Αρχική » ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ » “Αμήχανες” μηχανές , Άρθρο Εκπαιδευτικού

Personal Room

Σελίδα Τ.Θ.Δ.Δ 2022-2024

Άλγεβρα Α΄ τάξης

Άλγεβρα Α΄ τάξης

Τι πρέπει να ξέρω απ
την Άλγεβρα της Α΄ τάξης
ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ

Άλγεβρα Β΄ τάξης

Άλγεβρα Β΄ τάξης

Τι πρέπει να ξέρω!
ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ

15 Διαδικτυακά τεστ θεωρίας για όλες τις τάξεις ΓΕ.Λ,
Νομίζω αξίζει να προσπαθήσεις!

ΘΕΜΑ 1 & 3 Ενδοσχολικές

Γεωμετρία

Γεωμετρία -Πιθανά Θέματα.

Μαθηματικά Γ Γενικής
Το θεμα 1 και 3.

Τ.Θ.Δ.Δ Γενικής(Αρχείο)

KONTRA

Ενδοσχολικά ΘΕΜΑΤΑ

THEMA B OMOGENEIS 2023

Θεωρία Γ΄ Τάξης
Όλα τα Σ-Λ.
Όλα τα Α-Ψ
Όλοι οι ορισμοί 2016-2024

Το Ερώτημα Α4

Α 4 ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ

Πανελλήνιες 2020-2024

Πανελλήνιες 2020-2024

Θέματα &Λύσεις,μαζί με επαναληπτικές!

Γ τάξη-Φυλλάδιο 2024

Γ τάξη-Φυλλάδιο 2024

Τα 26 μαθήματα Γ τάξης ,
ΓΕΛ Αριδαίας 2023-2024

Τ.Θ.Δ.Δ Γ΄ προ/σμός(Δικό μου Αρχείο)

cropped Space

71 Επώνυμα Θέματα Β,Γ,Δ

cropped IMG 20230112 0913582

Θ.Φυλακτός,2019-2024

Θ.Φυλακτός,2019-2024

Θέματα και μοριοδότηση!

Περιέχει 112 ασκήσεις και τα Θέματα των ενδοσχολικών 2024.

Άλγεβρα Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test

Άλγεβρα Β΄ ΓΕ.Λ

Άλγεβρα Β΄ ΓΕ.Λ

Φυλλάδιο 65 ασκήσεων
και φύλλων εργασίας

Τεστ στην Άλγεβρα Β΄ τάξης

forms test 3

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαιο 3

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαιο 3

το κεφάλαιο 3 σε φύλλα εργασίας

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαια 4-11

Ευ.Γεωμετρία Κεφάλαια 4-11

Γεωμετρία Α΄ τάξης-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test 2

Αναθέσεις Μαθημάτων-ΦΕΚ

Αναθέσεις Μαθημάτων-ΦΕΚ

Σκακιστική άσκηση

80 Ασκήσεις-Θέματα Γοπ-θετ

Ergasia 25-eclass(14.4.21)

Προσομοίωση ΓΕ.Λ Αριδαίας 2023

cropped school2 2022 07 27

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

ΣUMMA 2019

ΣUMMA 2019

Το 2019 συναντήθηκαν 10 μαθηματικά site και έφτιαξαν ένα Διαγώνισμα Προσομοίωσης.

Όλα τα ΦΥΛΛΑΔΙΑ

Διαγωνίσματα Τετραμήνου Γ τάξης

170321 an exercise

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Κάτω Άθροισμα

Εμβαδόν Χωρίου

Area

Παραμετρική Εξίσωση α΄βαθμού

Ακολουθίες

Important exercise

Μαθήματα Γεωμετρίας Α΄ τάξης,2020-Περίοδος Covid

18553 sol

Διανύσματα,Όλα τα Μαθήματα 2020

Τα Πάντα για τον Κύκλο

my eclass 2

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΓΚΟΥΡΟ

diagwnismoi 201121

Ομάδα Μαθηματικών Γιαννιτσών

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ

Pythagoras

eclass

eclass

Ι.Ε.Π

εγγραφές στην Α΄,Β΄,Γ΄ ΓΕ.Λ-ΕΠΑ.Λ

Θεματογραφία

Θεματογραφία

Α.Π.Θ-ΒΑΣΗ Μαθηματικού τμήματος

ΒΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠΘ 2016-2023

2016-2023 Βάση
του Τμήματος μου!

Βάσεις Εισαγωγής

Βάσεις Εισαγωγής

από το 2017-2024

Υπολόγισε τα Μόρια σου!

Υπολόγισε τα Μόρια σου!

Πανελλήνιες 2024
για υποψήφιους ΓΕΛ

Στατιστικά Πανελληνίων 2021&2022

2022

2022

2021

2021

2020

2020

ΑΠΟΨΗ

ΑΠΟΨΗ

Μήπως τα μαθηματικά των Ε΄, Στ΄ τάξεων Δημοτικού,να διδάσκονται από μαθηματικούς;

ΑΠΟΨΗ Νο2

ΑΠΟΨΗ Νο2

Είναι τα μαθηματικά,της Β΄ τάξης (κατεύθυνση και Γεωμετρία),χρήσιμα για τη Γ΄ τάξη ΓΕ.Λ ;

“Αμήχανες” μηχανές , Άρθρο Εκπαιδευτικού

Ένα ενδιαφέρον άρθρο , που αξίζει να διαβαστεί.
Γράφει ο Θοδωρής Κούκιας, εκπαιδευτικός ΠΕ80/40 – συγγραφέας.

Διαβάζω τις τελευταίες μέρες, διάφορα άρθρα για τον τεχνολογικό εξοπλισμό που δώρισε η Περιφέρεια Κρήτης, στο Δημοτικό σχολείο Γαύδου, προκειμένου οι δυο μαθητές του σχολείου να μπορούν να διδάσκονται αγγλικά και πληροφορική εξ αποστάσεως.

Δεκάδες οι διαμοιρασμοί των άρθρων και κουβάδες τα likes και τα χαμογελαστά emoticons. Πόσοι άραγε διάβασαν πραγματικά αυτά τα άρθρα; «Οι μαθητές θα έχουν πια ίση πρόσβαση στη γνώση», γράφει έγκριτη εφημερίδα.

Αλήθεια, τι σημαίνει ίση πρόσβαση στη γνώση;

Εγκατάσταση διαδραστικών συστημάτων για να μπορούν οι μαθητές των ακριτικών περιοχών να μαθαίνουν από απόσταση;

Ενίσχυση της ταχύτητας του ίντερνετ;

Δημιουργία ψηφιακών τάξεων;

Όχι πρόσληψη εκπαιδευτικών;

Όχι φυσική παρουσία δασκάλων στην τάξη;

Θεωρείται παρωχημένο μέσο η ανθρώπινη επαφή πια;

Ζούμε ήδη τη δυστοπία μας;

Συγχωρήστε με, αλλά δεν μου ακούγεται ιδιαιτέρως ισότιμο αυτό.

Βολικό, ναι. Φθηνό, αναμφίβολα.

Σίγουρα φθηνότερο από την πρόσληψη κάποιου αναπληρωτή δασκάλου. Ενός δασκάλου με σάρκα και οστά, που η απόδοσή του δεν εξαρτάται από πρίζες και Mbps.

Που είναι εκεί από επιλογή και όχι από κάποια συνθήκη. Που επιλέγει να γίνει κομμάτι της ζωής του νησιού και να ζυμωθεί με τον κόσμο και  τον πολιτισμό του, με τα εύκολα και τα δύσκολα.

Ενός δασκάλου που σφίγγει το χέρι του μαθητή του όταν νιώθει ότι το χρειάζεται, που του βάζει ιώδιο όταν πέσει, που παίζει μαζί του μπάσκετ στο διάλειμμα, που τον βάζει στη θέση του δασκάλου και του ζητάει να του μάθει ψάρεμα, που φυτεύει μαζί του όσπρια στον σχολικό κήπο, που ετοιμάζουν μαζί τις σχολικές γιορτές και κατεβαίνουν στην προκυμαία να παρελάσουν, για να καταλήξουν μετά στην καφετέρια του νησιού και να μοιραστούν λουκουμάδες με μέλι.

Ο εκπαιδευτικός οφείλει να είναι δίπλα στον μαθητή. Να αφουγκράζεται τους προβληματισμούς του, να συζητά μαζί του ακόμη και εκτός τάξης, να εμπνέει, να στηρίζει, να συνδημιουργεί με τον μαθητή,  να προσαρμόζει τη διδασκαλία του ανάλογα με τις ανάγκες της τάξης του, να κρατά άσβεστη τη φλόγα της μάθησης. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι να ανοίγει παράθυρα στις ψυχές και τα μυαλά των παιδιών και των εφήβων. Όχι με διπλό κλιπ. Δε μιλάμε για παράθυρα εικονικά. Μιλάμε για παράθυρα με θέα στην κοινωνικοποίηση, στην αλληλεγγύη, στη ζωή την ίδια.

Αλήθεια, σε μια εποχή όπου οι νέοι είναι διαρκώς προσκολλημένοι στις οθόνες των κινητών τους, πόσο παιδαγωγικά ορθό είναι να στήσουμε μια ακόμα οθόνη, μέσα σε μια τάξη, με επικεφαλής έναν “γυάλινο” δάσκαλο; Γιατρεύεται η παιδεία με ψηφιακή ομοιοπαθητική;

Φέτος είναι η Γαύδος. Κι αν πετύχει το τεχνολογικό πείραμα του χρόνου θα είναι το Αγαθονήσι ή οι Οινούσσες,  και του παραχρόνου οποιοδήποτε ακριτικό νησί ή χωριό, όπου ευδοκιμούν τα megabytes και περισσεύουν οι άνθρωποι.

Ο εκπαιδευτικός ως φυσική υπόσταση θα μετατραπεί σε αγαθό πολυτελείας, στο οποίο θα έχουν πρόσβαση μόνο οι προνομιούχοι των αστικών περιοχών.

H παραμεθόριος θα αρκεστεί στα ψηφιακά άβαταρ και θα προσεύχεται στο θεό του διαδικτύου να μην “πέσει” το ίντερνετ, να μην κοπεί το ρεύμα και χαθεί το μάθημα.

Η εκάστοτε κυβέρνηση θα τρίβει τα χέρια της, αφού οι  περικοπές στα κονδύλια πρόσληψης αναπληρωτών ή μόνιμων εκπαιδευτικών θα ενισχύσουν τον κρατικό προϋπολογισμό και τα μπράβο θα πέφτουν βροχή από τους ευρωπαίους εντολοδότες.

Η αγορά εργασίας θα γνωρίσει στιγμές «δόξας», με την τηλεργασία να θεωρείται πρώτης τάξεως, φθηνή και ευέλικτη απασχόληση. Και οι μαθητές θα γνωρίσουν εξ απαλών ονύχων την έννοια της μοναξιάς και του αποκλεισμού.

Καμία αποστροφή δεν τρέφω προς τις Τ.Π.Ε. Αντιθέτως, τις ενσωματώνω διαρκώς στη διδασκαλία μου και τις χρησιμοποιώ για να επιμορφωθώ.  Είναι όμως κάτι διαφορετικό, ελαφρώς δυσοίωνο,  το να μεταφράζουμε την υποχρηματοδότηση της παιδείας και την υποστελέχωση των σχολικών μονάδων, και δη των ακριτικών, σε θρίαμβο της σύγχρονης τεχνολογίας και των “αμήχανων” μηχανών.

ΠΗΓΗ


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate

Επικοινωνία

Επικοινωνία

Επιμελητής Ιστολογίου-Βιογραφικό!

bachelor

Μέλος της Lisari Team

Lisari Team

Ιστορικό

Απρίλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Σαν σήμερα

8/4: Ημέρα του Έθνους των Ρόμα
Η 8η Απριλίου αποτελεί μέρα γιορτής για τους τσιγγάνους όλου του κόσμου, με παρελάσεις, πορείες και συγκεντρώσεις, σε τουλάχιστον 150 πόλεις του κόσμου, εις ανάμνηση του Πρώτου Παγκόσμιου Συνεδρίου τους, που έγινε στο Λονδίνο στις 8 Απριλίου 1971 και έθεσε τις βάσεις για τη διεκδίκηση των δικαιωμάτων τους από τη διεθνή κοινότητα.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Ώρα Ελλάδος

15 Επαναληπτικά Κριτήρια Αξιολόγησης

.jpg

Άλγεβρα Α΄ ΓΕΛ Β΄ τόμος

Algebra A b tomos lisari team

Διαγνωστικά τεστάκια

Διαγνωστικά τεστάκια

Β΄-Γ΄ Γυμνασίου
Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-ΕΠΑ.Λ

Facebook

fb id

Άποψη-Αρθρογραφία!

Iordanis X. Kosoglou

Λίγο πριν τις Πανελλήνιες-Οδηγίες!

Λίγο πριν τις Πανελλήνιες-Οδηγίες!

Τι κάνω λίγο πριν αλλά και κατά την διάρκεια των εξετάσεων,τι να προσέξω,
τι να αποφύγω.
Οδηγίες προς τους υποψηφίους!

Σχολικά Βιβλία ΓΕΛ σε ψηφιακή μορφή

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Α΄

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Α΄

Γεωμετρίας Α΄ τάξης
Τι πρέπει να ξέρω!
H παράγραφος 3.13 Πλάγιες-Κάθετες και
το Κεφάλαιο 6 είναι ΕΚΤΟΣ ΥΛΗΣ

ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ Β΄

kousidou 1

Τι πρέπει να ξέρω!
ΤΥΠΟΛΟΓΙΟ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

55 Μαθήματα Ανάλυσης Γ’ Λυκείου

26 Μαθήματα ΓΟΠ_τμήμα1 2023

300321 DLH

Μάθημα:Συνάρτηση1-1

Αχ!Σύνθεση Συναρτήσεων

Διαγωνίσματα στις Συναρτήσεις

synthesi

Όρια-Περίπτωση 0/0

Όριο x τείνει Άπειρο!

Συνέχεια Συνάρτησης (6 Βιντεο)

Διαγωνίσματα στα Όρια

.jpg

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι παράγραφο 2.4

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι και 2.8

thema D Kopadis 220321

6 Επαναληπτικά Θέματα

6 Επαναληπτικά Θέματα

Μαθηματικά Γ΄ τάξης
1ο Κεφάλαιο

20 Ασκήσεις_2023-3ο ΓΕ.Λ Γιαννιτσών

exercises C class

4 Επαναληπτικά Θέματα Γ τάξης

tetradio

Μάθημα:Τριγωνομετρία

Sin(2pi*x)*Sin(2pi*y)

Μάθημα σε μορφή ppt :Απόλυτη Τιμή

mathima a alg 091120

Μάθημα σε word:Εξίσωση β΄βαθμού

Algebra A

Άλγεβρα Α΄ – Επανάληψη

Τι είναι το Άπειρο ;

Μάθημα(5/11/20)σε ppt:Λογισμός Πιθανοτήτων

Διανυσματικές Ακτίνες!

Εσωτερικό Γινόμενο

Μήκος Τόξου-Κυκλικός Τομέας

Rubik’s Cube

Το Δίλημμα του Φυλακισμένου!

Το Δίλλημα του Τρένου!

Παιχνίδι&Μαθηματικά

Παιχνίδι&Μαθηματικά

18ος και 17ος Διαγωνισμός
για τις τάξεις Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού

14 Θέματα Μαθηματικών Διαγωνισμών

diagwnismoi 201121

PISA

PISA

Τι είναι ;
Θέματα 2000

Πείραμα Ερατοσθένη

Τι είναι η Κβαντική Φυσική;

Πόσες Πιθανότητες έχεις να κερδίσεις το Τζόκερ ;

Πρώτη Ανάρτηση στις 15/3/2011

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Να είστε καλά! Σας ευχαριστώ.

Συγκινητικό Σχόλιο 2

Συγκινητικό Σχόλιο 2

I Like Maths(2011-2024)

13 years!

Φέτος (2024) το ιστολόγιο μου έκλεισε 13 χρόνια.

I Like Maths(2011-2022)

I Like Maths(2011-2022)

Η δημοσίευση των 11 χρόνων !

I Like Maths(2011-2021)

I Like Maths(2011-2021)

Η δημοσίευση των 10 χρόνων!

Γιατί πιστεύουμε στα ζώδια;

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς