Στο Γυμνάσιο Μακρυγιάλου γιορτάσαμε και φέτος την Επέτειο του Πολυτεχνείου στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Σχολείου στις 17 Νοεμβρίου 2022. Τα γεγονότα της Εξέγερσης των Φοιτητών κατά της Χούντας των Συνταγματαρχών τον Νοέμβριο του 1973 με το σύνθημα “ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ”, παρουσίασαν οι μαθητές της Γ΄ τάξης μέσα από κείμενα, μαρτυρίες, και φωτογραφικό – εικονιστικό υλικό, ενώ τραγούδια τραγούδησαν οι μαθητές της Α΄ τάξης. Την επιμέλεια της γιορτής είχε η εκπαιδευτικός Ελένη Παπουτσίδου.





