Οπουδήποτε οι άνδρες και οι γυναίκες είναι καταδικασμένοι να ζουν στην απόλυτη φτώχεια, τα ανθρώπινα δικαιώματα παραβιάζονται. Είναι ιερό καθήκον να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να διασφαλίσουμε ότι αυτά τα δικαιώματα θα γίνουν σεβαστά. Η Διεθνής Ημέρα για την Εξάλειψη της Φτώχειας τιμάται κάθε χρόνο στις 17 Οκτωβρίου σε ολόκληρο τον κόσμο. Η πρωτοβουλία ανήκε στον καθολικό ιερωμένο Γιόζεφ Βρεσίνσκι. Την ημέρα θεσμοθέτησε η γενική συνέλευση του ΟΗΕ στις 22 Δεκεμβρίου 1992.
Πηγή: Wikipedia
Με αφορμή την διεθνή ημέρα εξάλειψης της φτώχειας, και σε συνδυασμό με το μάθημα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και την υποθεματική σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα, οι μαθητές της Δ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Πέτα έμαθαν, συζήτησαν και ευαισθητοποιήθηκαν σχετικά με τη φτώχεια.
Οι μαθητές μέσω δραστηριοτήτων που περιλάμβαναν καταιγισμό ιδεών, βίντεο, τραγούδια, καθώς και κατασκευές (“Το Σπίτι της Αγάπης” κατασκευή από χαρτόνι, όπου οι μαθητές ζωγράφισαν και κόλλησαν τούβλα με προτάσεις και λύσεις σχετικά με τη φτώχεια ) αντιλήφθηκαν τον καταλυτικό ρόλο που διαδραματίζει η φτώχεια στη ζωή των ανθρώπων. Οδηγήθηκαν στο συμπέρασμα, ότι στην ουσία εξαφανίζονται τα βασικά τους ανθρώπινα δικαιώματα και αναζήτησαν λύσεις. Έκαναν προτάσεις και ο καθένας επέλεξε τι θα ήθελε να προσφέρει, ώστε να βοηθήσει την ανθρωπότητα. Δημιούργησαν “Το Σπίτι της Αγάπης” και πέρασαν το δικό τους μήνυμα για τα σημαντικότερα ανθρώπινα δικαιώματα μέσω των μπαλονιών τους!































