Ένας παλιός ντενεκές φέτας(!) θα φιλοξενεί από σήμερα γυαλί, χαρτί και πλαστικό!
Τίποτα δεν πάει χαμένο!
Το Πάσχα στην Ισπανία μέσα από το πρόγραμμα eTwinning “Ας γνωριστούμε”
Στην Τηλεφωνούπολη τα τηλέφωνα ζωντανεύουν και μιλούν.
Οι μαθητές έκαναν ένα ταξίδι στο παρελθόν γνώρισαν παλιές τηλεφωνικές συσκευές άκουσαν παλιούς ήχους τηλεφώνων κ έγραψαν τις σκέψεις τους σε στιχάκια κ σύντομα κείμενα.
Έκλεισαν και με μια σκέψη που αφορά όλες τις εποχές κ ακόμη περισσότερο την περίοδο που ζούμε:
Τα τηλέφωνα είναι χρήσιμα πολύ, δεν αντικαθιστούν όμως την ανθρώπινη επαφή!
Μέσα από το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα e–twining οι μαθητές της Ανδαλουσίας μοιραστήκαν μαζί με τους μαθητές μας την Ημέρα της Ανδαλουσίας (Día de Andalucia).
Η περιοχή αυτή της Ισπανίας γιορτάζει το καθεστώς αυτονομίας, που απολαμβάνει εντός της Ισπανίας, με το δημοψήφισμα της 28ης Φεβρουαρίου 1980.