Αρχική » ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ » Νέο Σύστημα Εισαγωγής , Πόσο δίκαιο είναι ;

Κατηγορίες

Σκακιστική άσκηση

2022

2022

2021

2021

2020

2020

ΣUMMA 2019

ΣUMMA 2019

ΒΑΣΗ μαθηματικού Α.Π.Θ

ΒΑΣΗ μαθηματικού Α.Π.Θ

2016-2020 Βάση Τμήματος

θεματογραφία

θεματογραφία

eclass

eclass

ΔΔΕ Πέλλας

ΔΔΕ Πέλλας

Ανακοινώσεις
Δ.Δ.Ε Πέλλας

Τ.Θ.Δ.Δ 2022

Ι.Ε.Π

Διαγωνίσματα Τετραμήνου Γ ΠΡΟΣ

170321 an exercise

39 Σ-Λ ΑΛΓΕΒΡΑ Α ΓΕΛ

forms test

25 Σ-Λ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Α ΓΕΛ

forms test 2

ΑΛΓΕΒΡΑ Β ΓΕΛ

forms test 3

ΘΕΩΡΙΑ Γ ΓΕΛ (79 Σ-Λ)

ΟΛΑ ΤΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΜΟΥ

80 Επιλεγμένες Ασκήσεις με Υποδείξεις Γ ΟΙΚ-ΠΛΗ-ΘΕΤ

Ergasia 25-eclass(14.4.21)

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΓΚΟΥΡΟ

diagwnismoi 201121

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ

Pythagoras

Μάθημα: Διανύσματα

Μάθημα: Ακολουθίες

Important exercise

Μαθήματα Γεωμετρίας Α ΓΕΛ 2020

Μάθημα: Κύκλος (Β Θετ)

my eclass 2

Μάθημα:Παραμετρική Εξίσωση α΄ βαθμού

Είμαι και Εδώ!

Personal Room

Ομάδα Μαθηματικών Γιαννιτσών

Στατιστικά Πανελληνίων 2021&2022

Νέο Σύστημα Εισαγωγής , Πόσο δίκαιο είναι ;

Όλοι μας παρατηρούμε τα τελευταία χρόνια ότι στα Πανεπιστήμια εισάγονται φοιτητές με βαθμούς πολύ κάτω από τη βάση!

Η συζήτηση πάνω σε αυτό το θέμα μεγάλη.

Άλλοι θεωρούν ότι δεν υπάρχει και μεγάλο πρόβλημα από αυτό το φαινόμενο, σε τελικό στάδιο ας αποφασίσουν οι σχολές και ας αποδείξουν οι συγκεκριμένοι φοιτητές ότι μπορούν να τα καταφέρουν και να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους.

Μια άλλη άποψη θεωρεί ότι αυτό είναι λάθος και πρέπει να διορθωθεί.

Φέτος (Πανελλήνιες 2021) οι νέοι υποψήφιοι δίνουν και με συντελεστές αλλά και με νέο σύστημα. Το νέο αυτό σύστημα ορίζει ελάχιστη βάση εισαγωγής (Ε.Β.Ε) στα Πανεπιστήμια.

Από το 2022 (σχολικό 21-22) ισχύει το παρακάτω :

«θα υπάρχουν τρία Μηχανογραφικά.

Α Μηχανογραφικό: Οι υποψήφιοι ημερήσιων και εσπερινών Γ.Ε.Λ. που συμμετέχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις, μετά την ολοκλήρωση των εξετάσεων και τη γνωστοποίηση των βαθμών της τελικής τους επίδοσης στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα, τα ειδικά μαθήματα και τις πρακτικές δοκιμασίες, καθώς και τη γνωστοποίηση των αποτελεσμάτων των ικανοτήτων συμπληρώνουν μηχανογραφικό δελτίο (μηχανογραφικό δελτίο πρώτης φάσης). Σε αυτό επιλέγουν καθορισμένο αριθμό τμημάτων, σχολών ή εισαγωγικών κατευθύνσεων από το επιστημονικό πεδίο, στο οποίο έχουν πρόσβαση» ΠΗΓΗ

Πόσο δίκαιο είναι το παραπάνω ;

Νομίζω το παρακάτω παράδειγμα , το οποίο δεν είναι δικό μου (Πηγή : Ανάρτηση στο fb του Φροντιστηρίου Εκπαιδευτική Φροντίδα , 2/3/21) είναι πολύ κατατοπιστικό!

Έστω ότι έχουν διεξαχθεί οι Πανελλήνιες και ο μέσος όρος όλων στο 2ο Επιστημονικό επίπεδο είναι 11,44.

Ελάχιστη ΕΒΕ είναι : 11,44 * 0,8 = 9,152 με προσέγγιση 9,15. Τόσος πρέπει να είναι ο  Μ.Ο ενός υποψηφίου για να κάνει Μηχανογραφικό Α΄!

Έστω τώρα και 2 υποψήφιοι, Α και Β του Θετικού Προσανατολισμού.

Οι βαθμοί τους στις Πανελλήνιες του 2022 είναι :

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ Α

  • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ : 3,2
  • ΦΥΣΙΚΗ : 4,2
  • ΧΗΜΕΙΑ : 16
  • ΕΚΘΕΣΗ : 13,4

Πολύ καλός στη Χημεία και έγραψε καλά και στην Έκθεση.

Ο Μέσος όρος του είναι : 9,2 > 9,15 άρα κάνει Μηχανογραφικό και τα μόρια του είναι :

Άθροισμα όλων : 36,8 *2 = 73,6

Μαθηματικά : 3,2 * 1,3 = 4,16

Φυσική : 4,2 * 0,7 = 2,94

Άρα τα τελικά Μόρια του για εισαγωγή στις σχολές (δες πως υπολογίζονται τα μόρια στον σύνδεσμο) είναι  : 8070

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ Β

  • ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ : 10,1
  • ΦΥΣΙΚΗ : 8,4
  • ΧΗΜΕΙΑ : 7
  • ΕΚΘΕΣΗ : 11

Θα λέγαμε μέτριος , όχι και πολύ καλός στη Χημεία όπως ο προηγούμενος, έγραψε επίσης μέτρια στην Έκθεση.

Ο Μέσος όρος του είναι : 9,125  ή  με προσέγγιση 9,13 < 9,15 άρα ΔΕΝ κάνει Μηχανογραφικό!

Τα μόρια του όμως είναι :

Άθροισμα όλων : 36,5 *2 = 73

Μαθηματικά : 10,1 * 1,3 = 13,13

Φυσική : 8,4 * 0,7 = 5,88

Τα μόρια του είναι : 9201

1131 μόρια παραπάνω απ΄ τον Υποψήφιο Α !

Όταν είδα το παραπάνω παράδειγμα,  δεν σας κρύβω ότι κόλλησα !

Δημιουργούνται για μένα τα εξής ερωτήματα :

  • το νέο σύστημα δεν θα έπρεπε να είναι καλύτερο απ΄ το προηγούμενο ;
  • δεν θα έπρεπε να είχε γίνει η βέλτιστη μελέτη του, πριν εφαρμοστεί ;
  • δεν θα έπρεπε να είχαν προβλεφθεί τέτοιες αδικίες ;

Ευχαριστώ που διαβάσατε τη δημοσίευση μου.

Καλή συνέχεια σε όλους.

 

 


Σχολιάστε

Translate

Αρχείο

Ώρα Ελλάδος

Φεβρουάριος 2023
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728  

Σαν σήμερα

5/2/1959: Αρχίζουν στη Ζυρίχη ελληνοτουρκικές συνομιλίες για την εξεύρεση λύσης στο Κυπριακό.

Μέλος της Lisari Team

Lisari Team

15 Επαναληπτικά Κριτήρια Αξιολόγησης

.jpg

Άλγεβρα Α΄ ΓΕΛ Β΄ τόμος

Algebra A b tomos lisari team

Επιμελητής Ιστολογίου-Βιογραφικό!

55 Μαθήματα Ανάλυσης Γ’ Λυκείου

Άλγεβρα Α΄ – Επανάληψη

Γιατί πιστεύουμε στα ζώδια;

Πόσες Πιθανότητες έχεις να κερδίσεις το Τζόκερ ;

Τι είναι το Άπειρο ;

Το Δίλημμα του Φυλακισμένου !

Πρόβλημα Γενεθλίων!

Σύνδεση στη Webex (Εκπαιδευτικοί)

Διανυσματικές Ακτίνες!

Σύνθεση Συναρτήσεων!

Πείραμα Ερατοσθένη

Τι είναι η Κβαντική Φυσική;

Εσωτερικό Γινόμενο

Όριο καθώς το x τείνει στο Άπειρο!

Μήκος Τόξου-Κυκλικός Τομέας

Όρια-Περίπτωση 0/0

Συνέχεια Συνάρτησης (6 Βιντεο)

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΕΛ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Μάθημα:Απόλυτη Τιμή

mathima a alg 091120

Μάθημα:Λογισμός Πιθανοτήτων

Μάθημα:Τριγωνομετρία

Sin(2pi*x)*Sin(2pi*y)

Μάθημα: Εξίσωση β΄βαθμού

Algebra A

Μάθημα: Συνάρτηση 1-1

Σχολικά Βιβλία ΓΕΛ σε ψηφιακή μορφή

Απόψεις!

Iordanis X. Kosoglou

Η Άσκηση της ημέρας-3ο ΓΕΛ Γιαννιτσών

24 Μαθήματα Γ προσ/μου

300321 DLH

2 διαγωνίσματα στις Συναρτήσεις

synthesi

2 διαγωνίσματα στα Όρια

.jpg

Προσομοίωση (μέχρι παράγραφο 2.4)

Επαναληπτικά Θέματα Γ προσ/μου

tetradio

Μαθηματικοί Διαγωνισμοί,μια γνωριμία!

diagwnismoi 201121

Rubik’s Cube

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων