Αρχική » Ημερίδες - Εκδηλώσεις » 1ο Μαθηματικό Βιωματικό Εργαστήριο, Καλαμαρί 23/11/2019

Personal Room

Padlet

Padlet

Ι.Ε.Π Τράπεζα.Θ.Δ.Δ

Άλγεβρα Α΄ τάξης

Άλγεβρα Α΄ τάξης

Τι πρέπει να ξέρω απ
την Άλγεβρα της Α΄ τάξης
ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ

Άλγεβρα Β΄ τάξης

Άλγεβρα Β΄ τάξης

Τι πρέπει να ξέρω!
ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ

15 Διαδικτυακά τεστ θεωρίας για όλες τις τάξεις ΓΕ.Λ,
Νομίζω αξίζει να προσπαθήσεις!

Γραπτές Δοκιμασίες Α΄ τάξης

Stigmiotypo othonhs 2025 07 09 185806

tests και διαγωνίσματα
στην
Άλγεβρα και
Γεωμετρία Α΄ τάξης ΓΕ.Λ

ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ-ΘΕΜΑ 1&3 Ενδοσχολικές

Γεωμετρία

Γεωμετρία-Πιθανά Θέματα.

Μαθηματικά Γ΄ Γενικής Παιδείας
Το Θεμα 1 και 3
Ενδοσχολικών Εξετάσεων

Τ.Θ.Δ.Δ Γενικής(Αρχείο)

KONTRA

Προσομοίωση Ενδ.Εξετάσεων 2024-2025

Προσομοίωση Ενδ.Εξετάσεων 2024-2025

21 Διαγωνίσματα στα
πρότυπα των Ενδοσχολικών
Εξετάσεων

Ενδ.ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ-ΘΕΜΑ 1 & 3 ΟΛΑ

THEMA B OMOGENEIS 2023

Μαθηματικά Γ΄ τάξης

Μαθηματικά Γ΄ τάξης

Τα πάντα για την Γ΄ τάξη
ΓΕ.Λ (προ/σμός)
Καλή επιτυχία !

Γ΄ Τάξη Προσ/μος-ΟΛΗ Η ΘΕΩΡΙΑ

Γ΄ Τάξη Προσ/μος-ΟΛΗ Η ΘΕΩΡΙΑ

Θεωρία Γ΄ Τάξης
Όλα τα Σ-Λ.
Όλα τα Α-Ψ
Όλοι οι ορισμοί 2016-2024

Πανελλήνιες-Ερώτημα Α4

Α 4 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ

Πανελλήνιες 2020-2024

Πανελλήνιες 2020-2024

Θέματα &Λύσεις,μαζί με επαναληπτικές!

Γ΄τάξη-Φυλλάδιο 2024

Γ΄τάξη-Φυλλάδιο 2024

Τα 26 μαθήματα ΓΟΠ
ΓΕΛ Αριδαίας
το σχ.έτος 2023-2024

Τ.Θ.Δ.Δ Γ΄ προ/σμός(Αρχείο)

cropped Space

76 Επώνυμα Θέματα Β,Γ,Δ

cropped IMG 20230112 0913582

12 Προσομοιώσεις Πανελληνίων

12 Προσομοιώσεις Πανελληνίων

όχι μια , αλλά 12 διαγωνίσματα
Καλή επιτυχία και μην ξεχνάς
οι Πανελλήνιες δεν είναι το τέλος !

Φυλλάδιο Άλγεβρας Α΄ τάξης

Φυλλάδιο Άλγεβρας Α΄ τάξης

112 ασκήσεις ΤΘΔΔ
και
τα Θέματα
ενδοσχολικών.

Άλγεβρα Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-Quiz

forms test

Άλγεβρα Β΄ ΓΕ.Λ

Άλγεβρα Β΄ ΓΕ.Λ

Φυλλάδιο 65 ασκήσεων
και φύλλων εργασίας

Quiz-Άλγεβρα Β΄τάξης

forms test 3

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαιο 3

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαιο 3

το κεφάλαιο 3 σε φύλλα εργασίας

Γεωμετρία Κεφ.4-11

Γεωμετρία Κεφ.4-11

Γεωμετρία Α΄ τάξης-Quiz

forms test 2

Αναθέσεις Μαθημάτων-ΦΕΚ

Αναθέσεις Μαθημάτων-ΦΕΚ

Σκακιστική άσκηση

80 Ασκήσεις-Θέματα Γοπ-θετ

Ergasia 25-eclass(14.4.21)

Προσομοίωση ΓΕ.Λ Αριδαίας 2023

cropped school2 2022 07 27

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

ΣUMMA 2019

ΣUMMA 2019

Το 2019 συναντήθηκαν 10 μαθηματικά site και έφτιαξαν ένα Διαγώνισμα Προσομοίωσης.

Όλα τα ΦΥΛΛΑΔΙΑ

Διαγωνίσματα Τετραμήνου Γ τάξης

170321 an exercise

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Κάτω Άθροισμα

Εμβαδόν Χωρίου

Area

Παραμετρική Εξίσωση α΄βαθμού

Ακολουθίες

Important exercise

Μαθήματα Γεωμετρίας Α΄ τάξης,2020-Περίοδος Covid

18553 sol

Διανύσματα,Όλα τα Μαθήματα 2020

Τα Πάντα για τον Κύκλο

my eclass 2

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΓΚΟΥΡΟ

diagwnismoi 201121

Ομάδα Μαθηματικών Γιαννιτσών

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ

Pythagoras

eclass

eclass

Ι.Ε.Π

εγγραφές στην Α΄,Β΄,Γ΄ ΓΕ.Λ-ΕΠΑ.Λ

Θεματογραφία

Θεματογραφία

Α.Π.Θ-ΒΑΣΗ Μαθηματικού τμήματος

ΒΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠΘ 2016-2023

2016-2023 Βάση
του Τμήματος μου!

Υπολόγισε τα Μόρια σου!

Υπολόγισε τα Μόρια σου!

Πανελλήνιες 2024
για υποψήφιους ΓΕΛ

Στατιστικά Πανελληνίων 2021&2022

2022

2022

2021

2021

2020

2020

ΑΠΟΨΗ

ΑΠΟΨΗ

Μήπως τα μαθηματικά των Ε΄, Στ΄ τάξεων Δημοτικού,να διδάσκονται από μαθηματικούς;

ΑΠΟΨΗ Νο2

ΑΠΟΨΗ Νο2

Είναι τα μαθηματικά,της Β΄ τάξης (κατεύθυνση και Γεωμετρία),χρήσιμα για τη Γ΄ τάξη ΓΕ.Λ ;

1ο Μαθηματικό Βιωματικό Εργαστήριο, Καλαμαρί 23/11/2019

Απευθύνεται σε όλους τους Εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, φοιτητές και γενικά σε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται για τα Μαθηματικά.

Σκοπός του μαθηματικού εργαστηρίου είναι οι συμμετέχοντες, να συνεργαστούν βιωματικά, να συζητήσουν και να προβληματιστούν (στην αντίστοιχη θεματική ενότητα που θα επιλέξουν), στις μεθόδους και τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να οργανώσουν καλύτερα ώστε να εμπλουτίσουν το καθημερινό μάθημα.

Στόχος είναι ο γόνιμος διάλογος στην κάθε θεματική ενότητα τόσο στο παιδαγωγικό, όσο και στο επιστημονικό επίπεδο.

Οι συμμετέχοντες θα έχουν την δυνατότητα να καταθέσουν την προσωπικές τους απόψεις, να αλληλεπιδράσουν με τα υπόλοιπα μέλη της κάθε ομάδας και στο τέλος να προκύψουν επωφελή συμπεράσματα για όλους.

Υπάρχουν πέντε θεματικές ενότητες.

Μπορείτε να κάνετε εγγραφή σε μία θεματική ενότητα.

Αν έχει συμπληρωθεί ο αριθμός των συμμετεχόντων στην ενότητα που επιθυμείτε, μπορείτε να επιλέξετε κάποια από τις υπόλοιπες ενότητες.

Ο αριθμός θέσεων σε κάθε ενότητα είναι περιορισμένος και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Το Μαθηματικό Βιωματικό Εργαστήρι θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις της Ελληνογαλλικής Σχολής Καλαμαρί.

Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί βεβαίωση συμμετοχής.

Πρόγραμμα 1ου Μαθηματικού Βιωματικού Εργαστηρίου

16.30 – 17.00 : Προσέλευση

17.00 – 17.30 : Σύντομη ενημέρωση από τους υπευθύνους των θεματικών ενοτήτων

17.30 – 19.00 : Εργαστήρια

19.00 – 19.30 : Συμπεράσματα των εργαστηρίων

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

  1. κα. Μαριάννα Τζεκάκη, Ομότιμη Καθηγήτρια Διδακτικής Μαθηματικών Α.Π.Θ , κα. Μαρία Παπαγεωργίου, Καθηγήτρια Μαθηματικών Μ.Ε. 1ου Γ.Ε.Λ. Σταυρούπολης, Master Διδακτικής των Μαθηματικών 

ΘΕΜΑ : «Άτυπη και τυπική αποδεικτική διαδικασία στα Μαθηματικά»

Η αποδεικτική διαδικασία αποτελεί θεμέλιο της μαθηματικής ανάπτυξης και έχει ιδιαίτερη θέση στα Προγράμματα Σπουδών, ως μια ιδιαίτερη και απαραίτητη μαθηματική διεργασία. Σχετίζεται με τη φύση της μαθηματικής δραστηριότητας και των Μαθηματικών αλλά και την ίδια τη μαθηματική μάθηση. Αν και κυριαρχεί η πεποίθηση ότι η μαθηματική απόδειξη προσεγγίζεται στις μεγάλες τάξεις του Γυμνασίου ή του Λυκείου, η έρευνα έχει τεκμηριώσει την αναγκαιότητα της ανάπτυξης αποδεικτικού συλλογισμού από τις μικρότερες ηλικίες. Στο προτεινόμενο εργαστήριο θα γίνουν σύντομες αναφορές στη τυπική και άτυπη αποδεικτική διαδικασία στις διάφορες ηλικίες και θα δοθούν στους συμμετέχοντες δράσεις τόσο της Άλγεβρας όσο και της Γεωμετρίας μέσα από τις οποίες θα επιδιωχθεί να συνδέσουν άτυπες μορφές αποδεικτικής διαδικασίας με τις μεταγενέστερες τυπικές μαθηματικές αποδείξεις.

  1. κ. Σπυρίδων Δουκάκης, Εκπαιδευτικός ΠΕ03 & ΠΕ86,Pierce-Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος.Συνεργάτης του Εργαστηρίου Βιοπληροφορικής και Ανθρώπινης Ηλεκτροφυσιολογίας (BiHeLab) του τμήματος Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστήμιου 

ΘΕΜΑ : «Διδάσκοντας την έννοια της συνάρτησης με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων.Ποιος, πώς, πού, πόσο, πότε και γιατί;»

Τα τελευταία χρόνια αναδεικνύεται στο πλαίσιο των προγραμμάτων σπουδών και των οδηγιών για τη διαχείριση της ύλης των Μαθηματικών, η πρόσθετη διδακτική που μπορούν να διαδραματίσουν τα ψηφιακά εργαλεία στην καθημερινή διδακτική πρακτική.

Ταυτόχρονα, σύμφωνα με υπάρχουσες έρευνες (Doukakis, 2015) οι εκπαιδευτικοί διακρίνονται σε αυτούς/ές που:

  • Δεν έχουν αναγνωρίσει ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα ψηφιακά εργαλεία ή ότι μπορούν τα ψηφιακά εργαλεία μπορούν να υπάρχουν στο πλαίσιο της καθημερινής διδακτικής πρακτικής.
  • Έχουν αναγνωρίσει ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα ψηφιακά εργαλεία ή ότι μπορούν τα ψηφιακά εργαλεία να υπάρχουν στο πλαίσιο της καθημερινής διδακτικής πρακτικής, αλλά δεν είναι πρόθυμοι/ες να τα ενσωματώσουν.
  • Έχουν αποδεχτεί ότι μπορούν να προσπαθήσουν να εμπλέξουν τους μαθητές και τις μαθήτριές τους στη μάθηση Μαθηματικών με τη χρήση κατάλληλων ψηφιακών εργαλείων, ως μέρος μιας διαδικασίας που θα καθορίσει αν θα αποκτήσουν θετική ή αρνητική διάθεση απέναντι στην ενσωμάτωση αυτή.
  • Έχουν προσαρμόσει τη διδακτική τους πρακτική, αναπτύσσοντας δραστηριότητες όπου οι μαθητές/ήτριες διδάσκονται και μαθαίνουν Μαθηματικά με τη χρήση κατάλληλων ψηφιακών εργαλείων.
  • Διερευνούν και χρησιμοποιούν κατάλληλα ψηφιακά εργαλεία, τα οποία ενσωματώνονται ουσιαστικά στη διδασκαλία και τη μάθηση των Μαθηματικών.
  • Εξελίσσονται και αξιολογούν τα αποτελέσματα των αποφάσεών τους για την ένταξη των ψηφιακών εργαλείων στη διδακτική τους πρακτική και επιχειρούν τροποποιήσεις και αλλαγές.

Εργαζόμενοι με την έννοια της συνάρτησης, θα επιχειρήσουμε μία συζήτηση για:

α) την αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων,

β) τον τρόπο με τον οποίο μπορούν, με κατάλληλο διδακτικό σχεδιασμό, να συμβάλλουν εκπαιδευτικά λογισμικά (όπως το GeoGebra) στη βαθύτερη κατανόηση συγκεκριμένων μαθηματικών ζητημάτων (είδη συναρτήσεων, πολλαπλοί τρόποι αναπαράστασης κ.ά.) και

γ)  την αξιολόγηση των μαθητών/ριών μας σύμφωνα με ένα πλαίσιο διαμορφωτικής διδασκαλίας (Δουκάκης & Ζυμπίδης, 2018).

  1. κ. Χαράλαμπος Σακονίδης,Καθηγητής Διδακτικής των Μαθηματικών στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης 

Θέμα «Η ανάπτυξη της μαθηματικής σκέψης στην υποχρεωτική εκπαίδευση: σε αναζήτηση υποστηρικτικών διδακτικών προσεγγίσεων»

Αντικείμενο της εισήγησης είναι τα χαρακτηριστικά και οι διεργασίες της μαθηματικής σκέψης που θέλουμε να αναπτύξουν οι μαθητές  αρχικά στο Δημοτικό Σχολείο και στη συνέχεια στο Γυμνάσιο, ώστε να εξελιχθούν σε κριτικούς πολίτες. Επιπλέον,  οι πόροι (resources) και οι διδακτικές πρακτικές που υπηρετούν αυτήν την ανάπτυξη με συνέπεια στις δυο βαθμίδες της υποχρεωτικής εκπαίδευσης. Οι συμμετέχοντες θα εμπλακούν σε δραστηριότητες ανάλυσης σχετικού εκπαιδευτικού υλικού και αποσπασμάτων από διδασκαλίες που προσφέρουν την δυνατότητα περαιτέρω επεξεργασίας και ‘εργαλειοποίησης’ των ιδεών και προτάσεων που θα παρουσιαστούν.

  1. κ. Θεοδόσης Ζαχαριάδης, Καθηγητής Τμήματος Μαθηματικών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

 ΘΕΜΑ : «Η σημασία των αντιπαραδειγμάτων στη διδασκαλία και στη μάθηση των Μαθηματικών»

Ένα παράδειγμα ονομάζεται αντιπαράδειγμα όταν χρησιμοποιείται για να αποδειχθεί ότι ένας ισχυρισμός είναι λανθασμένος. Στο εργαστήριο θα αναδειχθεί η σημασία των αντιπαραδειγμάτων στα μαθηματικά και η αξιοποίηση τους στη διδασκαλία. Θα συζητηθούν τα είδη αντιπαραδειγμάτων, καθώς και ποια αντιπαραδείγματα μπορούν, όχι μόνο να απορρίψουν λανθασμένους ισχυρισμούς, αλλά και να οδηγήσουν στη διατύπωση σωστών ισχυρισμών. Επίσης θα εξεταστούν περιπτώσεις λανθασμένων ισχυρισμών και θα συζητηθεί αν μπορεί να απορριφθούν θεωρητικά ή είναι απαραίτητη η κατασκευή κατάλληλου αντιπαραδείγματος.

  1. κ. Ιωάννης Θωμαϊδης, Δρ. Μαθηματικών – τ. Σχολικός Σύμβουλος

 ΘΕΜΑ : «Η διδακτική αξιοποίηση της Ιστορίας των Μαθηματικών»

Σκοπός του εργαστηρίου είναι να αξιοποιηθεί η Ιστορία των Μαθηματικών ως πηγή ιδεών και υλικού για την ανανέωση και τον εμπλουτισμό της διδασκαλίας του μαθήματος σε ολόκληρο το φάσμα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αναλύονται τα μαθηματικά προβλήματα που συνδέονται με την ιστορική εξέλιξη των αρνητικών αριθμών και ορισμένων συναφών εννοιών όπως η απόλυτη τιμή, η διάταξη στην αριθμητική ευθεία και η αξιωματική θεμελίωση των πραγματικών αριθμών. Εξετάζεται η συνάφεια των συμπερασμάτων της ιστορικής ανάλυσης με προβλήματα της διδασκαλίας και μάθησης στις σύγχρονες σχολικές τάξεις και με τη συνεργασία των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στο εργαστήριο σχεδιάζονται και αξιολογούνται αντίστοιχες διδακτικές δραστηριότητες.

 Με εκτίμηση οι υπεύθυνοι του Μαθηματικού Βιωματικού Εργαστηρίου

Ιωάννης Σαράφης (Μαθηματικός)

Νικόλαος Παλάζης (Κοινωνιολόγος)

Ιωάννα Καρδάκου (Πληροφορικός)

Χριστίνα Τίκβα (Πληροφορικός)

Αθανάσιος Πέρδος (Φυσικός – Πληροφορικός)

 

Copyright © 2019. Με την επιφύλαξη όλων των δικαιωμάτων.


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate

Επικοινωνία

Επικοινωνία

Επιμελητής Ιστολογίου-Βιογραφικό!

bachelor

Μέλος της Lisari Team

Lisari Team

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Να είστε καλά! Σας ευχαριστώ.

Συγκινητικό Σχόλιο 2

Συγκινητικό Σχόλιο 2

Ιστορικό

Αύγουστος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Σαν σήμερα

1/8/1619: Οι πρώτοι 20 μαύροι σκλάβοι που προέρχονται από την Αφρική αποβιβάζονται στο Τζέιμσταουν της Βιρτζίνια.

Ώρα Ελλάδος

15 Επαναληπτικά Κριτήρια Αξιολόγησης

.jpg

Άλγεβρα Α΄ ΓΕΛ Β΄ τόμος

Algebra A b tomos lisari team

Διαγνωστικά τεστάκια

Διαγνωστικά τεστάκια

Β΄-Γ΄ Γυμνασίου
Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-ΕΠΑ.Λ
και με παρατηρήσεις
chatgpt

Facebook

fb id

Άποψη-Αρθρογραφία!

Iordanis X. Kosoglou

Ύλη Πανελλαδικών

Ύλη Πανελλαδικών

για το 2026

Λίγο πριν τις Πανελλήνιες-Οδηγίες!

Λίγο πριν τις Πανελλήνιες-Οδηγίες!

Τι κάνω λίγο πριν αλλά και κατά την διάρκεια των εξετάσεων,τι να προσέξω,
τι να αποφύγω.
Οδηγίες προς τους υποψηφίους!

Βάσεις Εισαγωγής 2017-2025

Βάσεις Εισαγωγής 2017-2025

Σχολικά Βιβλία ΓΕΛ σε ψηφιακή μορφή

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΜΑΘ.ΘΕΤΙΚΗΣ Β

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΜΑΘ.ΘΕΤΙΚΗΣ Β

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Α΄

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Α΄

Γεωμετρίας Α΄ τάξης
Τι πρέπει να ξέρω!
H παράγραφος 3.13 Πλάγιες-Κάθετες και
το Κεφάλαιο 6 είναι ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Β΄

kousidou 1

Τι πρέπει να ξέρω!
ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

55 Μαθήματα Ανάλυσης Γ’ Λυκείου

26 Μαθήματα ΓΟΠ_τμήμα1 2023

300321 DLH

Μάθημα:Συνάρτηση1-1

Αχ!Σύνθεση Συναρτήσεων

Διαγωνίσματα στις Συναρτήσεις

synthesi

Όρια-Περίπτωση 0/0

Όριο x τείνει Άπειρο!

Συνέχεια Συνάρτησης (6 Βιντεο)

Διαγωνίσματα στα Όρια

.jpg

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι παράγραφο 2.4

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι και 2.8

thema D Kopadis 220321

6 Επαναληπτικά Θέματα

6 Επαναληπτικά Θέματα

Μαθηματικά Γ΄ τάξης
1ο Κεφάλαιο

20 Ασκήσεις_2023-3ο ΓΕ.Λ Γιαννιτσών

exercises C class

4 Επαναληπτικά Θέματα Γ τάξης

tetradio

Μαθήματα στην Τριγωνομετρία 2020(webex)

Sin(2pi*x)*Sin(2pi*y)

Μάθημα σε μορφή ppt :Απόλυτη Τιμή

mathima a alg 091120

Μάθημα σε word:Εξίσωση β΄βαθμού

Algebra A

Άλγεβρα Α΄ – Επανάληψη

Τι είναι το Άπειρο ;

Μάθημα(5/11/20)σε ppt:Λογισμός Πιθανοτήτων

Διανυσματικές Ακτίνες!

Εσωτερικό Γινόμενο

Μήκος Τόξου-Κυκλικός Τομέας

Rubik’s Cube

Το Δίλημμα του Φυλακισμένου!

Το Δίλημμα του Τρένου!

Παιχνίδι&Μαθηματικά

Παιχνίδι&Μαθηματικά

18ος και 19ος Διαγωνισμός
για τις τάξεις Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού

14 Θέματα Μαθηματικών Διαγωνισμών

diagwnismoi 201121

PISA

PISA

Τι είναι ;
Θέματα 2000

Πείραμα Ερατοσθένη

Τι είναι η Κβαντική Φυσική;

Πόσες Πιθανότητες έχεις να κερδίσεις το Τζόκερ ;

Πρώτη Ανάρτηση στις 15/3/2011

I Like Maths(2011-2024)

13 years!

Φέτος (2024) το ιστολόγιο μου έκλεισε 13 χρόνια.

I Like Maths(2011-2022)

I Like Maths(2011-2022)

Η δημοσίευση των 11 χρόνων !

I Like Maths(2011-2021)

I Like Maths(2011-2021)

Η δημοσίευση των 10 χρόνων!

Γιατί πιστεύουμε στα ζώδια;

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς