Αρχική » ΔΗΜΟΤΙΚΟ » “ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ” Β΄ φάση-Θέματα & Λύσεις 2023,2024,2025.

“ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ” Β΄ φάση-Θέματα & Λύσεις 2023,2024,2025.

eykleidhs B 2023 st taxh

Εξεταστικό κέντρο Νομού Πέλλας για το Διαγωνισμό ΄΄ Μικρός Ευκλείδης 2025 – β΄ φάση Παιχνίδι και Μαθηματικά΄΄για τους μαθητές Ε΄και ΣΤ΄ τάξης Δημοτικού είναι, όπως και πέρσι το παρακάτω:

8ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΔΕΣΣΑΣ
Διεύθυνση: Δ. Πετρίτση 30
Τ.Κ.58200 Έδεσσα
Τηλ.&Fax. 2381027037
Ε-mail:mail@8dim-edess.pel.sch.gr
Πρόεδρος Ε.Κ : κ. Κουρσαράκος Δημήτριος

Ημερομηνία και ώρα διεξαγωγής του διαγωνισμού , Σάββατο 14 Ιουνίου 2025  (10:00π.μ – 12:00)

  • Οι μαθητές που θα διαγωνισθούν, οφείλουν να βρίσκονται στα εξεταστικά κέντρα το Σάββατο 14 Ιουνίου 2025 στις 09.30 το αργότερο.
    • Την ευθύνη για τη μετακίνηση προς και από το χώρο της διεξαγωγής του διαγωνισμού έχουν οι γονείς ή οι κηδεμόνες των μαθητών, οι οποίοι και θα πρέπει να είναι σύμφωνοι για τη συμμετοχή των παιδιών τους στον εν λόγω διαγωνισμό.
    • Οι μαθητές υποχρεούνται να έχουν μαζί τους στυλό μπλε ή μαύρο, γεωμετρικά όργανα (διαβήτη, χάρακα, τρίγωνο), μολύβι (μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο στο πρόχειρο).
  • Οι μαθητές μπορούν να αποχωρήσουν, εφόσον το επιθυμούν, μισή ώρα μετά την εκφώνηση των θεμάτων.
    Απαγορεύεται η χρήση διορθωτικού και η κατοχή κινητών τηλεφώνων κατά την διάρκεια της εξέτασης.
    • Με την παράδοση του γραπτού στον επιτηρητή, θα επικαλύπτεται το μέρος με τα ατομικά στοιχεία του μαθητή άμεσα με το μαύρο αυτοκόλλητο.


Τα θέματα του 2025

  • Ε΄ τάξη
    • Λύσεις Ε΄ τάξης .Για το 4ο Πρόβλημα, ειλικρινά ΔΕΝ ξέρω πως θα το έλυνε ένας/μια μαθητής/τρια Ε΄ τάξης. Απ ότι είδα και στο βιβλίο δεν έχει εξισώσεις. Με αφορμή αυτό το πρόβλημα έκανα μια συζήτηση με το chat gpt.
      • Το ρώτησα ,πως θα το έλυνε ένας μαθητής Ε΄ τάξης ; Απάντησε , θα το έλυνε με λογική, αριθμητική και δοκιμή. Άρα θα ξεκινούσε ,έστω ότι το πλάτος είναι 25 και θα συνέχιζε. Θα έπρεπε να ξεκινήσει με πλάτος μεγαλύτερο του 10.
      • Ρώτησα αν είναι κατάλληλο για μαθηματικό διαγωνισμό. Απάντησε , όχι για Καγκουρό ή ενδοσχολικές και όχι για το μέσο μαθητή/μαθήτρια. Είναι κατάλληλο αν πρόκειται για διαγωνισμό επιλεγμένων μαθητών.
      • Ρώτησα τέλος , πώς μπορεί να γίνει πιο κατάλληλο; Η απάντηση , “Ένα ορθογώνιο έχει πλάτος 25εκ και μήκος 3 φορές το πλάτος. Ένα τετράγωνο έχει πλευρά 30εκ μικρότερη απ το μήκος του ορθογωνίου  και 20 εκ μεγαλύτερη απ το πλάτος του. Βρείτε το εμβαδόν του ορθογωνίου και τη περίμετρο του τετραγώνου.”
    • Ευχαριστώ όσους/όσες μπαίνουν εδώ ,καλά αποτελέσματα.
  • Στ΄ τάξη
    • Λύσεις Στ΄ τάξης ,αφιερώνονται, με πολλή αγάπη, στο γιο μου Χαράλαμπο, που για 2η συνεχή χρονιά λαμβάνει μέρος.

Καλά Αποτελέσματα σε όλους / όλες

 


Δείτε και μελετήστε , αν θέλετε, τα περσινά και τα προπέρσινα θέματα. 

4th subject games and maths

CC BY-NC-SA 4.0 Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons -Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή4.0.


23 Σχόλια

  1. Καλησπέρα !!!!!
    Μήπως υπάρχουν λύσεις για την β φάση του διαγωνισμού μαθηματικών 2024 για την Στ τάξη;;; συγκεκριμένα για το 4ο θέμα .
    σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

  2. Για τα θέματα της Στ τάξης φέτος, πώς τα θεωρείτε για το Πρόβλημα 1 στο γ πώς και δεν είναι σωστή απάντηση το Α. 10/9 αφού να τα μετατρέψεις σε δεκαδικούς αριθμούς και κάνεις τις αφαιρέσεις και αφήσεις διάστημα συν άπειρο δεν απέχουν ίσα. Να ρωτήσω και κάτι ακόμα και ευχαρίστως θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας αν μπορείτε να μου απαντήσετε αν έχεις κάνει όλη την άσκηση σωστή και με σωστός σκεπτικό και με σωστούς πίνακες και στο τέλος απλά στη διαίρεση κάνεις ένα μικρό λαθάκι και μετά αφαιρέσεις κάτι και βρεις έναν διαφορετικό αριθμό δεν θα πάρεις αρκετές μονάδες επίσης κάτι τελευταίο στο Πρόβλημα 3 αν έχεις βρει όλα όπως έχω δει και τις δικές σας λύσεις οι οποίες είναι πάρα πολύ όμορφες από την αρχή μέχρι λύσεις και το α ερώτημα και στο β ερώτημα κάνεις το α/ 81 = x/100, πόσες μονάδες πιστεύετε ότι θα παρθεί το παιδί. Ευχαριστώ εκ των προτέρων, καλή επιτυχία σε όλους/ όλες !!!!

    • Αγαπητέ Κώστα , καλό είναι όταν έχεις κλάσματα με παρονομαστή το 9 ή το 3 ή το 6 να μην τα κάνεις δεκαδικούς. Το 10/9 απέχει 1/9 απ το 1 αλλά και το 8/9 απέχει πάλι 1/9 απ το 1 , άρα σωστή απάντηση είναι αυτή που έχω βάλει και δυστυχώς όχι το Α.
      Στον διαγωνισμό αυτό ενδιαφέρει πως σκέφτηκες και γενικά το σκεπτικό σου. Το αποτέλεσμα , το τελικό μετράει πάντα ελάχιστα. Αν έχεις κάνει μόνο λάθος στο τελικό αποτέλεσμα αλλά έχεις γράψει το σκεπτικό σου θα χάσεις ελάχιστες μονάδες. Αν όμως δεν έχεις γράψει το σκεπτικό σου και έχεις και λάθος αποτέλεσμα , τότε ΔΕΝ παίρνεις καμία μονάδα.
      Συνεπώς πάντα να εξηγείς και να γράφεις τις σκέψεις σου. Κερδίζεις.
      Για το πρόβλημα 3 που λες , θεωρώ ότι παίρνεις ΟΛΕΣ τις μονάδες.
      Καλά αποτελέσματα και σε σένα.

  3. Καλησπέρα σας! Ευχαριστούμε πολύ για τις λύσεις που μας αναρτήσατε! Γνωρίζουμε πότε βγαίνουν τα αποτελέσματα; Σας ευχαριστούμε!

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *