Όπως σου είχα πει , ο διαγωνισμός της Μαθηματικής εταιρείας “Ο Θαλής” , γίνεται για την Β και Γ Γυμνασίου, αλλά και για όλες τις τάξεις του Λυκείου.
Οι μαθητές της Α δεν εξετάζονται. Του χρόνου θα μπορέσεις να λάβεις μέρος. Λίγη υπομονή , δεν θα αργήσει να έρθει ο καιρός !
Δεν νομίζω οτι είναι τόσο δύσκολα , ιδιαίτερα “ο Θαλής ” για τη Β’ Γυμνασίου , αλλά η άποψη μου δεν είναι αντικειμενική !
Συγκεκριμένα για τα θέματα του 2011. Η πρώτη άσκηση είναι πράξεις κλασμάτων , η δεύτερη θέλει λίγη παραπάνω σκέψη , θα πρέπει να ξέρουμε τους πρώτους
και τι είναι φυσικός αριθμός , νομίζω οτι λύνεται εύκολα (δες τη λύση). Για την τρίτη υπάρχουν ίδιες ασκήσεις στο βιβλίο Α’ Γυμνασίου. Και τέλος η 4η θέλει καλές γνώσεις Γεωμετρίας.
Ρίξε μια ματιά και στις λύσεις που μόλις ανέβασα !!
Τώρα η απόφαση αν θα πας ή όχι είναι δικιά σου , δεν υπάρχει θέμα που σε δήλωσα και δεν θα πας , απλώς άλλη φορά πρώτα να γνωρίζεις το αντικείμενο και μετά να αποφασίζεις αν θα πας και όχι ανάποδα !!
Κάνοντας πράξεις , δηλαδή επιμεριστική ιδιότητα και αναγωγή ομοίων όρων. Η λύση, κατά την γνώμη μου, είναι πολύ κομψή και η άσκηση πολύ καλή. Δεν συμφωνείς ;
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή
τελικα για την Α γυμνασιου δεν εχει…..;
Όπως σου είχα πει , ο διαγωνισμός της Μαθηματικής εταιρείας “Ο Θαλής” , γίνεται για την Β και Γ Γυμνασίου, αλλά και για όλες τις τάξεις του Λυκείου.
Οι μαθητές της Α δεν εξετάζονται. Του χρόνου θα μπορέσεις να λάβεις μέρος. Λίγη υπομονή , δεν θα αργήσει να έρθει ο καιρός !
Κυριε ειναι πολυ δυσκολα..Δεν γινεται τελικα να μην παω;
Δεν νομίζω οτι είναι τόσο δύσκολα , ιδιαίτερα “ο Θαλής ” για τη Β’ Γυμνασίου , αλλά η άποψη μου δεν είναι αντικειμενική !
Συγκεκριμένα για τα θέματα του 2011. Η πρώτη άσκηση είναι πράξεις κλασμάτων , η δεύτερη θέλει λίγη παραπάνω σκέψη , θα πρέπει να ξέρουμε τους πρώτους
και τι είναι φυσικός αριθμός , νομίζω οτι λύνεται εύκολα (δες τη λύση). Για την τρίτη υπάρχουν ίδιες ασκήσεις στο βιβλίο Α’ Γυμνασίου. Και τέλος η 4η θέλει καλές γνώσεις Γεωμετρίας.
Ρίξε μια ματιά και στις λύσεις που μόλις ανέβασα !!
Τώρα η απόφαση αν θα πας ή όχι είναι δικιά σου , δεν υπάρχει θέμα που σε δήλωσα και δεν θα πας , απλώς άλλη φορά πρώτα να γνωρίζεις το αντικείμενο και μετά να αποφασίζεις αν θα πας και όχι ανάποδα !!
Στις λύσεις της β’ γυμνασιου 2012 νομίζω πως υπάρχει ένα λάθος στο 2ο πρόβλημα. Στο οποίο λέει ότι ο 2 είναι πρώτος αριθμός.
Το 2 είναι πρώτος αριθμός, μάλιστα είναι ο μοναδικός άρτιος (ζυγός) πρώτος αριθμός. Άρα δεν υπάρχει λάθος.
Εχεται δίκιο για το 2 αλλά ο 1 δεν είναι πρώτος αριθμός?
Στη σελίδα 29 του σχολικού βιβλίου “Μαθηματικά Α΄ Γυμνασίου” αναφέρει : ο αριθμός 1 δεν είναι ούτε πρώτος ούτε σύνθετος.
ΟΡΙΣΜΟΣ : Κάθε φυσικός εκτός του 1 και του 0 , λέγεται Πρώτος , αν οι μόνοι διαιρέτες του είναι το 1 και ο ευατός του.
Σας ευχαριστώ πολύ!!!
Στις λύσεις του Θαλή για την 1η Λυκείου στο Πρόβλημα 4 από το (x2-1)(x2-4)(x2-9) πώς προκύπτει το x6 – 14×4 + 49×2 – 36;
Κάνοντας πράξεις , δηλαδή επιμεριστική ιδιότητα και αναγωγή ομοίων όρων. Η λύση, κατά την γνώμη μου, είναι πολύ κομψή και η άσκηση πολύ καλή. Δεν συμφωνείς ;