Η Αυλή του νηπιαγωγείου αλλιώς!!!
Εδώ και χρόνια θέλαμε να επεκτείνουμε το χώρο παιχνιδιού των παιδιών και να αξιοποιήσουμε το κομμάτι της αυλής που ήταν απαγορευμένο για τα παιδιά για λόγους ασφάλειας. Φέτος τα καταφέραμε. Σχεδιάσαμε ένα σχέδιο δράσης και με τη συνεργασία με τους γονείς των μαθητών μας το υλοποιήσαμε. Τα παιδιά πλέον έχουν μια μεγάλη, όμορφη και οργανωμένη αυλή για παιχνίδι, χαρά και παιδαγωγικές εμπειρίες.
ΠΡΙΝ ΑΠ΄ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΦΑΝΤΆΣΤΗΚΑΝ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΠΟΥ ΘΑ ΘΈΛΑΝΕ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΠΥΡΓΗΣΑΝ ΤΗ ΜΑΚΈΤΑ Η ΟΠΟΊΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΉΣΟΥΜΕ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ!!!
Η αυλή ΜΕΤΑ….
ΔΙΑΧΥΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΈΓΙΝΑΝ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΉ ΛΗΞΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΙΚΟ ΤΎΠΟ!!
Η ΑΦΙΣΣΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ…
1η Ιουνίου Παγκόσμια Ημέρα Γονέων!
Μετά από μια κοπιαστική χρονιά για όλους οργανώσαμε μια εκπαιδευτική εκδρομή για να περάσουμε στιγμές όμορφες και χαλαρές σε κλίμα χαράς και οικειότητας όλοι μαζί σαν ομάδα!
Πραγματικά φέτος εργαστήκαμε όλοι σαν μια δυνατή ομάδα με κοινό όραμα. Ένα νηπιαγωγείο σύγχρονο με ευκαιρίες για πολύ παιχνίδι και μάθηση!!!
Μια όμορφη εκδρομή ολοκλήρωσε τη χρονιά……
Επισκεφτήκαμε την Αγία Σοφία στο Εμπόριο Κοζάνης η οποία χτισμένη σε κλίμακα 25 φορές μικρότερη από την Αγία Σοφία της Κωνσταντινούπολης, όπως μας είπε ο ξεναγός μας.
Στη συνέχεια πήγαμε για πικ-νικ στο πάρκο των Ελαφιών, Η εμπειρία μοναδική. Το παιχνίδι ελεύθερο και χαρούμενο!!!
Οι ενεργοί πολίτες έμαθαν για το σεισμό!!!
Ο σεισμός είναι ένα φυσικό φαινόμενο και μπορούμε να προστατευτούμε αν είμαστε ενημερωμένοι! Μιλήσαμε για το φαινόμενο, είδαμε σχετικό υλικό, παίξαμε βιωματικά παιχνίδια και μάθαμε τι κάνουμε τη στιγμή του σεισμού. Ετοιμάσαμε το βαλιτσάκι όχι μόνο του σεισμού αλλά και των α’ βοηθειών σε περίπτωση που κάποιος χτυπήσει. Αυτή την ενημέρωση μας την έκανε η σχολική νοσηλεύτρια και μαμά η κα. Μαρία Κουφάκη.
Κάναμε κατασκευές και φύλλα εργασίας.
Τέλος εκπαιδευτήκαμε στα τηλέφωνα (199, 166, 100) για κλήση βοήθειας όταν χρειαστεί!
Μετάβαση στο δημοτικό σχολείο!!!
Η οικογένεια γιορτάζει!!!!
Πάσχα και χαρά με τα κόκκινα αβγά!!!
Εγγραφές για το σχολικό έτος 2025-2026
Οι εγγραφές στη σχολική βαθμίδα του νηπιαγωγείου γίνονται από 5 έως 24 Μαρτίου κάθε έτους .
- Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
- Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-2026, μαθητές γεννημένοι το 2020 και το 2021.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ:
- ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:
Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ - και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.
ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ:
- Αίτηση εγγραφής στο ολοήμερο τμήμα ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ
- Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού
- Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).
- ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΝΕΝΑΙΣΗΣ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ
- Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας εάν φοιτά σε αυτή άλλο τέκνο
- Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).
- Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».
ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ
α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα (8:15-4:00)δύνανται να εγγράφονται οι μαθητές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.
β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):
- Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
- Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
- Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.
Τα Προνήπια που κατά το Σχολ. Έτος 2025-2026 θα φοιτήσουν ως νήπια εγγράφονται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109).
Ενημερώστε τη Σχ. Μονάδα σε περίπτωση επιθυμίας εγγραφής ή διαγραφής από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
Για την ολοκλήρωση της εγγραφής η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου θα δέχεται από 5 έως 24 Μαρτίου 2025 και κατά τις ώρες 12:15 μ.μ. – 1:30 μ.μ. τους γονείς για την προσκόμιση των δικαιολογητικών.
Επισημαίνουμε ότι πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα συστήνεται να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία για να δοθούν στους ενδιαφερόμενους περισσότερες πληροφορίες και διευκρινήσεις .
Ώρες επικοινωνίας για πληροφορίες τηλ. :
23310 99411 και ραντεβού: 5 – 24 Μαρτίου, 12:15μ.μ. –1:30μ.μ.
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ.
Αγιασμός στο νηπιαγωγείο!!
Στο νηπιαγωγείο μας ο Αγιασμός θα γίνει την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 9.00!!!!
Ευχόμαστε καλή και δημιουργική χρονιά με υγεία και χαρά!








































































