Τα παρακάτω σχόλια που έλαβα-δεν έχω λόγια-μεγάλη τιμή για μένα, σας ευχαριστώ θερμά αγαπημένοι φίλοι μου και συνάδερφοι.
Σήμερα έλαβα ακόμη ένα συγκινητικό μήνυμα από τον συνάδερφο κ.Λευτέρη Βασιλικό. Αγαπητέ Λευτέρη σε ευχαριστώ θερμά.
Είπα λοιπόν να αναδημοσιεύσω το συγκεκριμένο άρθρο.
Τελευταία , όλο και πιο συχνά, ακούω από μαθητές, αλλά και από συναδέρφους της ειδικότητας μου (λυπηρό,για μένα) ό, τι τα μαθηματικά της Β΄Λυκείου (Γεωμετρία και Κατεύθυνση κυρίως) , είναι άχρηστα για τη Γ΄ Λυκείου !
Σας καταθέτω και τη δική μου άποψη.με κάποια ελάχιστα παραδείγματα απ το σχολικό βιβλίο της Γ΄ ΓΕΛ. Θα προσθέσω ότι όλα τα μαθηματικά του Λυκείου είναι χρήσιμα και σε άλλα μαθήματα όπως για π.χ στη Φυσική.
Σας ευχαριστώ που διαβάσατε το άρθρο μου.
Ο Επιμελητής του I like Maths Ιορδάνης Χ. Κοσόγλου
Copyright © 2020. Με την επιφύλαξη όλων των δικαιωμάτων.
Πολύ σωστή τοποθέτηση κ με τεκμήρια!Μια λαϊκή ρήση λέει “πριν ζυμώσεις κοσκινίζεις”!Δυστυχώς οι περισσότεροι εστιάζουν στην προετοιμασία της Γ’ Λυκείου προκειμένου να κρατήσουν συνδρομητές-μαθητές μηδενίζοντας την σημαντικότητα της ύλης προηγούμενων τάξεων.Τα αποτελέσματα αυτής της τακτικής τα ζούμε καθημερινά στις τάξεις!Δυστυχώς!
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Γ.Χ
Με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο η τοποθέτηση σου αγαπητέ Γιάννη.
Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου.
Με τους καλύτερους χαιρετισμούς.
Σωστά , ορθά λιτά σαφή τα όσα αναφέρεις
Παναγιώτη, σε ευχαριστώ θερμά για το σχόλιο σου. Πολλούς χαιρετισμούς.
Θα μπορούσες να είχε το όνομά μου το παραπάνω αρχείο που σημαίνει ότι συμφωνούμε Ιορδάνη μέχρι και στις τέλειες.
Καλά κάνεις και το αγγίζεις μήπως αλλάξει η νοοτροπία των συναδέλφων.
Σε ευχαριστώ φίλε μου για το σχόλιο σου. Μακάρι να αλλάξει (η νοοτροπία) αλλά το θεωρώ δύσκολο.
Τους καλύτερους χαιρετισμούς μου.
Παρατηρούμε τελευταία η ύλη των μαθηματικών του Πανεπιστημίου να έχει κατεβεί στο Λύκειο και μάλιστα στην Β Λυκείου. (Είμαι απόφοιτος του 1972). Ταυτόχρονα έχουν υποβαθμιστεί αρκετές γνώσεις, όπως η γεωμετρία. Έχει γίνει ένα μπάχαλο με την διάταξη της ύλης τελείως αντιεκπαιδευτικά. Στην Α Λυκείου ξεκινάμε με πιθανότητες (Έλεος, ευτυχώς τις αφαίρεσαν) και πρόσθεσαν τις προόδους, (ξανά έλεος). Κατ’ εμέ η Α Λυκείου είναι η τάξη που θα αποκτήσουν οι μαθητές γνώσεις χρήσιμες για τις επόμενες τάξεις. Συμφωνώ με το άρθρο του συναδέλφου εκτός από την τελευταία παράγραφο περί πινάκων. Να είστε όλοι καλά.
Για τις Πιθανότητες, γνώμη μου, θα πρέπει να υπάρχει στο Λύκειο ή στη τελική στη Γ γυμνασίου. Προσωπικά όταν ήμουν στο Γυμνάσιο είχα κάνει πιθανότητες και είχα βάλει και θέμα εξετάσεων.
Για τις προόδους θα προτιμούσα να ήταν μετά τις συνάρτησεις και όχι πριν. Πάντως αρέσουν στους μαθητές αλλά δεν θα έπρεπε να διδάσκονται έτσι! Δηλαδή, όχι η απόδειξη του Sv ότι το ένα, όχι το άλλο! Όπως γενικά και πολλά θεωρήματα της Γεωμετρίας!
Θα συμφωνήσω ότι η ύλη έχει προβλήματα και γενικά δείχνει ότι σαν χώρα δεν ξέρουμε τι θέλουμε.
Για τους πίνακες δεν θα επιμείνω.
Τέλος θα σας προετρεπα να δείτε την ύλη της τελευταίας τάξης στην Κύπρο. Έχω το βιβλίο όλο, κάπου! Σειρές και πιθανότητες και συνδυαστικη και άλλα πολλά.
Σας ευχαριστώ για το σχόλιο σας.
Η τοποθέτησή σου με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο, Ιορδάνη.
Να σαι καλά φίλε μου, σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου. Πολλούς χαιρετισμούς.
Αγαπητέ Ιορδάνη, εξαιρετικά χρήσιμη η δουλειά που έκανε. Την προωθώ όπου μπορώ, σε μαθητές και διδάσκοντες.
Διότι άλλο να λέμε παραινέσεις και άλλο να δείχνουμε έμπρακτα τι συμβαίνει.
Ανδρέα μου, σε ευχαριστώ θερμά, δεν έχω λόγια. Τους καλύτερους χαιρετισμούς μου.
Απόλυτα σωστή η άποψη σας!!! Συμφωνώ απόλυτα!!! Το θέμα είναι ότι πρέπει να καταλάβουν οι περισσότεροι συνάδελφοί να ασχοληθούν με την κατεύθυνση και την γεωμετρία και όχι να ξεκινούν ύλη γ λυκείου χωρίς καλά καλά να έχουν τελειώσει ούτε την ύλη της άλγεβρας της β λυκείου!!
Σας ευχαριστώ θερμά για το σχόλιο σας και που διαβάσατε την άποψη μου. Καλό καλοκαίρι.