Επιλογή ταξιδιωτικού γραφείου εκδρομής Β’ τάξης


Λήψη αρχείου

Μαθητής του Γενικού Λυκείου Τήνου στο Στρασβούργο!

Ο μαθητής μας Χάρης Μπον του Ευαγγέλου, της Β΄ τάξης του Γενικού Λυκείου ήταν ανάμεσα στους είκοσι τέσσερις (24) μαθητές Λυκείων από το Νότιο Αιγαίο που είχαν και φέτος την ευκαιρία  να μεταβούν στο Στρασβούργο, να γνωρίσουν από κοντά τους χώρους και τον τρόπο λειτουργίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και να εκφράσουν τις προσδοκίες και τις απόψεις τους για την ευρωπαϊκή οικοδόμηση.

Στην Ημερίδα, που  διεξήχθη στις 5 Δεκεμβρίου 2019,οι μαθητές ανέλαβαν  ρόλο ευρωβουλευτή για μία ημέρα μέσω του προγράμματος  EUROSCOLA.

Για την  επιλογή των μαθητών  διενεργήθηκε σχολικός διαγωνισμός συγγραφής γραπτού δοκιμίου. Η αξιολόγηση των γραπτών δοκιμίων έγινε  από Επιτροπή   που συγκροτήθηκε  με απόφαση της Περιφερειακής Διευθύντριας Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου.

Ο ίδιος ο μαθητής είπε: «Η εμπειρία του euroscola ήταν μια μοναδική εμπειρία για κάθε συμμετέχοντα. Είχα την τιμή να εκπροσωπώ το νότιο Αιγαίο και να μιλήσω από το βήμα του Κοινοβουλίου σχετικά με τα νησιά μας. Ήταν εκπληκτικό που καταφέραμε να ενημερωθούμε για την λειτουργία της δημοκρατίας στη Ευρωπαϊκή Ένωση και που διατυπώσαμε τις απόψεις μας για θέματα, όπως το προσφυγικό και η κλιματική αλλαγή»

Αποστολή τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης για «Το Χαμόγελο του Παιδιού» από το ΓΕΛ Τήνου

Στο γραφείο του Γενικού Λυκείου Τήνου συσκευάστηκαν και απεστάλησαν τρόφιμα,  είδη προσωπικής φροντίδας και υγιεινής που συγκεντρώθηκαν όλες τις προηγούμενες ημέρες.

Το Γενικό Λύκειο Τήνου ευχαριστεί θερμά όλους εσάς που αδειάσετε τα ντουλάπια σας και γεμίσατε 9 κούτες με την αγάπη σας και την προσφορά σας για «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

Το σχολείο απευθύνει ένα μεγάλο ευχαριστώ και στο κ. Βαγγέλη Μπον και την επιχείρησή του “Μεταφορές Τήνου” που ανέλαβε τη δωρεάν μεταφορά των δεμάτων στην Αθήνα.

46 χρόνια μετά την εξέγερση του Πολυτεχνείου το Γενικό Λύκειο Τήνου θυμάται…

Στο πλαίσιο της σχολικής γιορτής οι μαθητές παρουσίασαν αποσπάσματα από το βιβλίο του Περικλή Κοροβέση “Ανθρωποφύλακες”, καθώς και ένα μουσικό αφιέρωμα στον ποιητή και στιχουργό Μάνο Ελευθερίου που με τα τραγούδια του σημάδεψε μια ολόκληρη εποχή.

Υπεύθυνος της εκδήλωσης ήταν ο καθηγητής Νίκος Μπέσας.

 

79 χρόνια… μετά την 28η Οκτωβρίου 1940

Στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων των Λυκείων την Παρασκευή 25/10/2019 η μνήμη ανέτρεξε στις μεγαλειώδεις στιγμές του Έπους του 1940 και εστίασε στην ενθουσιώδη συμμετοχή των νέων κατά τη διάρκεια της γερμανικής κατοχής που ακολούθησε.

Την επιμέλεια της γιορτής είχαν οι καθηγήτριες του Γενικού Λυκείου Μαργαρίτα Απέργη, Μαρία Τοπαλίδου και Ασημίνα Βελαλοπούλου.


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου

Συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης για το “Χαμόγελο του Παιδιού”

Σας ενημερώνουμε ότι ο Εθελοντικός Οργανισμός για τα παιδιά «Το Χαμόγελο του Παιδιού», όπως κάθε χρόνο έτσι και εφέτος, ενόψει των επικείμενων εορτών των Χριστουγέννων, επιθυμεί να συγκεντρώσει τρόφιμα προσπαθώντας να καλύψει τις ανάγκες τόσο των παιδιών που διαμένουν στα σπίτια του Συλλόγου, όσο και των παιδιών και οικογενειών που λαμβάνουν υποστηρικτικές υπηρεσίες μέσω των Κέντρων Στήριξης Παιδιού & Οικογένειας, λόγω των σοβαρών προβλημάτων διαβίωσης που αντιμετωπίζουν.

Ο ανωτέρω Οργανισμός, προκειμένου να ξεκινήσει την κινητοποίηση για τη συγκέντρωση τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης, επικαλείται και πάλι την έμπρακτη στήριξη, στο μέτρο των δυνατοτήτων της, της σχολικής κοινότητας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης την οποία ευχαριστεί για την έως τώρα ευγενική και συγκινητική στάση της.
Η ευαισθησία και η κινητοποίηση των παιδιών που θα ανταποκριθούν στην έκκληση θα είναι ζωτικής σημασίας για την λειτουργία του Οργανισμού και θα αναδείξει την κοινωνική ευαισθησία και την έννοια της προσφοράς, δημιουργώντας παράλληλα συνθήκες αισιοδοξίας στο σχολικό περιβάλλον.

Σας παραθέτουμε ενδεικτική λίστα προϊόντων:
– Συσκευασμένα είδη τροφίμων: γάλα εβαπορέ, ζυμαρικά, κακάο, κρέμες αραβοσίτου, λάδι, ρύζι, σάλτσα ντομάτας, μπισκότα, κρουασάν, αλάτι, ξύδι, μπαχαρικά, όσπρια, μέλι, μαρμελάδα, μερέντα, πουρέ, δημητριακά, φρυγανιές, βρεφικές κρέμες και βρεφικά γάλατα Νο 1 & 2, αλεύρι, ζάχαρη, χυμούς.
– Είδη βρεφικής φροντίδας: πάνες, μωρομάντηλα, σαμπουάν, αφρόλουτρα.
– Είδη προσωπικής φροντίδας: σαμπουάν, αφρόλουτρα, οδοντόκρεμες, οδοντόβουρτσες κ.λ.π..
– Είδη υγιεινής: σακούλες απορριμμάτων, μαλακτικά ρούχων, καθαριστικά και απολυμαντικά γενικής χρήσης, απορρυπαντικό πλυντηρίου, χλωρίνη κ.λ.π.
– Είδη οικιακής χρήσης: χαρτί υγείας, χαρτί κουζίνας, χαρτοπετσέτες, λαδόκολλα, διαφανή μεμβράνη.

Η συγκέντρωση των τροφίμων και των ειδών πρώτης ανάγκης στο Σχολείο μας μπορεί να πραγματοποιηθεί έως τις 30-11-2019.

Λογοτεχνικοί διαγωνισμοί


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου

Ενημέρωση για την αντιμετώπιση των σεισμών

Την Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2019 στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων πραγματοποιήθηκε από τον καθηγητή του σχολείου μας κ.Ηλία Ρούσσο  ενημέρωση για την αντιμετώπιση των σεισμών.

Ο κ. Ρούσσος με τη βοήθεια οπτικοακουστικού υλικού εξήγησε στους μαθητές τη σημασία της ψύχραιμης αντιμετώπισης ενός σεισμού αλλά και το σχέδιο εκκένωσης των τάξεων του σχολείου μας.

Τις επόμενες ημέρες θα πραγματοποιηθεί απροειδοποίητα άσκηση ετοιμότητας σεισμού.

6η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Σχολικό έτος 2019 – 2020

6η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Σχολικό έτος 2018 – 2019

Την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019 στο πλαίσιο της 6ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού,  μαθητές και μαθήτριες του Σχολείου μας από κοινού με μαθητές και μαθήτριες του ΕΠΑΛ συμμετείχαν σε πέντε αθλήματα (Ποδόσφαιρο, Καλαθοσφαίριση, Πετοσφαίριση, Αντιπτέριση και Επιτραπέζια Αντισφαίριση) σύμφωνα με το πρόγραμμα που οι καθηγητές Φυσικής Αγωγής είχαν διαμορφώσει.

Κατά τη διενέργεια των αθλητικών δραστηριοτήτων δόθηκε έμφαση στη αξία της συμμετοχής και στο φίλαθλο πνεύμα.

Οι μαθητές που δεν επέλεξαν κάποιο από τα πέντε αθλήματα συμμετείχαν σε πεζοπορία προς το φράγμα της Βακέτας μαζί με καθηγητές. Η ενεργός συμμετοχή όλων των μαθητών ήταν και  η επιτυχία της όλης εκδήλωσης.

Η άρτια οργάνωση και προετοιμασία  από τον καθηγητή Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας κ. Παναγιώτη Μπουζαλάκο και η ουσιαστική συμβολή του Διευθυντή και των Καθηγητών του σχολείου μας στη διεξαγωγή των δραστηριοτήτων συνετέλεσε να αποχωρήσουν όλοι οι μαθητές ευχαριστημένοι. Δεν  ήταν απλά μια μέρα χωρίς διάβασμα, αλλά μια μέρα γεμάτη κίνηση και εμπειρίες.

Ευχόμαστε να υπάρχουν και άλλες ευκαιρίες κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους με πάγιο αίτημα την αύξηση των ωρών της Φυσικής Αγωγής στο Λύκειο (για μια ακόμη χρονιά και παρά τις υποσχέσεις του Υπουργείου Παιδείας οι μαθητές της Β’ Λυκείου έχουν μία και μόνο ώρα Φυσική Αγωγή την εβδομάδα).