Στο πλαίσιο Ετήσιου Σχεδίου Δράσης που πραγματοποιούμε τη φετινή χρονιά, αναλάβαμε τη διαμόρφωση σύγχρονης και λειτουργικής σχολικής βιβλιοθήκης σε κατάλληλο χώρο του Σχολείου, η οποία θα υπερβαίνει τον παραδοσιακό ρόλο της αποθήκευσης και του δανεισμού βιβλίων, θα εμπλουτίζει τη συλλογή της με σύγχρονες εκδόσεις και θα βελτιώνει την προσβασιμότητα και τη λειτουργικότητά της. Έτσι θα συνδεθεί με τις ανάγκες της εκπαιδευτικής διαδικασίας και ευρύτερα της κοινωνίας για την ανάπτυξη της φιλομάθειας και της φιλαναγνωσίας του αναγνωστικού κοινού.
Στην υλοποίηση αυτής της δράσης σημαντική είναι η συμβολή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων τον οποίο θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τόσο εγώ προσωπικά ως Διευθύντρια του Γυμνασίου Μακρυγιάλου όσο και οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές. Συγκεκριμένα, νιώθουμε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε την κ. Φωτεινή Πωγωνίδου, Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και τις κυρίες Καλλιόπη Σάτσιου και Γενοβέφα Λαζαρίδου, Μέλη του Συλλόγου που ανέλαβαν κοπιαστική χειρωνακτική εργασία για τη διαμόρφωση της αίθουσας. Επίσης, τον κύριο Εμμανουηλίδη Ελευθέριο, Γονέα του μαθητή της Γ΄ τάξης Εμμανουηλίδη Κωνσταντίνου και τον κύριο Εμμανουηλίδη Αντώνιο που ανέλαβαν να βάψουν αφιλοκερδώς την αίθουσα και τις προθήκες της σχολικής βιβλιοθήκης . Ακόμη, τον κύριο Μηνά Αποστόλου, Γονέα της μαθήτριας της Α΄ τάξης Ιωάννας Αποστόλου και τον κύριο Σουπιάδη Γεώργιο, Γονέα του μαθητή της Α΄ τάξης Σουπιάδη Σάββα που ανέλαβαν κοπιαστική χειρωνακτική εργασία για τη διαμόρφωση της αίθουσας. Η ευγενική αυτή προσφορά των Γονέων αποδεικνύει ότι ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου Μακρυγιάλου είναι πάντοτε αρωγός στο εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό μας έργο που στοχεύει στην παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης στους μαθητές μας.