Αρχική » ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ » “Αμήχανες” μηχανές , Άρθρο Εκπαιδευτικού

Κατηγορίες

Σκακιστική άσκηση

Προσομοίωση ΓΕ.Λ Αριδαίας 2023

cropped school2 2022 07 27

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

Προσομοίωση Απολυτήριων Εξετάσεων 2022

ΘΕΜΑ 1 & 3

ΘΕΜΑ 1 & 3

ΘΕΜΑ 1 & 3 Ενδοσχολικές

Γεωμετρία

Είμαι και Εδώ!

Personal Room

2022

2022

2021

2021

2020

2020

ΣUMMA 2019

ΣUMMA 2019

Ι.Ε.Π

eclass

eclass

Σελίδα Τ.Θ.Δ.Δ 2022-2024

ΤΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΜΟΥ

Το Α4 των Πανελληνίων!

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Εντός,Εκτός Ύλης-Ολοκληρώματα

Κάτω Άθροισμα

Εμβαδόν Χωρίου

Area

Γ τάξη-Φυλλάδιο 2024

μαθήματα Γοπ 1 σχ.έτη 22-23,23-24

Διαγωνίσματα Τετραμήνου Γ τάξης

170321 an exercise

53 Επώνυμα Θέματα Β,Γ,Δ

cropped IMG 20230112 0913582

80 Ασκήσεις-Θέματα Γοπ-θετ

Ergasia 25-eclass(14.4.21)

Τ.Θ.Δ.Δ-Αρχείο

cropped Space

Τ.Θ.Δ.Δ 2023-Αρχείο

KONTRA

Άλγεβρα Α τάξης ΓΕ.Λ Φυλλάδιο

ΑΛΓ Α1 060223

Μάθημα:Παραμετρική Εξίσωση α΄βαθμού

Μάθημα:Ακολουθίες(Α.Π-Γ.Π)

Important exercise

Άλγεβρα Α΄ τάξης ΓΕ.Λ-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test

Γεωμετρία Α τάξης ΓΕ.Λ-Φυλλάδιο

Κεφάλαια 4-11

Μαθήματα Γεωμετρίας Α τάξης

18553 sol

Γεωμετρία Α΄ τάξης-Ερωτήσεις Κλειστού Τύπου

forms test 2

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΚΑΓΚΟΥΡΟ

diagwnismoi 201121

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ

Pythagoras

ΆλγεβραΒ ΓΕΛ-Απαραίτητες Γνώσεις-Τεστ

forms test 3

Μάθημα:Διανύσματα

Μάθημα:Ο Κύκλος

my eclass 2

Θέμα 1&3-Ενδοσχολικά ΘΕΜΑΤΑ

THEMA B OMOGENEIS 2023

Θεματογραφία

Θεματογραφία

Ομάδα Μαθηματικών Γιαννιτσών

Στατιστικά Πανελληνίων 2021&2022

ΒΑΣΗ μαθηματικού Α.Π.Θ

ΒΑΣΗ μαθηματικού Α.Π.Θ

2016-2020 Βάση Τμήματος

“Αμήχανες” μηχανές , Άρθρο Εκπαιδευτικού

Ένα ενδιαφέρον άρθρο , που αξίζει να διαβαστεί.
Γράφει ο Θοδωρής Κούκιας, εκπαιδευτικός ΠΕ80/40 – συγγραφέας.

Διαβάζω τις τελευταίες μέρες, διάφορα άρθρα για τον τεχνολογικό εξοπλισμό που δώρισε η Περιφέρεια Κρήτης, στο Δημοτικό σχολείο Γαύδου, προκειμένου οι δυο μαθητές του σχολείου να μπορούν να διδάσκονται αγγλικά και πληροφορική εξ αποστάσεως.

Δεκάδες οι διαμοιρασμοί των άρθρων και κουβάδες τα likes και τα χαμογελαστά emoticons. Πόσοι άραγε διάβασαν πραγματικά αυτά τα άρθρα; «Οι μαθητές θα έχουν πια ίση πρόσβαση στη γνώση», γράφει έγκριτη εφημερίδα.

Αλήθεια, τι σημαίνει ίση πρόσβαση στη γνώση;

Εγκατάσταση διαδραστικών συστημάτων για να μπορούν οι μαθητές των ακριτικών περιοχών να μαθαίνουν από απόσταση;

Ενίσχυση της ταχύτητας του ίντερνετ;

Δημιουργία ψηφιακών τάξεων;

Όχι πρόσληψη εκπαιδευτικών;

Όχι φυσική παρουσία δασκάλων στην τάξη;

Θεωρείται παρωχημένο μέσο η ανθρώπινη επαφή πια;

Ζούμε ήδη τη δυστοπία μας;

Συγχωρήστε με, αλλά δεν μου ακούγεται ιδιαιτέρως ισότιμο αυτό.

Βολικό, ναι. Φθηνό, αναμφίβολα.

Σίγουρα φθηνότερο από την πρόσληψη κάποιου αναπληρωτή δασκάλου. Ενός δασκάλου με σάρκα και οστά, που η απόδοσή του δεν εξαρτάται από πρίζες και Mbps.

Που είναι εκεί από επιλογή και όχι από κάποια συνθήκη. Που επιλέγει να γίνει κομμάτι της ζωής του νησιού και να ζυμωθεί με τον κόσμο και  τον πολιτισμό του, με τα εύκολα και τα δύσκολα.

Ενός δασκάλου που σφίγγει το χέρι του μαθητή του όταν νιώθει ότι το χρειάζεται, που του βάζει ιώδιο όταν πέσει, που παίζει μαζί του μπάσκετ στο διάλειμμα, που τον βάζει στη θέση του δασκάλου και του ζητάει να του μάθει ψάρεμα, που φυτεύει μαζί του όσπρια στον σχολικό κήπο, που ετοιμάζουν μαζί τις σχολικές γιορτές και κατεβαίνουν στην προκυμαία να παρελάσουν, για να καταλήξουν μετά στην καφετέρια του νησιού και να μοιραστούν λουκουμάδες με μέλι.

Ο εκπαιδευτικός οφείλει να είναι δίπλα στον μαθητή. Να αφουγκράζεται τους προβληματισμούς του, να συζητά μαζί του ακόμη και εκτός τάξης, να εμπνέει, να στηρίζει, να συνδημιουργεί με τον μαθητή,  να προσαρμόζει τη διδασκαλία του ανάλογα με τις ανάγκες της τάξης του, να κρατά άσβεστη τη φλόγα της μάθησης. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι να ανοίγει παράθυρα στις ψυχές και τα μυαλά των παιδιών και των εφήβων. Όχι με διπλό κλιπ. Δε μιλάμε για παράθυρα εικονικά. Μιλάμε για παράθυρα με θέα στην κοινωνικοποίηση, στην αλληλεγγύη, στη ζωή την ίδια.

Αλήθεια, σε μια εποχή όπου οι νέοι είναι διαρκώς προσκολλημένοι στις οθόνες των κινητών τους, πόσο παιδαγωγικά ορθό είναι να στήσουμε μια ακόμα οθόνη, μέσα σε μια τάξη, με επικεφαλής έναν “γυάλινο” δάσκαλο; Γιατρεύεται η παιδεία με ψηφιακή ομοιοπαθητική;

Φέτος είναι η Γαύδος. Κι αν πετύχει το τεχνολογικό πείραμα του χρόνου θα είναι το Αγαθονήσι ή οι Οινούσσες,  και του παραχρόνου οποιοδήποτε ακριτικό νησί ή χωριό, όπου ευδοκιμούν τα megabytes και περισσεύουν οι άνθρωποι.

Ο εκπαιδευτικός ως φυσική υπόσταση θα μετατραπεί σε αγαθό πολυτελείας, στο οποίο θα έχουν πρόσβαση μόνο οι προνομιούχοι των αστικών περιοχών.

H παραμεθόριος θα αρκεστεί στα ψηφιακά άβαταρ και θα προσεύχεται στο θεό του διαδικτύου να μην “πέσει” το ίντερνετ, να μην κοπεί το ρεύμα και χαθεί το μάθημα.

Η εκάστοτε κυβέρνηση θα τρίβει τα χέρια της, αφού οι  περικοπές στα κονδύλια πρόσληψης αναπληρωτών ή μόνιμων εκπαιδευτικών θα ενισχύσουν τον κρατικό προϋπολογισμό και τα μπράβο θα πέφτουν βροχή από τους ευρωπαίους εντολοδότες.

Η αγορά εργασίας θα γνωρίσει στιγμές «δόξας», με την τηλεργασία να θεωρείται πρώτης τάξεως, φθηνή και ευέλικτη απασχόληση. Και οι μαθητές θα γνωρίσουν εξ απαλών ονύχων την έννοια της μοναξιάς και του αποκλεισμού.

Καμία αποστροφή δεν τρέφω προς τις Τ.Π.Ε. Αντιθέτως, τις ενσωματώνω διαρκώς στη διδασκαλία μου και τις χρησιμοποιώ για να επιμορφωθώ.  Είναι όμως κάτι διαφορετικό, ελαφρώς δυσοίωνο,  το να μεταφράζουμε την υποχρηματοδότηση της παιδείας και την υποστελέχωση των σχολικών μονάδων, και δη των ακριτικών, σε θρίαμβο της σύγχρονης τεχνολογίας και των “αμήχανων” μηχανών.

ΠΗΓΗ


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate

Επικοινωνία

Επικοινωνία

Επιμελητής Ιστολογίου-Βιογραφικό!

bachelor

Μέλος της Lisari Team

Lisari Team

Ιστορικό

Απρίλιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Ώρα Ελλάδος

15 Επαναληπτικά Κριτήρια Αξιολόγησης

.jpg

Άλγεβρα Α΄ ΓΕΛ Β΄ τόμος

Algebra A b tomos lisari team

Facebook

fb id

Άποψη-Αρθρογραφία!

Iordanis X. Kosoglou

Σχολικά Βιβλία ΓΕΛ σε ψηφιακή μορφή

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΕΛ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

55 Μαθήματα Ανάλυσης Γ’ Λυκείου

26 Μαθήματα ΓΟΠ1 2023

300321 DLH

Μάθημα:Συνάρτηση1-1

Αχ!Σύνθεση Συναρτήσεων

Διαγωνίσματα στις Συναρτήσεις

synthesi

Όρια-Περίπτωση 0/0

Όριο x τείνει Άπειρο!

Συνέχεια Συνάρτησης (6 Βιντεο)

Διαγωνίσματα στα Όρια

.jpg

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι παράγραφο 2.4

Διαγώνισμα Γ ΓΕΛ-μέχρι και 2.8

thema D Kopadis 220321

Άσκηση Ημέρας-3ο ΓΕ.Λ Γιαννιτσών

Επαναληπτικά Θέματα Γ προσ/μου

tetradio

Μάθημα:Τριγωνομετρία

Sin(2pi*x)*Sin(2pi*y)

Μάθημα:Απόλυτη Τιμή

mathima a alg 091120

Μάθημα:Εξίσωση β΄βαθμού

Algebra A

Άλγεβρα Α΄ – Επανάληψη

Τι είναι το Άπειρο ;

Μάθημα:Λογισμός Πιθανοτήτων

Διανυσματικές Ακτίνες!

Εσωτερικό Γινόμενο

Μήκος Τόξου-Κυκλικός Τομέας

Rubik’s Cube

Το Δίλημμα του Φυλακισμένου!

Το Δίλλημα του Τρένου!

Διαγωνισμοί Μαθηματικών

diagwnismoi 201121

Πείραμα Ερατοσθένη

Πόσες Πιθανότητες έχεις να κερδίσεις το Τζόκερ ;

Πρώτη Ανάρτηση στις 15/3/2011

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Συγκινητικό Σχόλιο 1

Συγκινητικό Σχόλιο 2

Συγκινητικό Σχόλιο 2

I Like Maths(2011-2024)

13 years!

I Like Maths(2011-2022)

I Like Maths(2011-2022)

I Like Maths(2011-2021)

I Like Maths(2011-2021)

Γιατί πιστεύουμε στα ζώδια;

Σύνδεση στη Webex (Εκπαιδευτικοί)

Τι είναι η Κβαντική Φυσική;

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς