Ιστολόγιο Ομάδας "Δημιουργικοί Εκπαιδευτικοί"
Μετάβαση σε περιεχόμενο
  • Eleni Ilia, A Heart’s Little Refugee
  • Βιβλιογραφία/Παρουσιάσεις εκπαιδευτικών και θεωρητικών βιβλίων της Ελένης Α. Ηλία
  • ΔΩΔΕΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ, ΜΕ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ «ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΠΡΙΓΚΙΠΑ»
  • Αναγνώστες και Φίλοι (2. Αγαπημένο βιβλίο “Ο Μικρός Πρίγκιπας” του Εξυπερύ/ Εκπαιδευτικό πρόγραμμα φιλαναγνωσίας βραβευμένο από “Καινοτομία και Αριστεία στην Εκπαίδευση” 2013)
  • Έκθεση των βιβλίων της Ελένης Α. Ηλία
  • Συμμετοχές της Ελένης Α. Ηλία σε πρόσφατα λογοτεχνικά βιβλία-συλλογικούς τόμους
  • Για ανάγνωση δημοσιευμένων άρθρων της Ελένης Α. Ηλία στο περιοδικό ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
  • Άρθρα στην Αγγλική γλώσσα για εκπαιδευτικά προγράμματα διδακτικής της λογοτεχνίας και δημιουργικής γραφής (2021)
  • Άρθρα στην Αγγλική γλώσσα για εκπαιδευτικά προγράμματα διδακτικής της λογοτεχνίας και δημιουργικής γραφής (2020)
  • Η δημιουργική γραφή μαθητών και εκπαιδευτικών κατά τη διδασκαλία της ποίησης (Εισήγηση σε συνέδριο)
  • Συνεντεύξεις με ήρωες της νεοελληνικής πεζογραφίας στο Νηπιαγωγείο (Εισήγηση σε διεθνές επιστημονικό συνέδριο)
  • Δρόμο παίρνει, δρόμο αφήνει… Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους “δρόμους της προσφυγιάς” (Εισήγηση σε διεθνές συνέδριο).
  • ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΤΟΥ ΚΗΠΟΥ. ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΕΥΑΛΩΤΗ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΗ ΗΡΩΙΔΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΝΗΠΙΩΝ (Εισήγηση σε διεθνές επιστημονικό συνέδριο)
  • Παραμύθια για ζωγραφιές. Δημιουργικές αφηγήσεις από νήπια (Εισήγηση σε διεθνές επιστημονικό συνέδριο)
  • Προϋποθέσεις, προτάσεις για τη θετική ανταπόκριση νηπίων στη διδασκαλία της λογοτεχνίας (Εισήγηση σε Συνέδριο)
  • Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕ ΕΡΕΘΙΣΜΑ/ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ (Εισήγηση σε Συνέδριο).
  • ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ ΝΗΠΙΩΝ (Εισήγηση σε διεθνές επιστημονικό συνέδριο)
  • Ένα ποίημα του Αλέξανδρου Πάλλη για την εκπαίδευση και το κοινωνικοπολιτικό της υπόβαθρο (Εισήγηση σε διεθνές συνέδριο)
  • Τα «θεµέλια» της δηµιουργικής γραφής. (Εισήγηση σε διεθνές επιστημονικό συνέδριο)
  • «Σώπα, δάσκαλε, φώναξε, σώπα, δάσκαλε, ν’  ακούσουμε το πουλί!» : Η  αναγνωστική  ανταπόκριση  νηπίων στη  φράση-κλειδί της  αφηγηματογραφίας  του Καζαντζάκη (Εισήγηση σε διεθνές συνέδριο)
  • Κίνητρα και Απόπειρες Γραφής στο Νηπιαγωγείο στο πλαίσιο της διδασκαλίας του παραμυθιού Η Πεντάμορφη και το Τέρας (Εισήγηση σε Διεθνές Συνέδριο)
  • Εγώ και Ο Μικρός Πρίγκιπας. Όταν ο ήρωας του Εξυπερύ εμπνέει τη δημιουργική γραφή των νηπίων (Εισήγηση σε συνέδριο)
  • Η μετάδοση ιδεών και αξιών με την αξιοποίηση της λογοτεχνίας στο σχολείο. Ενδεικτικές περιπτώσεις με νήπια (Εισήγηση σε συνέδριο).
  • Όταν το λογοτεχνικό πρότυπο ενθαρρύνει τη δημιουργικότητα… Κοκκινοσκουφίτσες και Λύκοι, εμπνευσμένοι από την Αιολική Γη του Βενέζη (Εισήγηση σε συνέδριο)
  • Διάλογοι νηπίων του 21ου αιώνα με παραδοσιακά παιχνιδοτράγουδα. Εισήγηση σε συνέδριο.
  • Καινοτόμα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Φιλαναγνωσίας (Περιοδικό ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ, ΤΧ. 110, ΣΕΛ. 19-38)
  • Τα ιστολόγια του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου ως βήμα δημιουργικής γραφής για μαθητές (εισήγηση σε διεθνές επιστημονικό συνέδριο)
  • Η επιλογή του «happy end» στη δημιουργική γραφή των νηπίων (Εισήγηση σε συνέδριο)
  • Ο ρόλος της λογοτεχνίας στη διεπιστημονική προσέγγιση της γνώσης στη σχολική τάξη. Προτάσεις και παραδείγματα. Εισήγηση σε διεθνές συνέδριο.
  • Το λεξικό της Φαντασίας. Πειραματισμοί με τη δημιουργική γραφή στην εκπαίδευση (Εισήγηση σε συνέδριο)
  • ΜΑΘΗΤΕΣ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΙΑΣ ΑΠΟΠΕΙΡΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (εισήγηση σε συνέδριο)
  • ΒΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΟΛΗ Η ΤΑΞΗ ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ» (Εισήγηση σε διεθνές συνέδριο)
  • Κάπου θα συναντηθούμε, … στο ίδιο σύμπαν ζούμε! Πρόγραμμα εκπαιδευτικό σε πλαίσιο προαιρετικό (Εισήγηση σε συνέδριο)
  • Όταν οι “ΜΙΚΡΟΙ ΠΡΙΓΚΙΠΕΣ” μεγαλώσουν… Εκπαιδευτικό πρόγραμμα (Εισήγηση σε συνέδριο).
  • Όταν τα νήπια προβληματίζονται για το θάνατο, στο πλαίσιο εκπαιδευτικού προγράμματος  με τη συμβολή της λογοτεχνίας. Εισήγηση σε συνέδριο.
  • Έναν μύθο θα σας πω… Μύθοι και παραμύθια που ακόμη εμπνέουν
  • Ευαισθητοποιώντας τα νήπια για τους πρόσφυγες, με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Σ’ ένα  πλανήτη ζούμε» (Εισήγηση σε συνέδριο)
  • ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ…
  • Η ΦΥΣΗ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ. ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥΣ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΒΙΩΜΑΤΑ (Εισήγηση σε διεθνές επιστημονικό συνέδριο)
  • Τι σκέφτονται τα σημερινά παιδιά για τους “διάσημους” ; (Με αφορμή τον Διάσημο από το βιβλίο ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΠΡΙΓΚΙΠΑ).
  • Ας γνωρίσουμε τα παιδιά της 3ης χιλιετίας: Πόσο αισιόδοξα σκέπτονται; (Με επίκεντρο τους ήρωες του βιβλίου ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΠΡΙΓΚΙΠΑ).
  • Παρέα με τους ήρωες των βιβλίων. Λογοτεχνικές προσεγγίσεις στο Νηπιαγωγείο
  • Το παιχνίδι της ανάγνωσης…
  • Δημιουργική γραφή στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού περιβαλλοντικού προγράμματος ΤΟ ΠΑΖΛ ΤΟΥ ΚΗΠΟΥ.
  • «ΔΙΑΛΟΓΟΙ» με επιστημονικές εργασίες…
  • 200 χρόνια από το 1821… Λογοτεχνικά έργα για την επαναστατική δράση των Ελλήνων κατά την περίοδο της τουρκοκρατίας
  • Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου (23 Απριλίου)
  • Ο δάσκαλός μου Wolfgang Iser
  • Μικρά θαύματα…
← Σχέδιο Δράσης
Παγκόσμια Ημέρα Αθλητισμού – Σχολικές δραστηριότητες 27/9/2024 →

Αγιασμός σχολικής χρονιάς 2024-2025

Στις 11 Σεπτεμβρίου 2024 από τον/την ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΗΛΙΟΥ ΕΥΒΟΙΑΣ
1726042950165

11 Σεπτεμβρίου 2024

1000014436 1000014437

1726042950152 1726042950174 1726042950199  Με χαρά υποδεχθήκαμε και φέτος τους μαθητές με τους γονείς και τον σεβασμιότατο της κοινότητας Πηλίου Ευβοίας, για την τέλεση του καθιερωμένου αγιασμού. Ευχόμαστε οι εκπαιδευτικοί καλή πρόοδο στους μαθητές μας και μια χαρούμενη και δημιουργική σχολική χρονιά 2024-2025.

Σχετικά με ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΗΛΙΟΥ ΕΥΒΟΙΑΣ

Δημοτικό Σχολείο Πηλίου
Πήλι Ευβοίας
Τ.Κ. 34004
τηλ./fax:2227091012
mail: mail@dim-piliou.eyv.sch.gr


Περισσότερες πληροφορίες
Δείτε όλα τα άρθρα του/της ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΗΛΙΟΥ ΕΥΒΟΙΑΣ →
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.
← Σχέδιο Δράσης
Παγκόσμια Ημέρα Αθλητισμού – Σχολικές δραστηριότητες 27/9/2024 →

  •  
  • Πρόσφατα άρθρα

      • Eleni Ilia, A Heart’s Little Refugee
      • “ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΛΗΞΗΣ 2025-26′
      • Η μητέρα μου στις παιδικές ζωγραφιές μου… (Συμμετοχή σε συλλογικό τόμο)
      • Η ΦΥΣΗ ΣΤΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ. ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΥΣ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΒΙΩΜΑΤΑ (Εισήγηση σε διεθνές επιστημονικό συνέδριο)
      • Μικρά θαύματα…

     
  • Kατηγορίες

    • 200 χρόνια από το 1821
    • Wolfgang Iser
    • Αιολική Γη
    • Αλέξανδρος Πάλλης
    • Άλκη Ζ'εη
    • Αναγνωστική ανταπόκριση
    • Αποθετήριο καλών πρακτικών 2013
    • Απρίλης
    • Βιβλία
    • Βιβλιογραφικές παραπομπές
    • Γιάννης Ρίτσος
    • Δημιουργική ανάγνωση-γραφή
    • Δημιουργική Γραφή
    • Δημιουργική σκέψη και έκφραση
    • Δημοσιευμένα άρθρα
    • Δημοτικό τραγούδι
    • Διδακτική
    • Διεθνή περιοδικά
    • Εισήγηση σε συνέδριο
    • Εκπαίδευση εκπαιδευτικών (Βασική και επιμόρφωση)
    • Εκπαιδευτικά Προγράμματα
    • Εκπαιδευτική έρευνα
    • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα
    • Επίσκεψη συγγραφέα σε σχολείο
    • Ηλίας Βενέζης
    • Θέατρο
    • Θεωρίες Λογοτεχνίας
    • Καινοτομία και Αριστεία στην Εκπαίδευση
    • Λογοτεχνία
    • Λουτράκι
    • Μετά τον Μικρό Πρίγκιπα
    • Μετά τον Μικρό Πρίγκπα
    • Μυθοπλασία
    • Νίκος Καζαντζάκης
    • Ο Μικρός Πρίγκιπας
    • Πεζογραφία
    • Περιοδικά
    • περιοδικό ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
    • Ποίηση
    • Πρόσφυγες
    • Σύγχρονη τέχνη
    • Σχολική θεατρική παράσταση
    • Το Κοριτσάκι με τα σπίρτα
    • Φιλαναγν
    • Φιλαναγνωσία
    • Φύση
    • Χωρίς κατηγορία

     
  • Άρθρα

    • Ιούλιος 2025
    • Ιούνιος 2025
    • Μάιος 2025
    • Φεβρουάριος 2025
    • Ιανουάριος 2025
    • Δεκέμβριος 2024
    • Οκτώβριος 2024
    • Σεπτέμβριος 2024
    • Φεβρουάριος 2024
    • Ιανουάριος 2024
    • Οκτώβριος 2023
    • Σεπτέμβριος 2023
    • Ιούλιος 2023
    • Ιούνιος 2023
    • Φεβρουάριος 2023
    • Ιανουάριος 2023
    • Δεκέμβριος 2022
    • Νοέμβριος 2022
    • Απρίλιος 2022
    • Μάρτιος 2022
    • Φεβρουάριος 2022
    • Ιανουάριος 2022
    • Οκτώβριος 2021
    • Σεπτέμβριος 2021
    • Ιούλιος 2021
    • Απρίλιος 2021
    • Μάρτιος 2021
    • Φεβρουάριος 2021
    • Δεκέμβριος 2020
    • Νοέμβριος 2020
    • Αύγουστος 2020
    • Ιούνιος 2020
    • Απρίλιος 2020
    • Μάρτιος 2020
    • Ιανουάριος 2020
    • Δεκέμβριος 2019
    • Οκτώβριος 2019
    • Σεπτέμβριος 2019
    • Αύγουστος 2019
    • Ιούνιος 2019
    • Μάιος 2019
    • Φεβρουάριος 2019
    • Ιανουάριος 2019
    • Δεκέμβριος 2018
    • Σεπτέμβριος 2018
    • Αύγουστος 2018
    • Ιούλιος 2018
    • Ιούνιος 2018
    • Μάιος 2018
    • Μάρτιος 2018
    • Δεκέμβριος 2017
    • Νοέμβριος 2017
    • Μάιος 2017
    • Απρίλιος 2017
    • Νοέμβριος 2016
    • Σεπτέμβριος 2016
    • Ιούνιος 2016
    • Φεβρουάριος 2016
    • Νοέμβριος 2015
    • Ιούνιος 2015
    • Μάιος 2015
    • Ιούνιος 2014
    • Μάιος 2014
    • Δεκέμβριος 2013

     
  • Χρήσιμοι σύνδεσμοι

    • Σύνδεση
Ιστολόγιο Ομάδας "Δημιουργικοί Εκπαιδευτικοί"
Φιλοξενείται στο https://blogs.sch.gr
Όροι χρήσης blogs.sch.gr | Δήλωση προσβασιμότητας
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • Σύνδεση
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα Μη αποδοχή