Στο πλαίσιο της ενότητας της Γλώσσας «Του κόσμου το ψωμί», καθώς και των δράσεων του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων, οι μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης συμμετείχαν σε μια βιωματική δραστηριότητα αφιερωμένη στο ψωμί και την αξία του στη ζωή και την παράδοσή μας.
Τα παιδιά γνώρισαν τα βασικά υλικά και τα στάδια παρασκευής του ψωμιού και στη συνέχεια επισκέφθηκαν το ζαχαροπλαστείο του χωριού μας. Εκεί είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον χώρο και τον τρόπο λειτουργίας ενός εργαστηρίου ζαχαροπλαστικής, αλλά και να συμμετάσχουν ενεργά στην παρασκευή ψωμιού. Με μεγάλο ενθουσιασμό έπλασαν τα δικά τους ψωμάκια και παρακολούθησαν τη διαδικασία ψησίματός τους, απολαμβάνοντας μια μοναδική εμπειρία μάθησης και δημιουργίας. Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με μια ευχάριστη έκπληξη, καθώς ο κ. Χρήστος μας παρουσίασε τα στάδια δημιουργίας του προφιτερόλ, το οποίο μας κέρασε στο τέλος.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τις δύο μητέρες, την κ.Αναστασία και την κ.Εβελήνα, που συνέβαλαν στην υλοποίηση της δράσης με την πολύτιμη βοήθεια και τη στήριξή τους. Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνουμε στον κ. Χρήστο για τη ζεστή φιλοξενία, τη μοναδική εμπειρία και απόλαυση που μας προσέφερε














