ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΗΜΕΡΕΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Τη Δευτέρα 12-12-2022, οι μαθητές και μαθήτριες του Σχολείου μας,χωρισμένοι σε ομάδες, παρακολούθησαν δύο παρουσιάσεις στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Σχολείου.Η πρώτη αναφερόταν στην Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρίες και η δεύτερη στην Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού. Μαθητές και εκπαιδευτικοί παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον τις δύο παρουσιάσεις που αγγίζουν δύο τόσο σημαντικά θέματα. Ευελπιστούμε στο Συνεχίστε να διαβάζετε