Όλη τη σχολική χρονιά του κουτί του παραμυθά επισκέπτονταν κάθε εβδομάδα κι ένα μαθητή μας. Μέσα στο κουτί υπήρχαν ποικίλα υλικά για ζωγραφική και κατασκευές. Υπήρχε κι ένα βιβλίο, μία ιστορία, που επέλεγε από τη βιβλιοθήκη το παιδί. Επέστρεφε το κουτί γεμάτο νέες ιδέες και δημιουργικές προτάσεις.
Τα παιδιά με πολύ χαρά περίμεναν τη σειρά τους. Αυτό ήταν ένα βασικό κριτήριο για την επιτυχία του προγράμματος.
Ενισχύθηκαν οι επικοινωνιακές δεξιότητες των παιδιών.
Έμαθαν τη χαρά του “μοιράζομαι”. Η Μυρτώ έφερε μια μηλόπιτα να μοιραστεί με τους φίλους της και θα μας πει:
“Λίγο εγώ λίγο εσύ. Πιάσε από δω, πιάσε από κει. Δεν θέλει τρόπο ούτε σοφία. Μοιράζομαι σημαίνει Ευτυχία!!!” Αυτό έγινε σλόγκαν στην τάξη κάθε φορά που μια παρέα δυσκολευόταν να μοιραστεί……
.

Η Φανή μας μίλησε για τη δύναμη της προσπάθειας και μοίρασε μετάλλια σε όλα τα παιδιά!!!
Η λέξη “ΑΚΟΜΗ,,,’ έγινε το δικό μας σύνθημα όταν κάποιος δεν μπορούσε να καταφέρει κάτι.

Παίξαμε κουκλοθέατρο και με το παραμύθι “Η μικρή Μέλισσα” μοιραστήκαμε το μέλι της και φέραμε το μελισσοκόμο να μας πεί περισσότερες πληροφορίες.

Η Εύη μας ένωσε με την αγάπη και τη φιλία.
Η Αθανασία έφερε το θησαυρό του λαγού. Το κέικ καρότου και το πρόσφερε στους φίλους της.
Ο Αργύρης μας είπε πως όλοι οι καλοί χωράνε!!!!
Ο Χρήστος μας έκανε “μάθημα” για την ανακύκλωση.
Ο Στάθης διάλεξε το βιβλίο ” τα δύο μου σπίτια που αγαπώ”. Πραγματικά ο Στάθης είχε στην καρδιά του δύο σπίτια. Των γονέων του και της γιαγιάς του που το λάτρευε και πήγαινε εκεί πολύ συχνά.
Όλα αυτά τα όμορφα δεν θα γινόταν χωρίς την παρουσία των γονέων, που τους ευχαριστούμε να τη δημιουργική συνεργασία.
