Το ΓΕΛ Τυχερού, συμμετέχοντας για 2η χρονιά στο έργο, έχει σχεδιάσει την δράση του σε συνδυασμό με την υλοποίηση Ερευνητικής Εργασίας (Project) της Α΄ Λυκείου με θέμα «Ψηφιακό Χάσμα – Μια μελέτη περίπτωσης στο Τυχερό Έβρου» , με βάση το εξής χρονοδιάγραμμα:
α/α | ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ | ΠΕΡΙΟΔΟΣ |
1 | Διεξαγωγή έρευνας καταγραφής ψηφιακών δεξιοτήτων βάσει λίστας , που θα απαντηθεί παράλληλα από μαθητή και γονιό/ενήλικα. | Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2018 |
2 | Ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας και διερεύνηση/εκτίμηση ευρημάτων, σύγκριση με άλλες έρευνες. | Νοέμβριος 2018 |
3 | Πρόσκληση προς τους γονείς/ενήλικες για συμμετοχή στις εκπαιδεύσεις , στην οποία α) θα ανακοινώνονται τα ευρήματα της έρευνας β) θα ανιχνεύεται το ενδιαφέρον των υποψηφίων εκπαιδευομένων πάνω σε δοσμένες θεματικές . | Νοέμβριος 2018 |
4 | Προετοιμασία εκπαιδευτικού υλικού (παραγωγή νέου ή άντληση από τον ιστότοπο του έργου και προσαρμογή). | Νοέμβριος 2018 |
5 | «Εκπαίδευση εκπαιδευτών»-Προετοιμασία μαθητών να αναλάβουν τον ρόλο του εκπαιδευτή. | Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2018 |
6 | Διοργάνωση σεμιναρίων (ανάθεση ρόλων, προσκλήσεις, φύλλα εργασίας, φύλλα αξιολόγησης) βάσει των προτιμήσεων των εκπαιδευομένων. | Νοέμβριος-Δεκέμβριος 2018 |
7 | Υλοποίηση σεμιναρίων ( 2 μαθήματα) | Δεκέμβριος 2018 |
8 | Ανασκόπηση φύλλων αξιολόγησης και διεξαγωγή συμπερασμάτων. | Δεκέμβριος 2018 |
9 | Συγγραφή της ερευνητικής αναφοράς . | Δεκέμβριος 2018-Ιανουάριος 2019 |
10 | Προετοιμασία νέου μαθήματος και προσθήκη του στο περιβάλλον elearning του έργου. | Όποτε ζητηθεί |