Αρχική » Ημέρα: 23 Ιανουαρίου 2025

ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΤ2

Στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής και με αφορμή την ενότητα “Οικονομία στη χρήση της ενέργειας”, τα παιδιά του ΣΤ2 δημιούργησαν με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Κοζυράκη Ναταλίας, ένα βίντεο στο οποίο μας προτείνουν τρόπους με τους οποίους μπορεί ο καθένας να βοηθήσει στην εξοικονόμιση ενέργειας. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ Απολάυστέ το!! Συνεχίστε να διαβάζετε

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς