Αρχείο για "Φεβρουάριος, 2021"

Τα φάρμακα και… ένας άλλος τρόπος παραγωγής

Τίτλος αρχικού εγγράφου: “Ο κλάδος παραγωγής φαρμάκων στις ΗΠΑ”

Υπάρχει πολύ καλύτερος τρόπος να αναπτύσσουμε φάρμακα, αρκεί να τον υιοθετήσουμε, όπως προτάθηκε από τον Τζόζεφ Στίγκλιτζ, κάτοχο του Νομπέλ Οικονομίας, και είναι απλός. Οι κυβερνήσεις του δυτικού κόσμου θα πρέπει να θεσπίσουν ένα Ταμείο με απόθεμα πολλών δισ. δολαρίων το οποίο θα χορηγεί χρηματικά βραβεία στους επιστήμονες που θα αναπτύσσουν θεραπείες ή εμβόλια. Τα μεγαλύτερα βραβεία θα αποδίδονται σε εκείνους οι οποίοι θα ανακαλύψουν θεραπείες για ασθένειες που σκοτώνουν εκατομμύρια ανθρώπους. Μετά την απόδοση του βραβείου, τα δικαιώματα χρήσης της θεραπείας θα είναι δημόσια. Οποιοσδήποτε, οπουδήποτε στον κόσμο, θα μπορεί να παρασκευάζει το φάρμακο και να σώζει ζωές. ∆εν είναι φθηνή λύση- θα κόστιζε το 0,6% του ΑΕΠ- αλλά μεσοπρόθεσμα θα γλιτώναμε μια περιουσία, διότι τα συστήματα περίθαλψης δεν θα ήταν πλέον αναγκασμένα να καταβάλλουν τεράστια χρηματικά ποσά στις φαρμακοβιομηχανίες. Στο μεταξύ το κόστος των φαρμάκων θα μειωνόταν δραστικά για τους φτωχούς και θα τα έκανε για πρώτη φορά προσιτά σε δεκάδες εκατ. από αυτούς.

ΠΗΓΗ: http://www.sev.org.gr/uploads/pdf/usa36_pharmaceuticals.pdf – Ανακτήθηκε: 7 Φεβρ.2021

 Στοιχεία από το αρχικό Έγγραφο:  ΓΕΝΙΚΟ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑ∆ΟΣ ΣΤΟ ΣΙΚΑΓΟ – ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ- Σικάγο, 15 Ιουνίου 2010 :

2020: μια άσχημη χρονιά για τη Δημοκρατία

Global democracy has a very bad year

The pandemic caused an unprecedented rollback of democratic freedoms in 2020

ΠΗΓΗ: https://www.economist.com/graphic-detail/2021/02/02/global-democracy-has-a-very-bad-year 

Τηλεκπαίδευση: κωμωδία ή δράμα;

Οδηγίες προς μαθητές για σήμερα!!!!!   ΠΗΓΗ: https://el-gr.facebook.com/BakaLogatos.omorfos

  1. Δεν ερχόμαστε στο μάθημα με τις πιτζάμες και τις παντόφλες, ούτε την πέφτουμε κάτω απ’ το πάπλωμα.
  2. Δεν υπάρχει κουζίνα στο διπλανό δωμάτιο, για να πεταγόμαστε να τρώμε.
  3. Ζητάμε άδεια για τουαλέτα.
  4. Όταν μας ρωτήσει κάτι ο καθηγητής, δε χρειάζεται ν’ ανοίξουμε το μικρόφωνο για να μιλήσουμε.
  5. Αν δεν ξέρουμε να απαντήσουμε στην ερώτηση, δε λέμε «κύριε δεν άκουσα γιατί κολλάγατε».
  6. Αν μας δώσουν τον λόγο, δεν απαντάμε από το τσατ.
  7. Δε μπορούμε να βάλουμε τον ήχο της τάξης στο mute.
  8. Δε μπορούμε να παίζουμε video games στο διπλανό παράθυρο.
  9. Δεν κάνουμε print screen τον πίνακα· κρατάμε τετράδιο και στυλό.
  10. Δεν περιμένουμε στο lobby για να μας βάλουν μέσα.
  11. Αν θέλουμε να μιλήσουμε, σηκώνουμε κανονικό χεράκι.
  12. Όταν έχει διακοπή ρεύματος, το μάθημα συνεχίζεται.
  13. Η μόνη κακή σύνδεση που μπορούμε να έχουμε, είναι αυτή με Κάιρο.
  14. Όταν έρθει η ώρα για διάλειμμα, περπατάμε για να βγούμε έξω.
  15. Αν ένας συμμαθητής μας κάνει κοπάνα, δε λέμε «κύριε ο Γιώργος δε μπήκε γιατί δεν έχει ίντερνετ».
  16. Βλέπουμε και μας βλέπουν κανονικά.
  17. Όταν μας βάζουν τεστ, δε θα έχουμε το βιβλίο μπροστά μας.
  18. Η μόνη φατσούλα που μπορούμε να ανεβάσουμε είναι η δική μας.
  19. Δε γίνεται να φαινόμαστε παρόντες ενώ κάνουμε ποδήλατο στην αυλή.
  20. Δε μπορούμε να παρακολουθήσουμε το μάθημα από τις ελιές ή από το δοκιμαστήριο ρούχων.

Για οποιεσδήποτε απορίες και διευκρινίσεις, υπάρχει εκπαιδευμένο προσωπικό στο κτίριο που λέγεται «σχολείο» και θα σας βοηθήσει αμέσως.”

  ΓΕΛΑΤΕ, ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ…

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση