Γιορτή λήξης 2025-2026!

Με ιδιαίτερη επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών πραγματοποιήθηκε η γιορτή για τη λήξη της σχολικής χρονιάς την Πέμπτη 11 Ιουνίου, στις 19:00, στην αυλή του σχολείου μας.

Η εκδήλωση αποτέλεσε μια ξεχωριστή ευκαιρία για μικρούς και μεγάλους να γιορτάσουν την ολοκλήρωση μιας δημιουργικής και παραγωγικής σχολικής χρονιάς. Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η στιγμή για τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, οι οποίοι ολοκληρώνουν τον κύκλο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και ετοιμάζονται να ανοίξουν τα φτερά τους για το επόμενο εκπαιδευτικό τους βήμα.

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης περιλάμβανε χαιρετισμό από τον Διευθυντή του σχολείου, ενώ οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης παρουσίασαν τα τραγούδια «Γίνε μαζί μου παιδί» και «Όπου υπάρχει αγάπη». Παράλληλα, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων επέδωσε αναμνηστικά δώρα στους απόφοιτους μαθητές της τάξης.

Ξεχωριστή στιγμή αποτέλεσε και η παρουσίαση του τραγουδιού «Να μ’ αγαπάς» από τους μαθητές της Δ΄ τάξης, συνοδευόμενο από νοηματική γλώσσα, μεταφέροντας ένα ισχυρό μήνυμα αγάπης, αποδοχής και συμπερίληψης.

Στη συνέχεια ακολούθησαν αθλητικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες, όπως προθέρμανση με μουσική, ασκήσεις σε στρώματα, διαγωνισμοί μπάσκετ, δραστηριότητες με σκοινάκια και στεφάνια, καθώς και παραδοσιακά παιχνίδια με τσουβάλι, διελκυστίνδα και σκυταλοδρομίες, που γέμισαν την αυλή με χαμόγελα, ενθουσιασμό και ζωντάνια.

Ιδιαίτερη συγκίνηση προκάλεσε η προβολή του αποχαιρετιστήριου βίντεο αφιερωμένου στους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, ενώ η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με το χασάπικο που παρουσίασαν οι ίδιοι οι μαθητές, αποσπώντας το θερμό χειροκρότημα όλων των παρευρισκομένων.

Η σχολική κοινότητα εκφράζει τις θερμές της ευχαριστίες προς όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχημένη διοργάνωση της γιορτής λήξης της σχολικής χρονιάς.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες απευθύνονται στην εκπαιδευτικό κ. Παρασκευή Καραγκιαούρη, η οποία είχε την επιμέλεια και τον συντονισμό της εκδήλωσης, στον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής κ. Δήμο Βαΐτση για την οργάνωση και υλοποίηση των αθλητικών δραστηριοτήτων, καθώς και στον μουσικό κ. Νικόλαο Παπαθανασίου και στην κ. Χριστίνα Φορλίδα για την πολύτιμη συμβολή τους στην καλλιτεχνική πλαισίωση της γιορτής.

Θερμές ευχαριστίες εκφράζονται επίσης προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την προσφορά των αναμνηστικών δώρων στους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, καθώς και για τον πλούσιο μπουφέ που προσέφερε στους παρευρισκόμενους, συμβάλλοντας καθοριστικά στο εορταστικό κλίμα της βραδιάς.

Τέλος, ευχαριστούμε όλους τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους φίλους του σχολείου που με την παρουσία, τη συνεργασία και τη στήριξή τους συνέβαλαν στην επιτυχία της εκδήλωσης.

Ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο, ξεκούραστο και δημιουργικό καλοκαίρι.

Παιδιά και κινητά τηλέφωνα: Όρια, Ασφάλεια και Υγιής χρήση!

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε σήμερα ενημερωτική εκδήλωση στο Δημοτικό Σχολείο Αργαλαστής με θέμα «Παιδιά και κινητά τηλέφωνα: Όρια, Ασφάλεια και Υγιής χρήση».

Η εκδήλωση είχε στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των γονέων και της σχολικής κοινότητας σχετικά με την υπεύθυνη χρήση των κινητών τηλεφώνων από τα παιδιά, τα όρια που χρειάζεται να τίθενται, καθώς και ζητήματα ασφάλειας στο διαδίκτυο και προστασίας της ψυχικής και σωματικής υγείας των μαθητών.

Ομιλήτρια της εκδήλωσης ήταν η Κοινωνική Λειτουργός του σχολείου κα Φραγκιαδάκη Παρησία, η οποία ανέπτυξε θέματα που αφορούν:

  • τη σωστή και ισορροπημένη χρήση των κινητών τηλεφώνων από τα παιδιά,
  • τους πιθανούς κινδύνους του διαδικτύου,
  • τρόπους προστασίας και καθοδήγησης από τους γονείς,
  • καθώς και πρακτικές συμβουλές για την καλλιέργεια υγιών ψηφιακών συνηθειών.

Την εκδήλωση διοργάνωσε το Δημοτικό Σχολείο Αργαλαστής σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας ενημέρωσης και στήριξης των οικογενειών σε ζητήματα που αφορούν την ασφαλή και ισορροπημένη χρήση της τεχνολογίας από τα παιδιά.

Η συμμετοχή των γονέων ήταν ιδιαίτερα σημαντική, επιβεβαιώνοντας το έντονο ενδιαφέρον της σχολικής κοινότητας για θέματα που σχετίζονται με την προστασία και την ορθή ανάπτυξη των παιδιών στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή. Παράλληλα εστάλη σε όλους τους γονείς ψηφιακός οδηγός για την εγκατάσταση του Google Family Link για την ασφαλέστερη χρήση της τεχνολογίας για τα παιδιάIMG 20260316 121554 1

Τσικνοπέμπτη!

Με αφορμή τον εορτασμό της Τσικνοπέμπτης, στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε μια μικρή γιορτή με παραδοσιακό χαρακτήρα, στο πλαίσιο της ημέρας.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι μαθητές συμμετείχαν σε δρώμενα και χορευτικές δραστηριότητες, δημιουργώντας ένα ευχάριστο και γιορτινό κλίμα στο σχολείο μας.

Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, που πρόσφεραν σουβλάκια σε όλους τους μαθητές, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην επιτυχία της ημέρας.

20260212 150312

Γιορτή της επετείου του Πολυτεχνείου!

Με την συμπλήρωση πενήντα ενός  χρόνων από την εξέγερση του 1973 στο Πολυτεχνείο, το σχολείο μας όπως κάθε χρόνο τίμησε  τους χιλιάδες νέους και νέες εκείνης της εποχής που μας δίδαξαν την ανιδιοτέλεια, τον αυτοσεβασμό, το ήθος και την ακεραιότητα. Όπως αναφέρει ο Υπουργός Παιδείας κ Κυριάκος Πιερρακάκης στο μήνυμα του, «η αντίστασή τους στην ανελευθερία και τον σκοταδισμό είναι μέχρι και σήμερα μάθημα Δημοκρατίας και ελευθερίας. Το Πολυτεχνείο δεν είναι μόνο μία ημέρα μνήμης. Είναι ένα σύμβολο ενότητας απέναντι στον διχασμό. Σκύβουμε το κεφάλι με σεβασμό και συγκίνηση σε όσους αγωνίστηκαν, δίνοντας ακόμα και τη ζωή τους. Σήμερα καλούμαστε να δούμε το Πολυτεχνείο ως μία πρόκληση για το μέλλον. Οι δημοκρατικές αξίες είναι εμπεδωμένες στη χώρα και είναι χρέος μας να τις διαφυλάξουμε απέναντι σε έναν σύνθετο κόσμο, γεμάτο προκλήσεις. Οι νέες μάχες αφορούν μια κοινωνία ελευθερίας και αλληλεγγύης, μια κοινωνία πιο δίκαιη και ισχυρή». Την γιορτή προετοίμασε η Δ΄ τάξη κάτω από την καθοδήγηση της δασκάλας τους  κα Θεοχαροπούλου  Αποστολίας  και με την συμβολή του δασκάλου της Μουσικής κ. Μέτα Ραφαήλ  και της κα Παπαζήση Χριστίνας η οποία επιμελήθηκε τον ήχο και τα video .3412

Γιορτή 28ης Οκτωβρίου!

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές /τριες του σχολείου μας, σήμερα Πέμπτη 25 Οκτωβρίου η σχολική γιορτή για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940. Κατά τη διάρκεια της γιορτής έγινε ιστορική αναδρομή στα γεγονότα της εποχής του ΄40 , παρουσίαση μικρών θεατρικών αποσπασμάτων, απαγγελία ποιημάτων ενώ η χορωδία μας τραγούδησε μια σειρά από επετειακά τραγούδια. Την οργάνωση της  γιορτής  είχε αναλάβει η Ε΄ τάξη υπό την καθοδήγηση της δασκάλας τους κα Παληοτζήκα  Αικατερίνης, σε συνεργασία με τον  μουσικό του σχολείου μας Μέτα Ραφαήλ και την κα  Παπαζήση Χριστίνα Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και κατάφεραν να μας βάλουν στο πνεύμα εκείνης της ε2 4ποχής.1 5

ΑΓΙΑΣΜΟΣ 2024-2025

3

Το πρώτο κουδούνι της νέα σχολικής χρονιάς χτύπησε σήμερα στα σχολείο μας. Ο Αιδεσιμολογιώτατος κ. Παναγιώτης Παναγιώτου τέλεσε τον Αγιασμό στο σχολείο μας, παρουσία του Δημάρχου Ν. Πηλίου κ. Μιτζικού Μιχαήλ, των αντιδήμαρχων Παιδείας και Τουρισμού, του τοπικού Αστυνόμου – Προέδρου τοπικού διαμερίσματος Αργαλαστής, του Διοικητή του Πυροσβεστικού τμήματος Αργαλαστής και εκπροσώπων του συλλόγου Γονέων και κηδεμόνων.

Ο Δήμαρχος ευχήθηκε σε όλους «Καλή σχολική χρονιά, με υγεία ,υπομονή, επιμονή και δημιουργικότητα». Επίσης στάθηκε στο έργο ενεργειακής αναβάθμισης που δρομολογείται για το σχολείο καθώς και στα έργα αποκατάστασης που υλοποιήθηκαν.

Ο Διευθυντής του σχολείου κ. Πούλιος Μιχαήλ  αφού καλωσόρισε τους μαθητές και τους γονείς  ανέφερε πως: «το διδακτικό προσωπικό, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας, αρχίζουμε έναν νέο κύκλο μαθημάτων, με όρεξη για δουλειά και την επιθυμία να γεμίσουμε τις ψυχές και το μυαλό μας όχι μόνο με εμπειρίες και γνώσεις , αλλά και με στιγμές συγκίνησης, χαράς, και δημιουργικό2τητας. Στην προσπάθεια αυτή είμαστε όλοι μαζί, εσείς τα παιδιά, εμείς οι Δάσκαλοι σας και οι γονείς σας. Η συνεργασία του διδακτικού προσωπικού με τους γονείς είναι δεδομένη! Κοινή μας επιθυμία η συνεχής βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης στους μαθητές μας, για να τους μεταλαμπαδεύσουμε γνώσεις, ιδανικά και αξίες!»

 

 

 

Γιορτή λήξης 2023-2024!

κ14Η κοκρύφωση και το επιστέγασμα της σχολικής χρονιάς έλαβε χώρα στο σχολείο μας εχθές με την γιορτή λήξης του σχολικού έτους, στην οποία παρευρέθηκε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δημητριάδος και Αλμυρού κ.κ. Ιγνάτιος συνοδευόμενος από τον Αιδεσιμώτατο του ιερού ναού Αγίων Πέτρου και Παύλου. Τους ευχαριστούμε θερμά για τον χαιρετισμό που απηύθυναν, για την παρουσία και την ευλογία τους.

Η γιορτή άνοιξε με την επίδοση αναμνηστικών στους μαθητές της ΣΤ’ τάξης και την βράβευση της μαθήτριας Ξένιας Τοροβάτε, η οποία πρώτευσε σε διαγωνισμό ζωγραφικής.

Στη συνέχεια, οι μαθητές μας δραματοποίησαν το παραμύθι ” Η Κανέλα και το Δυοσμαράκι”, το οποίο πλαισιώθηκε με παραδοσιακά παιχνίδια και χορούς.

Μετέπειτα, έγινε παρουσίαση των δράσεων που πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας καθ’ όλη τη χρονιά, ενώ προβλήθηκαν και φωτογραφίες των παιδιών της ΣΤ τάξης που μας γέμισαν νοσταλγία.

Η γιορτή μας έκλεισε με τον χορό Χασάπικο από τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης και τον εκπαιδευτικό φυσικής αγωγής Βαΐτση Δήμο, ενώ στο τέλος γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές γίναμε ένα και χορέψαμε και τραγουδήσαμε στους ρυθμούς παραδοσιακών τραγουδιών.

Ο προαύλιος χώρος του σχολείου στολίστηκε με ζωγραφικά έργα των μαθητών μας στο πλαίσιο ζωγραφικής έκθεσης υπό την επιμέλεια της εκπαιδευτικού των Εικαστικών κας Γεωργίας Κολαξή.

Ευχαριστούμε θερμά την δασκάλα της Μουσικής κα. Ελένη Σταμάτη που είχε την γενική εποπτεία της εκδήλωσης, καθώς και όλους τους δασκάλους των τάξεων και των ειδικοτήτων που εργάστηκαν ώστε να έρθει εις πέρας η γιορτή μας. Επίσης ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων για άλλη μια φορά στάθηκε αρωγός στην προσπάθειά μας, καθώς  κάλυψε τα έξοδα της ηχητικής εγκατάστασης, των αναμνηστικών των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης, των αναψυκτικών και των σάντουιτς για τους μαθητές μας.

Χορέψαμε, τραγουδήσαμε και διασκεδάσαμε κλείνοντας μια χρονιά γεμάτη μάθηση και δημιουργικότητα.

Δίνουμε ραντεβού τον Σεπτέμβρη και ευχόμαστε σε όλους καλό και ξέγνοιαστο καλοκαίρι!