Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

 

 

 

 

 

 

 

Πραγματοποιήθηκε σήμερα 24-9-2021 με μεγάλη επιτυχία η 8η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού με τη συμμετοχή των μαθητών /τριών όλων των τάξεων. Την οργάνωση των δραστηριοτήτων είχε αναλάβει ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής κ. Κουτίνας Δημήτριος.

Πιο συγκεκριμένα στο πλαίσιο του εορτασμού της Ευρωπαϊκής Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού στις 24 Σεπτεμβρίου 2021, καθώς και της 8ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού  υλοποιήθηκαν  αθλητικές δραστηριότητες.  Σύνθημα για το έτος 2021 ήταν: «Το Σχολείο σε Κίνηση: Αθλούμαστε δημιουργικά». (περισσότερα…)

Τα Εκτάκια υιοθετούν τα Πρωτάκια μας!!!

 Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης θέλοντας να συμβάλλουν στην ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό, αλλά και στην χωρίς προβλήματα ένταξη  των μικρών μαθητών της Α΄ τάξης στο νέο τους σχολείο, αποφάσισαν…… «να  υιοθετήσουν από ένα Πρωτάκι».

   Οι μαθητές της Έκτης, αφού πρώτα συζήτησαν μεταξύ τους, υιοθέτησαν από  ένα μικρό μαθητή της Α΄ τάξης.  Ανέβηκαν μαζί χέρι – χέρι τα μεγάλα σκαλοπάτια …και τους οδήγησαν στην τάξη τους. Εκεί τους χάρισαν από ένα δωράκι χόρεψαν και ζωγράφισαν μαζί με τους μικρούς συμμαθητές τους. Την επόμενη ημέρα βγήκαν στο προαύλιο και έκαναν μαζί γυμναστική, έπαιξαν διάφορα παιχνίδια και διασκέδασαν.

    Οι μαθητές της Έκτης υποσχέθηκαν ότι… «θα έχουν τα μάτια τους ανοιχτά» και θα είναι εκεί για οτιδήποτε χρειαστούν τα Πρωτάκια τους!!! 

Ενημερωτική διαδικτυακή εκδήλωση

Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών παιδιών και εφήβων ηλικίας 12-17 ετώνΕνημερωτική διαδικτυακή εκδήλωση, με στόχο την ενημέρωση μαθητών και γονέων για τα οφέλη του εμβολιασμού στις ηλικίες 12-17 κατά της νόσου του κορωνοϊού, διοργανώνει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων την Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου και ώρα 4 μμ. Η Ομότιμη Καθηγήτρια Παιδιατρικής και Πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών κα. Μαρία Θεοδωρίδου και η Καθηγήτρια Παιδιατρικής Λοιμωξιολογίας κα. Βάνα Παπαευαγγέλου θα απαντήσουν σε απορίες γονέων σχετικά με τον εμβολιασμό των παιδιών τους. Τα ερωτήματα θα μπορούν να υποβάλλονται από τους ενδιαφερόμενους από σήμερα, Δευτέρα 20/9, ως και αύριο Τρίτη 21/9 στις 2 μμ, στη φόρμα https://forms.gle/7qVHt6NfTASWHxCw5Την εκδήλωση μπορούν να παρακολουθήσουν γονείς, εκπαιδευτικοί, μαθητές και μαθήτριες, αλλά και κάθε ενδιαφερόμενος, από το κανάλι του Υ.ΠΑΙ.Θ. στο YouTube στο σύνδεσμο: https://youtu.be/KzHniXrJQaQ αλλά και από το λογαριασμό του ΥΠΑΙΘ στο Facebook (σύνδεσμος: https://www.facebook.com/MinEduGR). (περισσότερα…)

Τέλεση του Αγιασμού της νέας σχολικής χρονιάς!!!

Πραγματοποιήθηκε σήμερα, με την τέλεση του καθιερωμένου Αγιασμού, η έναρξη του διδακτικού έτους 2021-2022. Ευχόμαστε σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα καλή σχολική χρονιά με ασφάλεια, υγεία, δημιουργικότητα, αισιοδοξία και πρόοδο!!!

Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά

Ο Αγιασμός για την έναρξη των μαθημάτων θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου στις 8.30 π.μ. χωρίς την παρουσία γονέων στον προαύλιο χώρο, σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Οι μαθητές φορώντας μάσκα, θα προσέλθουν στο σχολείο στις 8.15 όπου θα τους περιμένουν οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί των τάξεων. Κατά την είσοδό τους στη σχολική μονάδα, οι μαθητές θα επιδεικνύουν στους εφημερεύοντες εκπαιδευτικούς βεβαίωση αρνητικού αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self test) ή πιστοποιητικό νόσησης τελευταίου εξαμήνου (επιδεικνύουν τη σχετική βεβαίωση από τον ΕΟΔΥ.) Μόλις ολοκληρωθεί ο  Αγιασμός, οι μαθητές θα εισέλθουν στις αίθουσες  και θα αποχωρήσουν στις 9.15 π.μ. με ευθύνη των γονέων τους. (περισσότερα…)

Διάθεση self-test για τους μαθητές από τα Φαρμακεία

Self test στα σχολεία: Τι αλλάζει στη διανομή τους - ΤΑ ΝΕΑ Ανακοίνωση του Υπουργείoυ Παιδείας και Θρησκευμάτων:

Οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου ως και την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου έξι (6) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των τριών επόμενων εβδομάδων (13-3/10), δηλαδή ολόκληρου του Σεπτεμβρίου, και να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.

Υπενθυμίζεται ότι: (περισσότερα…)

Ενημέρωση για το πρόγραμμα «Ψηφιακή Μέριμνα»

Ξεκίνησε ο Γ' κύκλος της «Ψηφιακής Μέριμνας»Άνοιξε το πρωί της Τρίτης 7/9 η πλατφόρμα για την υποβολή αιτήσεων επιχορήγησης από τους δικαιούχους του Γ’ Κύκλου της «Ψηφιακής Μέριμνας». Ο Γ΄ κύκλος απευθύνεται σε τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες, καθώς και οικογένειες εξαρτώμενων τέκνων με αναπηρία, οι οποίες ταυτόχρονα είναι δικαιούχοι επιδόματος παιδιού ΟΠΕΚΑ για το έτος 2020 στις Β΄ και Γ΄ εισοδηματικές κατηγορίες (ισοδύναμο οικογενειακό εισόδημα από 6.001 έως 15.000 ευρώ).

(περισσότερα…)

Υλοποίηση της δράσης «αρχή…ΖΩ!»

Η δομή “ΓΕΦΥΡΑ” της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας υλοποιεί  για άλλη μια σχολική χρονιά τη δράση  «αρχή…ΖΩ!» που αφορά την  έκτακτη οικονομική ενίσχυση αξίας 100 € εφάπαξ σε κάθε μαθητή – μέλος οικογένειας με οικογενειακό εισόδημα κάτω από τα όρια της φτώχειας, που έχει εγγραφεί στην Α’ τάξη των Δημοτικών Σχολείων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας κατά το σχολικό έτος 2021-2022.

(περισσότερα…)

Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!!!

Σήμερα Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2021 αρχίζει η νέα σχολική χρονιά 2021-2022.

Για το διάστημα έως την έναρξη των μαθημάτων  το σχολείο θα παραμένει ανοικτό κατά τις ώρες 08.30-14.00 για τη διευθέτηση κάθε ζητήματος που αφορά τους μαθητές και τη φοίτησή τους. Λόγω της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί και αφορά τη διάδοση του κορωνοϊού (Covid-19),  παρακαλούνται όσοι προσέρχονται στο σχολείο  να φορούν μάσκα, αφού πρώτα έχουν συνεννοηθεί τηλεφωνικά  με τη διεύθυνση για την ώρα προσέλευσής τους.

Ο αγιασμός θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν στο ιστολόγιο του σχολείου κατά τις επόμενες ημέρες.

Ευχόμαστε σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς καλή και δημιουργική σχολική χρονιά…!!! (περισσότερα…)

Καλό καλοκαίρι!!!

Καλό, ξέγνοιαστο, χαρούμενο και φωτεινό καλοκαίρι!!!!!

2020 – 2021…. Μια πολύ δύσκολη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της.

Πρωτόγνωρη, διαφορετική αλλά τελικά μια όμορφη σχολική χρονιά… γιατί όλοι είμαστε εδώ… γιατί όλοι μαζί καταφέραμε το σχολείο μας να παραμείνει ασφαλές  και να αποφύγουμε το κλείσιμό του, λόγω κρουσμάτων κορωνοϊού….

Κάθε ταξίδι κρύβει έναν θησαυρό…. τον φυλάμε στην καρδιά μας και προχωράμε…»

(περισσότερα…)

Εκδήλωση για τα 200 χρόνια από την επανάσταση του 1821

 

 

 

 

 

 

 

 

Σήμερα  Τετάρτη 30 Ιουνίου στον περίβολο του Ιερού Ναού του Αγίου Χαραλάμπους οι μαθητές των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων της σχολικής μας μονάδας τίμησαν τη συμβολή και τη θυσία του Δεσφινιώτη Επισκόπου Σαλώνων  Ησαΐα. 

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του Δήμου Δελφών για τα διακόσια χρόνια από την επανάσταση του 1821, σε συνεργασία με το Δήμο Δελφών, το Δίκτυο Δελφών, τη Δ. Ε. Δεσφίνας και τον Πολιτιστικό Σύλλογο Δεσφίνας. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος Δελφών κ. Ταγκαλής Παναγιώτης, ο Γ. Γ. του Δ. Δελφών κ. Μανανάς Αθανάσιος, ο Αντιδήμαρχος κ. Μαντζώρος Ευστάθιος, ο Αντιδήμαρχος και Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Α/θμιας Εκπ/σης Δ. Δελφών κ. Ζαχαρόπουλος Ανδρέας και ο Πρόεδρος της Δ.Ε. Δεσφίνας κ. Καλιακούδας Χαράλαμπος.

Για τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης το όμορφο ταξίδι στο Δημοτικό σχολείο σταματά κάπου εδώ. Εμείς τους αποχαιρετούμε με μεγάλη συγκίνηση και αγάπη και τους ευχόμαστε καλή αρχή στο νέο τους ξεκίνημα!!!! Όσο για τους υπόλοιπους μαθητές τους ευχόμαστε καλή ξεκούραση και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το Σεπτέμβρη. Καλό καλοκαίρι σε όλους!!!

Ευχαριστούμε πολύ την κ.  Ζέφη Μιχαηλίδη που δίδαξε τους χορούς στους μαθητές μας, τον Δ. Δελφών, την Τ.Ε. Δεσφίνας, τον Πολιτιστικό Σύλλογο Δεσφίνας, καθώς επίσης Δίκτυο Δελφών και τον Αντιδήμαρχο κ. Κατσικούλη Νικόλαο για την πολύτιμη βοήθειά τους.   (περισσότερα…)

200 Χρόνια από την επανάσταση του 1821

Οι μαθητές των Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων της σχολικής μας μονάδας τιμούν τη συμβολή και τη θυσία του Δεσφινιώτη Επισκόπου Σαλώνων  Ησαΐα. Την Τετάρτη 30 Ιουνίου και ώρα 20:30 στον περίβολο του Ιερού Ναού του Αγίου Χαραλάμπους. Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του Δήμου Δελφών για τα διακόσια χρόνια από την επανάσταση του 1821, σε συνεργασία με το Δήμο Δελφών, το Δίκτυο Δελφών, τη Δημοτική Ενότητα Δεσφίνας και τον Πολιτιστικό Σύλλογο Δεσφίνας. Δασκάλα χορευτικού: κ. Ζέφη Μιχαηλίδη

Θα τηρηθούν απαρέγκλιτα, τα μέτρα κατά της διασποράς της covid 19, που ορίζονται από τον ΕΟΔΥ. 

Ας δώσουμε τον κόσμο στα παιδιά….

 

 

 

 

 

 

 

Ας δώσουμε τον κόσμο στα παιδιά….. να τον σηκώσουν ψηλά στον ουρανό των ονείρων τους. 

Οι μαθητές της Γ΄ Τάξης  ζητούν: «Offrons le globe enfantς»…. να δώσουμε τον κόσμο στα παιδιά….. 

για να τον ζωγραφίσουν με τους ήλιους που φωτίζουν τα χαμόγελά τους,

με τα χρώματα της θάλασσας  όταν την συντροφεύει ο ήλιος του καλοκαιριού.

             Ας δώσουμε τον κόσμο στα παιδιά

Ας δώσουμε τον κόσμο στα παιδιά έστω και για μια μέρα
ας τον δώσουμε να παίξουν σαν ένα πολύχρωμο μπαλόνι
να παίξουν τραγουδώντας ανάμεσα στ’ αστέρια
ας δώσουμε τον κόσμο στα παιδιά
σαν ένα τεράστιο μήλο, σαν ψίχα ολόζεστου ψωμιού
να χορτάσουν μια μέρα τουλάχιστον
ας δώσουμε τον κόσμο στα παιδιά
να μάθει έστω και για μια μέρα ο κόσμος τη φιλία

                                                                                  Ναζίμ Χικμέτ (περισσότερα…)

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς