλόγκαν στην τάξη κάθε φορά που μια παρέα δυσκολευόταν να μοιραστεί……

.IMG 20260119 100401 IMG 20260216 095821 IMG 20260216 100409

Η Φανή μας μίλησε για τη δύναμη της προσπάθειας και μοίρασε μετάλλια σε όλα τα παιδιά!!!

Η λέξη “ΑΚΟΜΗ,,,’ έγινε το δικό μας σύνθημα όταν κάποιος δεν μπορούσε να καταφέρει κάτι.

IMG 20260225 095532 IMG 20260225 100830 IMG 20260225 101339 IMG 20260225 111249

Παίξαμε κουκλοθέατρο και με το παραμύθι “Η μικρή Μέλισσα” μοιραστήκαμε το μέλι της και φέραμε το μελισσοκόμο να μας πεί περισσότερες πληροφορίες.

IMG 20260303 095343 IMG 20260309 111335 IMG 20260309 111416 IMG 20260309 125343

Η Εύη μας ένωσε με την αγάπη και τη φιλία.

Η Αθανασία έφερε το θησαυρό του λαγού. Το κέικ καρότου και το πρόσφερε στους φίλους της.

Ο Αργύρης μας είπε πως όλοι οι καλοί χωράνε!!!!

Ο Χρήστος μας έκανε “μάθημα” για την ανακύκλωση.

Ο Στάθης διάλεξε το βιβλίο ” τα δύο μου σπίτια που αγαπώ”. Πραγματικά ο Στάθης είχε στην καρδιά του δύο σπίτια. Των γονέων του και της γιαγιάς του που το λάτρευε και πήγαινε εκεί πολύ συχνά.

Όλα αυτά τα όμορφα δεν θα γινόταν χωρίς την παρουσία των γονέων, που τους ευχαριστούμε να τη δημιουργική συνεργασία.

 

IMG 20260326 114138 IMG 20260330 101249 IMG 20260330 125448 IMG 20260420 111633 IMG 20260420 120129 IMG 20260428 114952 IMG 20260428 121028 IMG 20260511 110153 IMG 20260511 110303 IMG 20260511 111510

«Μιλώ για την απώλεια! Μαθαίνω να αποχαιρετώ ό,τι αγαπώ!»

Το θέμα το προσεγγίσαμε μέσα από την αφήγηση παραμυθιών, συζητήσεις και βιωματικές δραστηριότητες βασισμένες στο περιεχόμενο των βιβλίων

 Μια μαθήτριά μας έχασε το σκυλάκι της και  μοιράστηκε το γεγονός στην ολομέλεια της παρεούλας μας. Κάθε Δευτέρα έχουμε τη ρουτίνα να λέμε πως περάσαμε το Σαββατοκύριακο. Η μαθήτρια μας είπε ότι δεν πέρασε καλά γιατί έχασε το σκυλάκι της. Οι γονείς της είχαν πει ότι το σκυλάκι έφυγε μόνο του και χάθηκε. Μας μίλησε για τα άσχημα συναισθήματά της και δεν ήξερε τι να κάνει για να τα ξεπεράσει.

Έτσι ξεκίνησε αυτή η ενότητα. Όλα τα παιδιά θέλησαν να μιλήσουν για τις δικές τους απώλειες και παρακολουθούσαν με ενδιαφέρον την αφήγηση της συμμαθήτριάς τους.

Αποφασίσαμε να μιλήσουμε για τις δικές μας απώλειες  και να βρούμε πιθανούς τρόπους για να ξεπερνάμε τη λύπη.

Καταιγισμός ιδεών.

Καταγράψαμε τις πρότερες γνώσεις των παιδιών σ έναν πίνακα

«τότε νόμιζα τώρα γνωρίζω».

Στο τέλος της ενότητας θα προστεθούν οι νέες γνώσεις των παιδιών για να κάνουμε την αξιολόγηση.

Τέθηκε στους μαθητές το ερώτημα.

«τι είναι η απώλεια;.»

Τα παιδιά είπαν:

  • Αφήνω κάτι
  • Είμαι ζωηρός
  • Πάμε στη δουλειά.
  • Πάω στο γιατρό.
  • Όταν πεθαίνει κάποιος.
  • Πετάω το σκουπίδι κάτω
  • Πάω κάπου.

1ος ΣΤΟΧΟΣ: Να μιλήσουν για τις δικές τους απώλειες και να τις  αναγνωρίσουν.

Επεξεργαστήκαμε το βιβλίο «Γιατί οι άνθρωποι φεύγουν για πάντα;»

Μετά την αφήγηση ακολούθησαν ερωτήσεις κατανόησης της ιστορίας. Τα παιδιά ζωγράφισαν  τις δικές τους απώλειες. Το κάθε παιδί παρουσίασε τη ζωγραφιά του στην ολομέλεια της τάξης. Μίλησε για τη δική του απώλεια, για τα συναισθήματά του και πώς την αντιμετώπισε.

Σε μια ομαδική εργασία καταγράψαμε όλες μας τις απώλειες και  τις αναρτήσαμε στην τάξη μας.

IMG 20260211 144508

 

2Ος ΣΤΟΧΟΣ: Να επεξεργαστούν και να αναγνωρίσουν τα συναισθήματα,  που σχετίζονται με την απώλεια.

Βιβλίο : Αντίο ψαράκι.

Μετά την αφήγηση και την κατανόηση της ιστορίας τα παιδιά την απέδωσαν μέσα από τη ζωγραφική τους.

Ακολούθησε δραματοποίηση, όπου βίωσαν τα συναισθήματα των ηρώων.

Ένας μαθητής μας είχε βιώσει ακριβώς το ίδιο γεγονός μόνο που εκείνος δεν είδε πού το πήγαν το ψαράκι οι γονείς του. Στην ιστορία μας, όμως ο ήρωας το θάβει στον κήπο του σπιτιού του και κάθε μέρα πήγαινε του μιλούσε και του έριχνε νερό, γιατί το ψαράκι αγαπούσε το νεράκι.

Επεκτείνοντας τη δραστηριότητα, το κάθε παιδί ζωγράφισε σε σχετικό φύλλο εργασίας το σημείο στο σώμα του όπου ένιωσε τα άσχημα συναισθήματα.

3Ος ΣΤΟΧΟΣ:

  • Να κατανοήσουν τον κύκλο της ζωής.
  • Να αποκτήσουν τρόπους αντιμετώπισης της απώλειας και των συναισθημάτων της.
  • Να προσφέρουν βοήθεια στο φίλο που πονά, πενθεί ή λυπάται.

Βιβλίο «Θα σε θυμάμαι για πάντα»

Τα παιδιά κατά τη διάρκεια της αφήγησης διατήρησαν αμείωτο το ενδιαφέρον τους. Γινόταν αναφορά σε ένα σκύλο που γέρασε και  όταν πέθανε σκόρπισε  λύπη στην οικογένεια που τον φρόντιζε. Φαινόταν να συμπάσχουν τα παιδιά  και να ζουν την ιστορία. Οπότε στη δραματοποίηση συμμετείχαν μα πολύ προθυμία. Κρατήσαμε την σκέψη πως ότι ή όποιος χάνεται από τη ζωή μας δεν τον ξεχνάμε αλλά συνεχίζει να ζεί μέσα στην καρδιά μας.

Σε σχετικό φύλλο εργασίας τα παιδιά ζωγράφισαν τον κύκλο της ζωής.

IMG 20260211 140216 IMG 20260211 140121 IMG 20260211 140312 IMG 20260211 140302 IMG 20260211 140251 IMG 20260211 140130 IMG 20260211 140143 IMG 20260211 140156 IMG 20260211 140207

4Ος ΣΤΟΧΟΣ: Να ζητούν βοήθεια, όταν λυπούνται και να μιλούν για τα άσχημα συναισθήματα,

Βιβλίο! «Αν σε χάσω μικρέ μου ελέφαντα….»

Γνωρίσαμε τον ήρωα, που έχασε το  ελεφαντάκι του στο πάρκο. Στην ιστορία φαίνεται ότι συνέχισε τη ζωή του και την καθημερινότητά του παρόλο που δεν τον ξέχασε ποτέ. Οι γονείς του τον βοήθησαν, όταν τους μίλησε για τα συναισθήματά του.

Η δράση μεταφέρθηκε στο σπίτι. Σε φύλλο εργασίας κλήθηκαν γονείς και παιδιά να καταγράψει ο καθένας μια δική του απώλεια και τι έκανε για να την αντιμετωπίσει.

Έπρεπε να ανοίξει ο δρόμος του διαλόγου και για τα μη ευχάριστα πράγματα, που υπάρχουν στη ζωή. Όχι μόνο των παιδιών, αλλά και των γονέων.

Τα παιδιά πήραν το μήνυμα ότι όλες οι δυσκολίες αντιμετωπίζονται. Στο φύλλο εργασίας υπήρχε και η ερώτηση: Σε ποιόν μίλησες;;; Διαπίστωσαν ότι όλοι ήθελαν να μιλήσουν σε κάποιον άνθρωπο που αγαπούσαν και τους αγαπούσε κι εκείνος.

Στα μικρά παιδιά δόθηκε ως πρακτική αντιμετώπισης των δυσκολιών η συζήτηση με αγαπημένους μας ανθρώπους.

Η νέα γνώση καταγράφεται. Μετά από ένα υπέροχο ταξίδι ανάμεσα στη γνώση, τα συναισθήματα και τις εμπειρίες μάθαμε ότι:

“ΤΌΤΕ ΝΟΜΙΖΑ ΤΩΡΑ ΓΝΩΡΊΖΩ”

Απάντησαν πάλι στην ίδια ερώτηση.

«τι είναι η απώλεια;»

  • όταν κάποιος μας λείπει
  • όταν μας διώχνουν από μια δουλειά
  • όταν πεθαίνει κάποιος
  • όταν αρρωσταίνουμε και χάνουμε την υγεία μας
  • το αρκουδάκι μου που έχει σχιστεί
  • ένα αγαπημένο μου παιχνίδι, που έσπασε
  • το ζωάκι που χάθηκε
  • όταν χάνω το φίλο μου γιατί μ διώχνει από το παιχνίδι
  • ο θείος μου που ζεί στην Αλβανία και μου λείπει
  • η μαμά μου που μου λείπει όλη μέρα.

Πρόληψη σχολικής βίας!!

Η σχολική και κάθε μορφής βίας καταπολεμάται μόνο από την βαθιά καλλιέργεια των ανθρώπινων αξιών.

Με αφορμή το βιβλίο “η σκάλα της αγάπης” δημιουργήσαμε τη σκάλα των ανθρώπινων αξιών! Από εκείνη τη μέρα και μετά απόκτησε η ομάδα μας έναν κώδικα επικοινωνίας όταν θέλαμε να μιλήσουμε για συμπεριφορές και πώς συνδέονται με τις αξίες μας.

γνωρίσαμε τη σκάλα με το σώμα μας!!!

                       IMG 20260303 113358                                                        IMG 20260303 113409

ζωγραφίσαμε τα σκαλοπάτια και γράψαμε τις αξίες!!!

IMG 20260304 123253 IMG 20260304 125728 IMG 20260304 125743 IMG 20260304 095203 IMG 20260304 125746 IMG 20260305 085208

Δημιουργήσαμε τη σκάλα των αξιών!!! Την ανέβαιναν τα παιδιά, λέγοντας τις αξίες πχ. ευγένεια, συνεργασία, ελευθερία…..

IMG 20260305 092528 IMG 20260305 093708 IMG 20260305 093725 IMG 20260305 102324 IMG 20260305 103023 IMG 20260305 092507

Ολοκληρώθηκε η δράση μας με μία γιορτή. Είπαμε σχετικά ποιήματα και τραγούδια αυτοσχέδια!!!

IMG 20260305 112326 IMG 20260305 105447 IMG 20260305 112302

Όλα ξεκίνησαν από τη σκάλα της αγάπης. Εμείς διαβάσαμε το παραμύθι κι όπως συνηθίζουμε να κάνουμε το αξιοποιήσαμε με κάθε τρόπο. Μέχρι κρίκους κάναμε και συνδεθήκαμε σε μια αλυσίδα, που θα μας κρατάει για πάντα δεμένους!!!

IMG 20260305 131338

IMG 20260305 133738

Εγγραφές στο νηπιαγωγείο για το σχ. έτος 2026-2027

14849927 happy children holding a banner illustration art

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2026-2027

Οι εγγραφές στη σχολική βαθμίδα του νηπιαγωγείου γίνονται από 2 έως 23 Μαρτίου 2026 .

 

Εγγραφές μετά την 23η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2026-27, μαθητές γεννημένοι το 2022.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ:

 ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

Είσοδος στη σελίδα της  εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.

 ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ:

 Αίτηση εγγραφής  ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ το ΑΙΤΗΣΗ-ΟΛΟΗΜΕΡΟ (1)

Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού

Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου,  από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΓΟΝΕΑ

Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας εάν φοιτά σε αυτή άλλο τέκνο

Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).

Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

 

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται οι μαθητές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.

Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Τα Προνήπια που κατά το Σχολ. Έτος 2026-2027 θα φοιτήσουν ως νήπια εγγράφονται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109).

Ενημερώστε τη Σχ. Μονάδα σε περίπτωση επιθυμίας εγγραφής ή διαγραφής από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Για απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:

Τηλέφωνα :2331099411

e-mail: mail@nip-agath.ima.sch.gr

Για την ολοκλήρωση της εγγραφής η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου θα δέχεται κατά τις ώρες 13:00 μ.μ. – 1:30 μ.μ. τους γονείς για την προσκόμιση των δικαιολογητικών.

Επισημαίνουμε ότι πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα συστήνεται να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία για να δοθούν στους ενδιαφερόμενους περισσότερες πληροφορίες και διευκρινήσεις  .

Από τη Διεύθυνση του Νηπιαγωγείου

Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού!!!

Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας γιορτάσαμε την ημέρα του αθλητισμού. Μάθαμε πως αξία δεν έχει να κερδίσεις, αλλά να φτάσεις στο τέρμα, αφού αγωνιστείς με σεβασμό προς τον συναθλητή σου. Σκοπός μας ήταν η ανάδειξη της σημασίας της καθημερινής άσκησης- άθλησης, και πως αυτή συμβάλλει στη σωματική και πνευματική υγεία  εφ’ όρου ζωής.

παρακολουθήσαμε το παρακάτω βίντεο και ακολούθησε συζήτηση……

Μετά βγήκαμε στην αυλή.

Κάναμε προθέρμανση και μετά παίξαμε σκυταλοδρομία.βάδιση με ισορροπία, και παιχνίδι στόχου!!!

Κάθε φορά η ομάδα ενθάρρυνε  τον παίχτη που αγωνιζόταν….

IMG 20250926 111759 IMG 20250926 111317 IMG 20250926 110833 IMG 20250926 110825 IMG 20250926 114430 IMG 20250926 111910 IMG 20250926 112358 IMG 20250926 112433 IMG 20250926 114419

Τα παιδιά έδειξαν πολύ ενδιαφέρον κι έτσι πήρανε την αφορμή για να μιλήσουμε για την αξία της άσκησης στη ζωή μας!!!

Αγιασμός για το νέο σχολικό έτος 2025-2026!!

Την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025 και ώρα 9.15 π.μ. στην αυλή του νηπιαγωγείου Αγκαθιάς θα γίνει ο Αγιασμός για την έναρξη του νέου σχολικού έτους με τη δύναμη και τη φώτιση του Θεού.

Οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και όλοι οι γονείς θα είναι παρόντες στο νέο ξεκίνημα.