17 Νοέμβρη!
Την Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025, οι μαθητές και μαθήτριες της Δ΄ τάξης, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους παρουσίασαν την γιορτή για την επέτειο από την εξέργεση του Πολυτεχνείου στις 14 Νοεμβρίου 1973. Οι γιορτές έχουν εκπαιδευτικό χαρακτήρα, με στόχο να υπενθυμίσουν στους μαθητές τα ιστορικά γεγονότα και τα διαχρονικά μηνύματα της εξέγερσης, όπως η ελευθερία και η δημοκρατία.
Οι μαθητές παρουσίασαν το χρονικό του Πολυτεχνείου, δείχνοντας παράλληλα και στιγμιότυπα από όσα διάβασαν, μέσω προβολής βίντεο και εικόνων στον προτζέκτορα της αίθουσας.
Ακολούθησαν ποιήματα και τραγούδια σχετικά με τον αγώνα για την δημοκρατία. Τα τραγούδια συνόδευε με πιάνο, ο κ Νίκος Παπαθανασίου, δάσκαλος μουσικής. Οι μαθητές/τριες κρατούσαν καμπανούλες με νότες και έπαιζαν στην εισαγωγή των τραγουδιών. Οι μαθητές/τριες πραγματοποίησαν ένα σκετς για να αναδείξουν το νόημα της εξέγερσης.
Τέλος, το μαθητικό κοινό τραγούδησε τον «Ύμνο εις την Ελευθερίαν».
Η ημέρα αυτή υπήρξε μια ευκαιρία για όλους να θυμηθούν και να μεταλαμπαδεύσουν τη σημασία της ελευθερίας, της δικαιοσύνης και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στις νέες γενιές.
Συγχαρητήρια στα παιδιά μας για την προσπάθεια τους!













