Η Βαθμολόγηση των γραπτών για το μάθημα των μαθηματικών ξεκινήσε την Παρασκευή 19/6/20.
Προσωπικά μέχρι και την Κυριακή 21/6/20 βαθμολόγησα 90 γραπτά (δείγμα 90).
Υποθέτω ότι οι συνάδερφοι στο ΒΚ θα έχουν τελειώσει τη βαθμολόγηση του μαθήματος μέχρι και την Δευτέρα 22/6/20. Όπως και έγινε.
Η γενική εικόνα των γραπτών που διόρθωσα ΔΕΝ είναι καλή (προφανώς μιλάμε για ένα δείγμα 90 γραπτών ΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟ!)
ΣΧΟΛΙΑ πάνω στο δείγμα των 90 γραπτών!
- Πρωταθλητής της δυσκολίας, το Δ4 και το Γ4. Κρίμα, γιατί ρυθμός έπεσε και πέρσι , περίμενα καλύτερα ποσοστά φέτος , φαντάζομαι του χρόνου θα ασχοληθούν οι μαθητές πολύ περισσότερο με ρυθμό και τελικά οι θεματοδότες ΔΕΝ θα τον επιλέξουν !
- Δεν καταλαβαίνω γιατί μόνο το 36% των μαθητών γράφει μεταξύ 21-25 στο Θέμα Α .
- Τέλος θεωρώ ότι το Β ΘΕΜΑ , δεν δυσκόλεψε και πολύ αλλά πάλι μόνο ένα 31% των μαθητών έγραψε στην κλίμακα 21-25 !
Σε ένα μεγαλύτερο δείγμα (480 γραπτών) πάλι μη αντιπροσωπευτικό,η εικόνα, δυστυχώς, είναι κοντά στο δικό μου δείγμα.
Δηλαδή ένα μεγάλο ποσοστό μαθητών (περίπου 65%) είναι κάτω από τη βάση !
Τα συγκεκριμένα στοιχεία είναι ανεπίσημα και μη αντιπροσωπευτικά , μπορεί να είναι και μακριά απ την πραγματική Πανελλαδική εικόνα, οπότε δεν έχουν και πολλή σημασία!
Δείτε , αν θέλετε και την περσινή ανεπίσημη δική μου εικόνα, είναι ΕΔΩ. Η οποία ήταν καλύτερη, σε σχέση με φέτος αλλά μετά τα επίσημα στατιστικά του Υπουργείου, απείχε πολύ απ την πραγματικότητα !
Να πω τέλος, ένα τεράστιο ευχαριστώ στον συντονιστή μαθηματικών Ημαθίας-Πέλλας-Πιερίας κ. Π. Βενάρδο , που με εμπιστεύτηκε για 2η φορά και με όρισε βαθμολογητή και στον συνάδερφο και φίλο μου Δημήτρη που μου έστειλε τα στατιστικά του μεγαλύτερου δείγματος.
Η εμπειρία αυτή (βαθμολόγηση γραπτών πανελληνίων) αξίζει και με το παραπάνω και θεωρώ ότι όλοι όσοι διδάσκουν Γ΄ Λυκείου θα έπρεπε να περνάμε από αυτήν , ακόμη και οι συνάδερφοι απ τον ιδιωτικό τομέα, ίσως με κάποια σεμινάρια στα οποία να βλέπουμε όλοι, λύσεις μαθητών και συνηθισμένα λάθη τους.
Καλή δύναμη σε όλους τους βαθμολογητές και καλά αποτελέσματα σε όλα τα παιδιά.
Ιορδάνη ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση περί των αποτελεσμάτων !!
Και γω σε ευχαριστώ αγαπητέ Δημήτρη για το σχόλιο σου. Καλή συνέχεια.
Πολύ χρήσιμη η ενημέρωση για τα πρώτα συμπεράσματα!
Τα γραπτά ήταν θετικών ή οικονομικών;
Να πω ότι δεν γράφουν όλοι οι μαθητές την κατεύθυνση τους.
Περίπου 70% είναι Οικονομίας – Πληροφορικής και 30% Θετικής ομάδας.
Σας ευχαριστώ για καλά σας λόγια.Χαιρετώ.
ευχαριστούμε ιορδάνη για την ενημέρωση καλό καλοκαίρι
Εγώ σε ευχαριστώ φίλε μου. Καλό καλοκαίρι.
Έχω την αίσθηση ότι αν στα φετινά ή στα περσινά θέματα διαγωνίζονταν οι μαθητές το διάστημα 2010-15 με περισσότερη ύλη τότε και επιπλέον μαθήματα, θα τα πήγαιναν καλύτερα, κάτι που πρέπει να μας προβληματίσει όλους. Επειδή αναφέρατε τα περσινά στοιχεία, παραθέτω και μία δική μου επιγραμματική συσχέτιση θεμάτων 2019-20, για όποιον θέλει να ρίξει μια ματιά. (είναι στη σελ. 10)
Καλή ξεκούραση και καλά αποτελέσματα.
https://www.dropbox.com/s/idxkmzlc3ffz3af/%CE%98%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1%20-%20%CE%BB%CF%8D%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82%20-%20%CF%83%CF%87%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%B1%202020%20-%20orizontes.pdf?dl=0
Λοιπόν , συμφωνώ με τα σχόλια σας στο αρχείο. Έτσι τα βλέπω και γω, τώρα αν οι μαθητές οι παλιοί (πριν το 2015) με αυτά τα θέματα θα έγραφαν καλύτερα, δεν ξέρω. Δεν νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε συγκρίσεις, δεν έχει νόημα , για μένα πάντα.
Οι φετινοί μαθητές και μαθήτριες με 7 ώρες διδακτικές στο σχολείο, με εγκλεισμό 2 μήνες και με ύλη έως και το 2.7 και τέλος με θέματα κοντά στα περσινά , όπως είπατε , θα περίμενα να γράψουν καλύτερα απ τους περσινούς. Μακάρι να συμβεί, είναι νωρίς ακόμη , περιμένουμε τα επίσημα στατιστικά.
Σας ευχαριστώ θερμά για το σχόλιο σας.
Καλή συνέχεια.
Ιορδάνης Χ. Κοσόγλου