ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

IMG 20221117 101806

IMG 20221117 092949

IMG 20221117 094136

IMG 20221117 102004 1

IMG 20221117 102156

IMG 20221117 094411

Στο Γυμνάσιο Μακρυγιάλου γιορτάσαμε και φέτος την Επέτειο του Πολυτεχνείου στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Σχολείου στις 17 Νοεμβρίου 2022.   Τα γεγονότα της Εξέγερσης των Φοιτητών κατά της Χούντας των Συνταγματαρχών τον Νοέμβριο του 1973 με το σύνθημα “ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ”, παρουσίασαν οι μαθητές της Γ΄ τάξης μέσα από κείμενα, μαρτυρίες, και φωτογραφικό – εικονιστικό υλικό, ενώ τραγούδια τραγούδησαν οι μαθητές της Α΄ τάξης. Την επιμέλεια της γιορτής είχε η εκπαιδευτικός Ελένη Παπουτσίδου.