Αρχική » ΘΕΜΑΤΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ » Εξεταζόμενα Μαθήματα (Χαρακτηρισμός-Κλάδοι-Προαγωγικές Εξετάσεις) – Σχολικό έτος 22-23, ΦΕΚ 4678/5-9-22 & 4134/9-9-21

Κατηγορίες

Σκακιστική άσκηση

ΘΕΜΑ 1 & 3

ΘΕΜΑ 1 & 3

ΘΕΜΑ 1 & 3 Ενδοσχολικές

Γεωμετρία

Είμαι και Εδώ!

Personal Room

2022

2022

2021

2021

Ι.Ε.Π

2020

2020

ΣUMMA 2019

ΣUMMA 2019

eclass

eclass

Σελίδα Τ.Θ.Δ.Δ 2022-2024

ΤΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΜΟΥ

Το Α4 των Πανελληνίων!

80 Επιλεγμένες Ασκήσεις Γ ΟΠ-ΘΕΤ

Ergasia 25-eclass(14.4.21)

49 Επώνυμα Θέματα Β,Γ,Δ

cropped IMG 20230112 0913582

Γ τάξη-Φυλλάδιο 2024

μαθήματα Γοπ 1 σχ.έτη 22-23,23-24

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Κάτω Άθροισμα

Εμβαδόν Χωρίου

Area

Διαγωνίσματα Τετραμήνου Γ τάξης

170321 an exercise

Προσομοίωση ΓΕ.Λ Αριδαίας 2023

cropped school2 2022 07 27

Τ.Θ.Δ.Δ-Αρχείο

cropped Space

Τ.Θ.Δ.Δ 2023-Αρχείο

KONTRA

Άλγεβρα Α τάξης ΓΕ.Λ Φυλλάδιο

ΑΛΓ Α1 060223

Μάθημα:Παραμετρική Εξίσωση α΄βαθμού

Μάθημα:Ακολουθίες(Α.Π-Γ.Π)

Important exercise

Άλγεβρα Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test

Γεωμετρία Α τάξης ΓΕ.Λ-Φυλλάδιο

Κεφάλαια 4-11

Μαθήματα Γεωμετρίας Α τάξης

18553 sol

Γεωμετρία Α΄ τάξης-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test 2

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΓΚΟΥΡΟ

diagwnismoi 201121

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ

Pythagoras

ΆλγεβραΒ ΓΕΛ-Απαραίτητες Γνώσεις-Τεστ

forms test 3

Μάθημα:Διανύσματα

Μάθημα:Ο Κύκλος

my eclass 2

Θέμα 1&3-Ενδοσχολικά ΘΕΜΑΤΑ

THEMA B OMOGENEIS 2023

Θεματογραφία

Θεματογραφία

Ομάδα Μαθηματικών Γιαννιτσών

Στατιστικά Πανελληνίων 2021&2022

ΒΑΣΗ μαθηματικού Α.Π.Θ

ΒΑΣΗ μαθηματικού Α.Π.Θ

2016-2020 Βάση Τμήματος

Εξεταζόμενα Μαθήματα (Χαρακτηρισμός-Κλάδοι-Προαγωγικές Εξετάσεις) – Σχολικό έτος 22-23, ΦΕΚ 4678/5-9-22 & 4134/9-9-21

Για το σχολικό έτος 22-23 , ισχύει το ΦΕΚ 4678/5-9-22 , το οποίο τροποποιεί το τελευταίο ΦΕΚ 4134/9-9-21 ως προς την εξέταση των μαθημάτων της Γ τάξης.

Για τους κατ΄ ιδίαν διδαχθέντες ΓΕΛ ισχύει το Άρθρο 113 του Ν. 4610/2019 (ΦΕΚ 70/Α/7-5-2019)

ΑΡΘΡΟ 1 (χαρακτηρισμός) – ΦΕΚ 4134/9-9-21

Α τάξη Ημερησίου & Εσπερινού Λυκείου

ΟΜΑΔΑ Α(εξετάζονται γραπτώς – 8 μαθήματα)

  • Ελληνική Γλώσσα (Αρχαία-Ν.Ε-Λογοτεχνία)
  • Μαθηματικά (Άλγεβρα και Γεωμετρία)
  • Ιστορία
  • Φυσικές Επιστήμες (Φυσική και Χημεία)
  • Αγγλικά

ΟΜΑΔΑ Β(όλα τα υπόλοιπα μαθήματα , ΔΕΝ εξετάζονται γραπτώς).

Β τάξη Ημερησίου & Εσπερινού Λυκείου

ΟΜΑΔΑ Α(εξετάζονται γραπτώς – 8 μαθήματα)

  • Ελληνική Γλώσσα (Ν.Ε και Λογοτεχνία)
  • Μαθηματικά (Άλγεβρα και Γεωμετρία)
  • Ιστορία
  • Φυσικές Επιστήμες (Βιολογία)
  • Αγγλικά
  • Τα μαθήματα Ομάδων Προσανατολισμού .

ΟΜΑΔΑ Β(όλα τα υπόλοιπα μαθήματα , ΔΕΝ εξετάζονται γραπτώς).

Γ τάξη Ημερησίου & Εσπερινού Λυκείου

ΟΜΑΔΑ Α(εξετάζονται γραπτώς – 5 μαθήματα)

  • Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
  • Μαθηματικά (μόνο για την Ομάδα Ανθρωπιστικών Σπουδών)
  • Ιστορία (μόνο για τις Ομάδες Θετικών -Υγείας και Οικονομίας Πληροφορικής)
  • ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

ΟΜΑΔΑ Β(όλα τα υπόλοιπα μαθήματα , ΔΕΝ εξετάζονται γραπτώς).

ΑΡΘΡΟ 2 (Κλάδοι) ΦΕΚ 4134/9-9-21

  • Ελληνική Γλώσσα
    • Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία
    • Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
  • Μαθηματικά
    • Άλγεβρα
    • Γεωμετρία
  • Φυσικές Επιστήμες
    • Φυσική
    • Χημεία
    • Βιολογία

Ο τελικός βαθμός για κάθε μάθημα με κλάδους είναι ο μέσος όρος των τελικών βαθμών των κλάδων του με προσέγγιση δεκάτου.

ΑΡΘΡΟ 5 (Τρόπος Εξέτασης) – ΦΕΚ 4678/5-9-22

Ζ. Μαθηματικά

1. Η εξέταση στην Άλγεβρα και τη Γεωμετρία στις Α’ και Β’ τάξεις Ημερήσιου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου και στα Μαθηματικά της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών της Β’ τάξης Ημερήσιου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου γίνεται ως εξής:

Ι. Στους/στις μαθητές/-τριες δίνονται τέσσερα (4) θέματα από την εξεταστέα ύλη, με τα οποία ελέγχεται η γνώση εννοιών και ορολογίας, η δυνατότητα αναπαραγωγής γνωστικών στοιχείων, η ικανότητα εκτέλεσης γνωστών αλγορίθμων, η ικανότητα του/της μαθητή/-τριας να αναλύει, να συνθέτει και να επεξεργάζεται δημιουργικά ένα δεδομένο υλικό, καθώς και η ικανότητα επιλογής και εφαρμογής κατάλληλης μεθόδου.

II. Τα τέσσερα θέματα που δίνονται στους/στις μαθητές/-τριες διαρθρώνονται ως εξής:
α. Το πρώτο θέμα αποτελείται από δύο μέρη.

Το πρώτο μέρος περιέχει πέντε (05) ερωτήσεις αντικειμενικού τύπου (πολλαπλής επιλογής, Σωστού-Λάθους, αντιστοίχισης) με τις οποίες ελέγχεται η γνώση και η κατανόηση των βασικών εννοιών και των σπουδαιότερων συμπερασμάτων της θεωρίας σε όσο το δυνατόν ευρύτερη έκταση της εξεταστέας ύλης.(10 μονάδες)

Στο δεύτερο μέρος ζητείται η απόδειξη μίας απλής πρότασης (ιδιότητας, λήμματος, θεωρήματος ή πορίσματος), που είναι αποδεδειγμένη στο σχολικό εγχειρίδιο.(15 μονάδες)

β. Το δεύτερο θέμα – κλήρωση από την Τράπεζα Θεμάτων Δ.Δ, αποτελείται από μία άσκηση που είναι εφαρμογή ορισμών, αλγορίθμων ή προτάσεων (ιδιοτήτων, θεωρημάτων, πορισμάτων). (25 μονάδες)

γ. Το τρίτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση που απαιτεί από τον/τη μαθητή/τρια ικανότητα συνδυασμού και σύνθεσης εννοιών και αποδεικτικών ή υπολογιστικών
διαδικασιών. (25 μονάδες)

δ. Το τέταρτο θέμα – κλήρωση από την Τράπεζα Θεμάτων Δ.Δ αποτελείται από μία άσκηση ή ένα πρόβλημα που η λύση του απαιτεί από τον/τη μαθητή/- τρια ικανότητες συνδυασμού και σύνθεσης γνώσεων, αλλά και την ανάληψη πρωτοβουλιών για την ανάπτυξη στρατηγικών επίλυσής του. (25 μονάδες)

Το δεύτερο, τρίτο και τέταρτο θέμα μπορούν να αναλύονται σε επιμέρους ερωτήματα που διευκολύνουν τον/ τη μαθητή/τρια στη λύση.

2. Για την εξέταση στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας και στα Μαθηματικά της Ομάδας Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας και της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής στη Γ’ τάξη Ημερήσιου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου ισχύουν τα εξής:

Στους/στις μαθητές/τριες δίνονται τέσσερα (4) θέματα από την εξεταστέα ύλη, τα οποία μπορούν να αναλύονται σε υποερωτήματα, με τα οποία ελέγχεται η δυνατότητα αναπαραγωγής γνωστικών στοιχείων, η γνώση εννοιών και ορολογίας και η ικανότητα εκτέλεσης γνωστών αλγορίθμων, η ικανότητα του/τη μαθητή/τρια να αναλύει, να συνθέτει και να επεξεργάζεται δημιουργικά ένα δεδομένο υλικό, καθώς και η ικανότητα επιλογής και εφαρμογής κατάλληλης μεθόδου.
Τα τέσσερα θέματα που δίνονται στους/στις μαθητές/-τριες διαρθρώνονται ως εξής:
α) Το πρώτο θέμα αποτελείται από ερωτήματα θεωρίας που αφορούν

  • έννοιες,
  • ορισμούς,
  • λήμματα,
  • προτάσεις,
  • θεωρήματα και
  • πορίσματα.

Με το θέμα αυτό ελέγχεται η κατανόηση των βασικών εννοιών, των σπουδαιότερων συμπερασμάτων, καθώς και η σημασία τους στην οργάνωση μιας λογικής δομής.

β) Το δεύτερο και το τρίτο θέμα αποτελείται το καθένα από μία άσκηση που απαιτεί από τον/τη μαθητή/τρια ικανότητα συνδυασμού και σύνθεσης εννοιών αποδεικτικών ή υπολογιστικών διαδικασιών. Η κάθε άσκηση μπορεί να αναλύεται σε επιμέρους ερωτήματα.

γ) Το τέταρτο θέμα αποτελείται από μία άσκηση ή ένα πρόβλημα που η λύση του απαιτεί από τον/τη μαθητή/τρια ικανότητες συνδυασμού και σύνθεσης προηγούμενων γνώσεων, αλλά και την ανάληψη πρωτοβουλιών στη διαδικασία επίλυσής του. Το θέμα αυτό μπορεί να
αναλύεται σε επιμέρους ερωτήματα, τα οποία βοηθούν τον/τη μαθητή/τρια στη λύση.

Η βαθμολογία κατανέμεται ανά είκοσι πέντε (25) μονάδες στο καθένα από τα τέσσερα (4) θέματα.

Το δεύτερο και το τέταρτο θέμα λαμβάνονται με κλήρωση από την Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, ενώ το πρώτο και το τρίτο θέμα επιλέγονται από τους/τις διδάσκοντες/-ουσες.

ΠΗΓΗ [1] , προσπελάστηκε 12.09.21 και ώρα 11:30

ΠΗΓΗ [2] , προσπελάστηκε 07.09.22 και ώρα 14:40


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επικοινωνία

Επικοινωνία

Translate

Ιστορικό

Ώρα Ελλάδος

Μάρτιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Μέλος της Lisari Team

Lisari Team

15 Επαναληπτικά Κριτήρια Αξιολόγησης

.jpg

Άλγεβρα Α΄ ΓΕΛ Β΄ τόμος

Algebra A b tomos lisari team

Επιμελητής Ιστολογίου-Βιογραφικό!

bachelor

Facebook

fb id

55 Μαθήματα Ανάλυσης Γ’ Λυκείου

Άλγεβρα Α΄ – Επανάληψη

Γιατί πιστεύουμε στα ζώδια;

Πόσες Πιθανότητες έχεις να κερδίσεις το Τζόκερ ;

Τι είναι το Άπειρο ;

Το Δίλημμα του Φυλακισμένου!

Το Δίλλημα του Τρένου!

Σύνδεση στη Webex (Εκπαιδευτικοί)

Σχολικά Βιβλία ΓΕΛ σε ψηφιακή μορφή

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΕΛ

Διανυσματικές Ακτίνες!

Εσωτερικό Γινόμενο

Μάθημα:Συνάρτηση1-1

Αχ!Σύνθεση Συναρτήσεων

Όρια-Περίπτωση 0/0

Όριο x τείνει Άπειρο!

Συνέχεια Συνάρτησης (6 Βιντεο)

Μήκος Τόξου-Κυκλικός Τομέας

Μάθημα:Απόλυτη Τιμή

mathima a alg 091120

Μάθημα:Εξίσωση β΄βαθμού

Algebra A

Μάθημα:Τριγωνομετρία

Sin(2pi*x)*Sin(2pi*y)

Μάθημα:Λογισμός Πιθανοτήτων

26 Μαθήματα ΓΟΠ1 2023

300321 DLH

Άσκηση Ημέρας-3ο ΓΕ.Λ Γιαννιτσών

Διαγωνίσματα στις Συναρτήσεις

synthesi

Διαγωνίσματα στα Όρια

.jpg

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι παράγραφο 2.4

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι και 2.8

thema D Kopadis 220321

Επαναληπτικά Θέματα Γ προσ/μου

tetradio

Διαγωνισμοί Μαθηματικών

diagwnismoi 201121

Πείραμα Ερατοσθένη

Rubik’s Cube

Τι είναι η Κβαντική Φυσική;

Άποψη-Αρθρογραφία!

Iordanis X. Kosoglou

Πρώτη Ανάρτηση στις 15/3/2011

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Συγκινητικό Σχόλιο 2

Συγκινητικό Σχόλιο 2

I Like Maths(2011-2024)

13 years!

I Like Maths(2011-2022)

I Like Maths(2011-2022)

I Like Maths(2011-2021)

I Like Maths(2011-2021)
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς