Αρχική » ΘΕΜΑΤΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ » Εξεταζόμενα Μαθήματα (Χαρακτηρισμός-Κλάδοι-Προαγωγικές Εξετάσεις) – Σχολικό έτος 22-23, ΦΕΚ 4678/5-9-22 & 4134/9-9-21

Κατηγορίες

Σκακιστική άσκηση

2022

2022

2021

2021

2020

2020

ΣUMMA 2019

ΣUMMA 2019

ΒΑΣΗ μαθηματικού Α.Π.Θ

ΒΑΣΗ μαθηματικού Α.Π.Θ

2016-2020 Βάση Τμήματος

θεματογραφία

θεματογραφία

eclass

eclass

ΔΔΕ Πέλλας

ΔΔΕ Πέλλας

Ανακοινώσεις
Δ.Δ.Ε Πέλλας

Τ.Θ.Δ.Δ 2022

Ι.Ε.Π

Διαγωνίσματα Τετραμήνου Γ ΠΡΟΣ

170321 an exercise

39 Σ-Λ ΑΛΓΕΒΡΑ Α ΓΕΛ

forms test

25 Σ-Λ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Α ΓΕΛ

forms test 2

ΑΛΓΕΒΡΑ Β ΓΕΛ

forms test 3

ΘΕΩΡΙΑ Γ ΓΕΛ (79 Σ-Λ)

ΟΛΑ ΤΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΜΟΥ

80 Επιλεγμένες Ασκήσεις με Υποδείξεις Γ ΟΙΚ-ΠΛΗ-ΘΕΤ

Ergasia 25-eclass(14.4.21)

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΓΚΟΥΡΟ

diagwnismoi 201121

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ

Pythagoras

Μάθημα: Διανύσματα

Μάθημα: Ακολουθίες

Important exercise

Μαθήματα Γεωμετρίας Α ΓΕΛ 2020

Μάθημα: Κύκλος (Β Θετ)

my eclass 2

Μάθημα:Παραμετρική Εξίσωση α΄ βαθμού

Είμαι και Εδώ!

Personal Room

Ομάδα Μαθηματικών Γιαννιτσών

Στατιστικά Πανελληνίων 2021&2022

Εξεταζόμενα Μαθήματα (Χαρακτηρισμός-Κλάδοι-Προαγωγικές Εξετάσεις) – Σχολικό έτος 22-23, ΦΕΚ 4678/5-9-22 & 4134/9-9-21

Για το σχολικό έτος 22-23 , ισχύει το ΦΕΚ 4678/5-9-22 , το οποίο τροποποιεί το τελευταίο ΦΕΚ 4134/9-9-21 ως προς την εξέταση των μαθημάτων της Γ τάξης.

Για τους κατ΄ ιδίαν διδαχθέντες ΓΕΛ ισχύει το Άρθρο 113 του Ν. 4610/2019 (ΦΕΚ 70/Α/7-5-2019)

ΑΡΘΡΟ 1 (χαρακτηρισμός) – ΦΕΚ 4134/9-9-21

Α τάξη Ημερησίου & Εσπερινού Λυκείου

ΟΜΑΔΑ Α(εξετάζονται γραπτώς – 8 μαθήματα)

  • Ελληνική Γλώσσα (Αρχαία-Ν.Ε-Λογοτεχνία)
  • Μαθηματικά (Άλγεβρα και Γεωμετρία)
  • Ιστορία
  • Φυσικές Επιστήμες (Φυσική και Χημεία)
  • Αγγλικά

ΟΜΑΔΑ Β(όλα τα υπόλοιπα μαθήματα , ΔΕΝ εξετάζονται γραπτώς).

Β τάξη Ημερησίου & Εσπερινού Λυκείου

ΟΜΑΔΑ Α(εξετάζονται γραπτώς – 8 μαθήματα)

  • Ελληνική Γλώσσα (Ν.Ε και Λογοτεχνία)
  • Μαθηματικά (Άλγεβρα και Γεωμετρία)
  • Ιστορία
  • Φυσικές Επιστήμες (Βιολογία)
  • Αγγλικά
  • Τα μαθήματα Ομάδων Προσανατολισμού .

ΟΜΑΔΑ Β(όλα τα υπόλοιπα μαθήματα , ΔΕΝ εξετάζονται γραπτώς).

Γ τάξη Ημερησίου & Εσπερινού Λυκείου

ΟΜΑΔΑ Α(εξετάζονται γραπτώς – 5 μαθήματα)

  • Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
  • Μαθηματικά (μόνο για την Ομάδα Ανθρωπιστικών Σπουδών)
  • Ιστορία (μόνο για τις Ομάδες Θετικών -Υγείας και Οικονομίας Πληροφορικής)
  • ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

ΟΜΑΔΑ Β(όλα τα υπόλοιπα μαθήματα , ΔΕΝ εξετάζονται γραπτώς).

ΑΡΘΡΟ 2 (Κλάδοι) ΦΕΚ 4134/9-9-21

  • Ελληνική Γλώσσα
    • Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
    • Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
  • Μαθηματικά
    • Άλγεβρα
    • Γεωμετρία
  • Φυσικές Επιστήμες
    • Φυσική
    • Χημεία
    • Βιολογία

Ο τελικός βαθμός για κάθε μάθημα με κλάδους είναι ο μέσος όρος των τελικών βαθμών των κλάδων του με προσέγγιση δεκάτου.

ΑΡΘΡΟ 5 (Τρόπος Εξέτασης) – ΦΕΚ 4678/5-9-22

Ζ. Μαθηματικά

1. Η εξέταση στην Άλγεβρα και τη Γεωμετρία στις Α’ και Β’ τάξεις Ημερήσιου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου και στα Μαθηματικά της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών της Β’ τάξης Ημερήσιου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου γίνεται ως εξής:

Ι. Στους/στις μαθητές/-τριες δίνονται τέσσερα (4) θέματα από την εξεταστέα ύλη, με τα οποία ελέγχεται η γνώση εννοιών και ορολογίας, η δυνατότητα αναπαραγωγής γνωστικών στοιχείων, η ικανότητα εκτέλεσης γνωστών αλγορίθμων, η ικανότητα του/της μαθητή/-τριας να αναλύει, να συνθέτει και να επεξεργάζεται δημιουργικά ένα δεδομένο υλικό, καθώς και η ικανότητα επιλογής και εφαρμογής κατάλληλης μεθόδου.

II. Τα τέσσερα θέματα που δίνονται στους/στις μαθητές/-τριες διαρθρώνονται ως εξής:
α. Το πρώτο θέμα αποτελείται από δύο μέρη.

Το πρώτο μέρος περιέχει πέντε (05) ερωτήσεις αντικειμενικού τύπου (πολλαπλής επιλογής, Σωστού-Λάθους, αντιστοίχισης) με τις οποίες ελέγχεται η γνώση και η κατανόηση των βασικών εννοιών και των σπουδαιότερων συμπερασμάτων της θεωρίας σε όσο το δυνατόν ευρύτερη έκταση της εξεταστέας ύλης.(10 μονάδες)

Στο δεύτερο μέρος ζητείται η απόδειξη μίας απλής πρότασης (ιδιότητας, λήμματος, θεωρήματος ή πορίσματος), που είναι αποδεδειγμένη στο σχολικό εγχειρίδιο.(15 μονάδες)

β. Το δεύτερο θέμα – κλήρωση από την Τράπεζα Θεμάτων Δ.Δ, αποτελείται από μία άσκηση που είναι εφαρμογή ορισμών, αλγορίθμων ή προτάσεων (ιδιοτήτων, θεωρημάτων, πορισμάτων). (25 μονάδες)

γ. Το τρίτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση που απαιτεί από τον/τη μαθητή/τρια ικανότητα συνδυασμού και σύνθεσης εννοιών και αποδεικτικών ή υπολογιστικών
διαδικασιών. (25 μονάδες)

δ. Το τέταρτο θέμα – κλήρωση από την Τράπεζα Θεμάτων Δ.Δ αποτελείται από μία άσκηση ή ένα πρόβλημα που η λύση του απαιτεί από τον/τη μαθητή/- τρια ικανότητες συνδυασμού και σύνθεσης γνώσεων, αλλά και την ανάληψη πρωτοβουλιών για την ανάπτυξη στρατηγικών επίλυσής του. (25 μονάδες)

Το δεύτερο, τρίτο και τέταρτο θέμα μπορούν να αναλύονται σε επιμέρους ερωτήματα που διευκολύνουν τον/ τη μαθητή/τρια στη λύση.

2. Για την εξέταση στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας και στα Μαθηματικά της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας και της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής στη Γ’ τάξη Ημερήσιου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου ισχύουν τα εξής:

Στους/στις μαθητές/τριες δίνονται τέσσερα (4) θέματα από την εξεταστέα ύλη, τα οποία μπορούν να αναλύονται σε υποερωτήματα, με τα οποία ελέγχεται η δυνατότητα αναπαραγωγής γνωστικών στοιχείων, η γνώση εννοιών και ορολογίας και η ικανότητα εκτέλεσης γνωστών αλγορίθμων, η ικανότητα του/τη μαθητή/τρια να αναλύει, να συνθέτει και να επεξεργάζεται δημιουργικά ένα δεδομένο υλικό, καθώς και η ικανότητα επιλογής και εφαρμογής κατάλληλης μεθόδου.
Τα τέσσερα θέματα που δίνονται στους/στις μαθητές/-τριες διαρθρώνονται ως εξής:
α) Το πρώτο θέμα αποτελείται από ερωτήματα θεωρίας που αφορούν

  • έννοιες,
  • ορισμούς,
  • λήμματα,
  • προτάσεις,
  • θεωρήματα και
  • πορίσματα.

Με το θέμα αυτό ελέγχεται η κατανόηση των βασικών εννοιών, των σπουδαιότερων συμπερασμάτων, καθώς και η σημασία τους στην οργάνωση μιας λογικής δομής.

β) Το δεύτερο και το τρίτο θέμα αποτελείται το καθένα από μία άσκηση που απαιτεί από τον/τη μαθητή/τρια ικανότητα συνδυασμού και σύνθεσης εννοιών αποδεικτικών ή υπολογιστικών διαδικασιών. Η κάθε άσκηση μπορεί να αναλύεται σε επιμέρους ερωτήματα.

γ) Το τέταρτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση ή ένα πρόβλημα που η λύση του απαιτεί από τον/τη μαθητή/τρια ικανότητες συνδυασμού και σύνθεσης προηγούμενων γνώσεων, αλλά και την ανάληψη πρωτοβουλιών στη διαδικασία επίλυσής του. Το θέμα αυτό μπορεί να
αναλύεται σε επιμέρους ερωτήματα, τα οποία βοηθούν τον/τη μαθητή/τρια στη λύση.

Η βαθμολογία κατανέμεται ανά είκοσι πέντε (25) μονάδες στο καθένα από τα τέσσερα (4) θέματα.

Το δεύτερο και το τέταρτο θέμα λαμβάνονται με κλήρωση από την Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, ενώ το πρώτο και το τρίτο θέμα επιλέγονται από τους/τις διδάσκοντες/-ουσες.

ΠΗΓΗ [1] , προσπελάστηκε 12.09.21 και ώρα 11:30

ΠΗΓΗ [2] , προσπελάστηκε 07.09.22 και ώρα 14:40


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate

Ιστορικό

Ώρα Ελλάδος

Μάιος 2023
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Σαν σήμερα

28/5/1979: Υπογράφεται στο περιστύλιο του Ζαππείου η συμφωνία ένταξης της Ελλάδας στην ΕΟΚ. Από ελληνικής πλευράς, τη συμφωνία υπογράφει ο Κωνσταντίνος Καραμανλής.

Μέλος της Lisari Team

Lisari Team

15 Επαναληπτικά Κριτήρια Αξιολόγησης

.jpg

Άλγεβρα Α΄ ΓΕΛ Β΄ τόμος

Algebra A b tomos lisari team

Επιμελητής Ιστολογίου-Βιογραφικό!

Facebook

fb id

Instagram

insta id

55 Μαθήματα Ανάλυσης Γ’ Λυκείου

Άλγεβρα Α΄ – Επανάληψη

Γιατί πιστεύουμε στα ζώδια;

Πόσες Πιθανότητες έχεις να κερδίσεις το Τζόκερ ;

Τι είναι το Άπειρο ;

Το Δίλημμα του Φυλακισμένου !

Το Δίλλημα του Τρένου!

Σύνδεση στη Webex (Εκπαιδευτικοί)

Διανυσματικές Ακτίνες!

Σύνθεση Συναρτήσεων!

Πείραμα Ερατοσθένη

Τι είναι η Κβαντική Φυσική;

Εσωτερικό Γινόμενο

Όριο καθώς το x τείνει στο Άπειρο!

Μήκος Τόξου-Κυκλικός Τομέας

Όρια-Περίπτωση 0/0

Συνέχεια Συνάρτησης (6 Βιντεο)

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΕΛ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Μάθημα:Απόλυτη Τιμή

mathima a alg 091120

Μάθημα:Λογισμός Πιθανοτήτων

Μάθημα:Τριγωνομετρία

Sin(2pi*x)*Sin(2pi*y)

Μάθημα: Εξίσωση β΄βαθμού

Algebra A

Μάθημα: Συνάρτηση 1-1

Σχολικά Βιβλία ΓΕΛ σε ψηφιακή μορφή

Απόψεις!

Iordanis X. Kosoglou

Η Άσκηση της ημέρας-3ο ΓΕΛ Γιαννιτσών

24 Μαθήματα Γ προσ/μου

300321 DLH

2 διαγωνίσματα στις Συναρτήσεις

synthesi

2 διαγωνίσματα στα Όρια

.jpg

Προσομοίωση (μέχρι παράγραφο 2.4)

Διαγώνισμα μέχρι και 2.8(κυρτότητα)

thema D Kopadis 220321

Επαναληπτικά Θέματα Γ προσ/μου

tetradio

Μαθηματικοί Διαγωνισμοί,μια γνωριμία!

diagwnismoi 201121

Rubik’s Cube

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς