Ιούν 09
06

Το τέλος της «βασιλείας»…

Κάτω από (Άνθρωποι, Επικαιρότητα, Πολιτική) από στις 06-06-2009

kings_and_queens_269395.jpgΣ’ αυτόν τον πολιτικό κύκλο που άνοιξε πριν από δώδεκα χρόνια με την τεράστια επιτυχία του Τόνι Μπλερ και των Εργατικών, τίποτα πια δεν πάει καλά. Οι Βρετανοί, που κλήθηκαν χθες στις κάλπες για να εκλέξουν τους ευρωβουλευτές και τους τοπικούς άρχοντες, προφανώς σχεδίασαν να πικράνουν στον Γκόρντον Μπράουν. Προχθές, η υπουργός Εσωτερικών, της οποίας ο σύζυγος νοίκιασε ταινίες πορνό με χρήματα που προέρχονταν από τις δαπάνες των βουλευτών, αναγκάστηκε να αποχωρήσει, ενώ οι παραιτήσεις μελών της κυβέρνησης πέφτουν βροχή. Βεβαίως οι βουλευτές διατείνονται ότι «παρεκτράπησαν» γιατί οι αποζημιώσεις τους δεν είναι οι ενδεδειγμένες, που σημαίνει ότι το θέμα αφορά το σύνολο των βουλευτών. Και ναι μεν οι Εργατικοί θίγονται άμεσα από αυτή την ιστορία, αλλά θα μπορούσε να συμβεί και στους Συντηρητικούς. Αυτό που βιώνει σήμερα η Βρετανία είναι πολύ συνηθισμένο. Είναι το τέλος της βασιλείας πολλών ηγετών στην Ευρώπη. Το είδαμε στη Γερμανία με τον Χέλμουτ Κολ, αλλά και στην Ισπανία με την αποχώρηση του Φελίπε Γκονζάλες, για να μην αναφερθούμε στον Φρανσουά Μιτεράν και τον Ζακ Σιράκ.

LE FIGARO



Αφήστε μια απάντηση