Προγραμματισμός και επιστήμη – Girls Go Coding @ INNOVATHENS
Νομίζεις ότι ο προγραμματισμός είναι βαρετός, γεμάτος μαθηματικά και περίεργα σύμβολα; Εντάξει, δεν έχεις και πολύ άδικο, αλλά τα Girls Go Coding είναι εδώ για να ταξιδέψουν μαζί σου στη δημιουργική πλευρά του!
Οι «Κυριακές στην Τεχνόπολη» γεμίζουν τους υπολογιστές του Innovathens με χρώμα, κίνηση και επιστήμη, με τη βοήθεια των ηρωίδων της Disney και των επιστημονικών καινοτομιών του Athens Science Festival.
Εργαστήρια – Κυριακή 15 Μαρτίου
Η Anna και η Elsa ζωγραφίζουν με τον κώδικά σου
Έναρξη: 10.30πμ
Γονείς και παιδιά ζωγραφίζουν χιονονιφάδες στον υπολογιστή τους με προγραμματιστικά εργαλεία και τη βοήθεια της Elsa και της Anna, των δυο πρωταγωνιστριών της δημοφιλούς ταινίας Frozen («Ψυχρά κι ανάποδα») της Disney.
Μπορείς να κατευθύνεις τη Βασίλισσα και την Πριγκίπισσα του Arendelle με απλό και έξυπνο τρόπο, ώστε να χαράξουν με τα παγοπέδιλά τους τα σχήματα που θέλουν;
Η πρώτη μου web σελίδα : μια αφίσα για την επιστήμη
Έναρξη: 11.30οπμ
Φτιάχνουμε μικρά poster γεμάτα επιστήμη, σχεδιάζοντας web σελίδες και μαθαίνοντας πως λειτουργεί η HTML, η γλώσσα που περιγράφει το περιεχόμενο στο web. Με τη βοήθεια των νέων επιστημόνων του Famelab και του openscience.gr, που έχουν διακριθεί στην επικοινωνία της επιστήμης, μιλάμε για όλα τα θαυμαστά που θα δούμε στο Athens Science Festival και «πειράζουμε» σελίδες HTML, για να περιγράψουμε και να … διαφημίσουμε τα εκθέματα. Παράλληλα, βλέπουμε με άμεσο τρόπο τι συμβαίνει με τις αλλαγές και τις επιλογές που κάνουμε, φτάνοντας βήμα προς βήμα στο αισθητικό αποτέλεσμα που έχουμε στο μυαλό μας.
Τα εργαστήρια διοργανώνονται από τα Girls Go Coding με τη βοήθεια του openscience.gr, του διαγωνισμού Famelab και τη στήριξη του British Council, της Ένωσης Μηχανικών Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας (ΕΜηΠΕΕ), της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και του Εργαστηρίου Διαφήμισης & Δημοσίων Σχέσεων του Παντείου Πανεπιστημίου.
Δείτε βίντεο από προηγούμενο εργαστήριο:
- Τα εργαστήρια απευθύνονται σε παιδιά από 8 έως 15 ετών. Η διάρκειά τους είναι περίπου 1 ώρα.
- Για το εργαστήριο « Η πρώτη μου web σελίδα : μια αφίσα για την επιστήμη», μπορείτε να φέρετε και να χρησιμοποιήσετε το δικό σας tablet ή laptop, αρκεί να είναι εγκατεστημένο το Mozilla Firefox.
Διαγωνισμός School Lab – Επικοινωνία της Επιστήμης στα σχολεία
Στο πλαίσιο του διαδραστικού προγράμματος School Lab του British Council, υλοποιείται για τέταρτη χρονιά, σε συνεργασία με την Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων και τον οργανισμό SciCo, διαγωνισμός βίντεο στα σχολεία της επικράτειας, με στόχο την κατανόηση των συναρπαστικών προκλήσεων της επιστήμης και την ευαισθητοποίηση των μαθητών πάνω σε επιστημονικά θέματα.
Καλούμε τους μαθητές της πέμπτης και έκτης Δημοτικού και των τάξεων του Γυμνασίου να σχηματίσουν ομάδες 2-5 ατόμων, να επιλέξουν ένα επιστημονικό θέμα είτε μόνοι τους, είτε σε συνεργασία με τους δασκάλους/καθηγητές τους και να το παρουσιάσουν με εύληπτο και ευρηματικό τρόπο. Για υποστήριξη θα έχουν ένα μέντορα από μια ομάδα νέων ταλαντούχων επιστημόνων που θα αναλάβει καθήκοντα καθοδηγητή στις τεχνικές της Επικοινωνίας της Επιστήμης. Με τη βοήθειά του, κάθε ομάδα θα αναπτύξει το θέμα της επιλογής της και στην συνέχεια θα πρέπει να αναρτήσει ένα βίντεο διάρκειας 3 – 5 λεπτών, στο οποίο θα παρουσιάζει το θέμα της, στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του προγράμματος www.school-lab.org
Στόχοι του προγράμματος είναι να βοηθηθούν οι μαθητές να:
- Κατανοήσουν τις συναρπαστικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιστήμονες και οι ερευνητές
- αναπτύξουν κριτική και δημιουργική σκέψη
- αποκτήσουν αυτοπεποίθηση και δεξιότητες παρουσίασης των ιδεών τους
- να βλέπουν τους νέους επιστήμονες ως νέα πρότυπα
- και να δημιουργηθεί μια διαδικτυακή πλατφόρμα επικοινωνίας και ανταλλαγής ιδεών στην οποία θα συμμετέχουμε από κοινού μαθητές, εκπαιδευτικοί και ερευνητές.
Οι καλύτερες ομάδες με τους εκπαιδευτικούς τους, θα παρακολουθήσουν μια εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα το Σάββατο 21 Μαρτίου 2015, στο «Τεχνόπολις», Πειραιώς 100, Αθήνα και θα κληθούν να παρουσιάσουν τις εργασίες τους στην κριτική επιτροπή του διαγωνισμού.
Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε όλα τα ελληνικά σχολεία και αποτελεί μια πρωτοβουλία του British Council που διενεργείται σε συνεργασία με την i-create της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, και με την SciCo (Επιστήμη Κοινωνία).
Παρακαλούμε να εγκρίνετε τη συνεργασία με τα σχολεία Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης της Επικράτειας στην υλοποίηση του διαγωνισμού με τίτλο School Lab και να τα ενημερώσετε σχετικά για το πρόγραμμα.
Η διάρκεια του προγράμματος θα είναι από Δευτέρα 26 Ιανουαρίου έως Δευτέρα 09 Μαρτίου 2015.
2ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου
Η Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και η Επιστημονική Εταιρία «European School Radio, Το Πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο» συνδιοργανώνουν το 2ο Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου.
Το Φεστιβάλ πραγματοποιείται με την υποστήριξη της Ένωσης Συντακτών Ημερήσιων Εφημερίδων Μακεδονίας-Θράκης και του Τμήματος Πολιτιστικών Θεμάτων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ υλοποιείται και ο μαθητικός ραδιοφωνικός διαγωνισμός «Κάντο ν’ ακουστεί». Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές/μαθήτριες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δημόσιων και ιδιωτικών σχολικών μονάδων της χώρας. Η υποβολή των συμμετοχών θα πραγματοποιηθεί από 9 Φεβρουαρίου μέχρι 9 Μαρτίου 2015. Η βράβευση των νικητών θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του 2ου Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου στις 3 Απριλίου 2015 στη Θεσσαλονίκη.
Σκοπός και Στόχοι
Βασικός σκοπός είναι ο εγγραμματισμός των μαθητών στα μέσα επικοινωνίας (media literacy) και συγκεκριμένα στο ραδιόφωνο. Ειδικότεροι στόχοι είναι οι μαθητές να εκφραστούν δημιουργικά παράγοντας ραδιοφωνικές εκπομπές, να κατανοήσουν το χώρο της επικοινωνίας και των ΜΜΕ και να προβληματιστούν σχετικά με την λειτουργία των κοινωνικών δικτύων (social media).
Πιο αναλυτικά οι μαθητές μέσω της συμμετοχής τους στο διαγωνισμό και το φεστιβάλ πετυχαίνουν:
• Να γνωριστούν με άλλους μαθητές – παραγωγούς και να αναπτύξουν συνεργασίες
• Να επικοινωνήσουν με έμπειρους επαγγελματίες των ΜΜΕ
• Να γνωρίσουν το χώρο της επικοινωνίας και των μέσων
• Να προβληματιστούν σχετικά με τη διάχυση της πληροφορίας και να αναπτύξουν κριτική σκέψη
• Να προβληματιστούν σχετικά με τη λειτουργία και τη χρήση των κοινωνικών δικτύων ως «χορηγοί» περιεχομένου και να μάθουν για τα πνευματικά δικαιώματα που προκύπτουν σε αυτή την περίπτωση
• Να εκφραστούν δημιουργικά μέσα από την κοινή παραγωγή ραδιοφωνικών προϊόντων με άλλες μαθητικές ραδιοφωνικές ομάδες
• Να μοιραστούν τις εμπειρίες τους με μαθητές ίδιας ή άλλης ηλικιακής ομάδας από όλη τη χώρα
• Να αναδείξουν τη δυναμική της σχολικής κοινότητας και να δημιουργήσουν κοινά ραδιοφωνικά προγράμματα από απόσταση αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες και τα ψηφιακά μέσα.
Το φεστιβάλ πλαισιώνεται με εργαστήρια (workshops), συζητήσεις (discussion panels), παρουσίαση δράσεων των ραδιοφωνικών ομάδων (Posters), το διαγωνισμό για την παραγωγή ηχητικού υλικού και μουσική συναυλία. Οι μαθητές που συμμετέχουν στο φεστιβάλ καλούνται:
• να παρουσιάσουν την εργασία τους σε Poster ή/και ηλεκτρονικά
• να έχουν παράλληλες, αλλά και κοινές με άλλες ραδιοφωνικές ομάδες δράσεις για την παραγωγή εκπομπών, με την υποστήριξη επαγγελματιών τόσο σε επίπεδο περιεχομένου όσο και σε τεχνικό επίπεδο
• να συμμετέχουν στη ζωντανή μετάδοση του Φεστιβάλ στο European School Radio
• να μετέχουν με παρεμβάσεις στο φόρουμ της εκδήλωσης.
Όροι και προϋποθέσεις συμμετοχής στο διαγωνισμό
Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος μεμονωμένοι μαθητές/μαθήτριες ή ομάδες μαθητών, οι οποίες υλοποιούν ραδιοφωνικές παραγωγές υπό την καθοδήγηση και τον συντονισμό των εκπαιδευτικών του σχολείου τους. Η ραδιοφωνική ομάδα του κάθε σχολείου μπορεί να υποβάλει μέχρι και δύο (2) ηχητικά σποτ.
Το περιεχόμενο των ηχητικών σποτ θα είναι ένα μήνυμα το οποίο θα αφορά έναν ή περισσότερους άξονες του κοινωνικού σχολείου (διατροφή / ευ-ζην, άθληση, ενημέρωση και πρόληψη για μολυσματικές ασθένειες, διαδίκτυο, αντιμετώπιση και πρόληψη του χουλιγκανισμού, πρόληψη ατυχημάτων, αισθητική αγωγή, ολυμπισμός και κοινωνία, σεξουαλική αγωγή, ρατσισμός και ανθρώπινα δκαιώματα, σχολικός εκφοβισμός, ναρκωτικά, αλκοόλ, κάπνισμα).
Η διάρκεια των ηχητικών σποτ θα είναι αυστηρά μέχρι 3 λεπτά (180 δευτερόλεπτα). Σε διαφορετική περίπτωση δεν υπάρχει δυνατότητα υποβολής των αρχείων.
Εγγραφή Σχολείων
Ο διαγωνισμός προϋποθέτει ότι όλα τα συμμετέχοντα σχολεία είναι εγγεγραμμένα ή θα εγγραφούν στο European School Radio (www.europeanschoolradio.eu) και θα υποβάλλουν τις συμμετοχές τους (αρχεία ήχου) στην ειδική φόρμα υποβολής αρχείων.
Κριτική Επιτροπή
Η αξιολόγηση θα πραγματοποιηθεί από ειδική επιτροπή που αποτελείται από μέλη των φορέων που συμμετέχουν στο φεστιβάλ.
Κριτήρια Αξιολόγησης
– ο συνολικός αντίκτυπος του μηνύματος και η επίτευξη του στόχου του
– το περιεχόμενο (λόγος και κείμενα)
– ο τρόπος παρουσίασης
– η μουσική επιλογή
– η ισορροπία ανάμεσα στο λόγο και τη μουσική
– η διάχυση της εκπομπής στο διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα
– ο πρωτότυπος και αποτελεσματικός τρόπος χρήσης νέων τεχνολογιών
– το λογότυπο της εκπομπής
Βράβευση
Τον Μάρτιο του 2015 θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα του διαγωνισμού και τα τρία καλύτερα ηχητικά σποτ με βάση τα παραπάνω κριτήρια θα βραβευθούν στο πλαίσιο του 2ου Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου που θα πραγματοποιηθεί στις 3 Απριλίου 2015 στη Θεσσαλονίκη. Οι νικήτριες ομάδες θα παραλάβουν σημαντικά δώρα, ενώ όλες οι ομάδες θα λάβουν έπαινο συμμετοχής.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το διαγωνισμό μπορείτε να επικοινωνήσετε με το European School Radio στο esradio@sch.gr.
Βράβευση Μαθητικού Διαγωνισμού ΚΑΛΗΜΕΡΑ
Βράβευση Μαθητικού Διαγωνισμού
ΚΑΛΗΜΕΡΑ-
ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΣΟΥ- Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΣΥ
Το Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014 θα πραγματοποιηθεί στην τελετή έναρξης του 17ου Διεθνούς Φεστιβάλ Ολυμπίας Κινηματογράφου για Παιδιά και Νέους η βράβευση του νικητή του μαθητικού διαγωνισμού «Καλημέρα – Μια Μέρα στην πόλη σου – Η Ελλάδα και εσύ».
Ο διαγωνισμός διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων κατά τη σχολική χρονιά 2013-14. Στόχος του διαγωνισμού ήταν η ενίσχυση των δεσμών ανάμεσα στην Ομογένεια και το μητροπολιτικό κέντρο, την Ελλάδα και η ενθάρρυνση της ελληνομάθειας. Στο διαγωνισμό πήραν μέρος 53 σχολεία του εξωτερικού και τα video που δημιούργησαν είναι διαθέσιμα στον δεσμό: http://videocontest.i-create.gr/search-results/
Οι νικητές αναδείχθηκαν από την on line ψηφοφορία του κοινού. Την πρώτη θέση κέρδισε video που δημιούργησαν μαθητές του Ελληνικού Σχολείου Φρανκφούρτης με τίτλο «14 Σεπτεμβρίου…του Σταυρού…Καλημέρα Ελλάδα». Οι πέντε μαθητές-δημιουργοί του video συνοδευόμενοι από δύο εκπαιδευτικούς του σχολείου τους θα μεταβούν και θα φιλοξενηθούν με όλα τα έξοδα καλυμμένα στον Πύργο Ηλείας, όπου πραγματοποιείται το 17ο Διεθνές Φεστιβάλ Ολυμπίας Κινηματογράφου για Παιδιά και Νέους. Την βράβευση των μαθητών θα κάνει ο Διευθυντής του γραφείου Υφυπουργού κ. Αποστόλης Παπακωνσταντίνου και η Προϊσταμένη της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης Κατερίνα Χαριοπολίτου.
Στους νικητές που αναδείχθηκαν από την διαδικτυακή ψηφοφορία στις επόμενες εννέα θέσεις και αναφέρονται παρακάτω, θα σταλούν ταχυδρομικώς βραβεία (tablets και βιβλία).
2η θέση: Ελλάς, εκτός τόπου και χρόνου – Αγρυπνούμε σε τούτη τη γωνιά
Αλβανία (Άγιοι Σαράντα), Σχολείο: Επαγγελματικό Λύκειο “Απόστολος Παύλος” Μεσοποτάμου
3η θέση: Η ιστορία μου στο Μεσοπόταμο.
Αλβανία (Άγιοι Σαράντα), Σχολείο: Επαγγελματικό Λύκειο “Απόστολος Παύλος” Μεσοποτάμου
4η θέση: Μια μέρα στους Αγίους Σαράντα.
Αλβανία (Άγιοι Σαράντα), Σχολείο: Επαγγελματικό Λύκειο “Απόστολος Παύλος” Μεσοποτάμου
5η θέση: Περιμένοντας την Ανάσταση
Τουρκία (Κωνσταντινούπολη), Σχολείο: Μεγάλη του Γένους Σχολή
6η θέση: Η Εκπαίδευση στη Κωνσταντινούπολη
Τουρκία (Κωνσταντινούπολη), Σχολείο: Ζάππειον Κωνσταντινουπόλεως
7η θέση: A Student’s Day In Stuttgart
Γερμανία (Στουτγάρδη), Σχολείο: Γενικό Λύκειο Στουτγάρδης
8η θέση: Καλημέρα από το Σύδνεϋ!
Αυστραλία (Σύδνεϋ) Σχολείο: All Saints Grammar School Sydney
9η θέση: Εδώ Δουβλίνο – Dublin calling Greece
Ιρλανδία (Δουβλίνο), Σχολείο: Ελληνικό Σχολείο Δουβλίνου – Greek School of Dublin
10η θέση: Καλημέρα από την Μελβούρνη 2014 – Good Morning from Melbourne 2014
Αυστραλία (Μελβούρνη), Σχολείο: St John’s Greek Orthodox College Preston
Σε όλους τους υπόλοιπους συμμετέχοντες που πήραν μέρος στο διαγωνισμό θα σταλούν βεβαιώσεις συμμετοχής.
Η Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση ευχαριστεί θερμά όλους τους καθηγητές και τους μαθητές που συμμετείχαν στο διαγωνισμό «Καλημέρα – Μια Μέρα στην πόλη σου – Η Ελλάδα και εσύ», καθώς και τους Συντονιστές εκπαίδευσης των σχολείων εξωτερικού για την πολύτιμη βοήθειά τους στη διοργάνωση.
Πανευρωπαική Bράβευση της Ελλάδας στα MEDEA Αwards 2014
Στο πλαίσιο του Συνεδρίου Media & Learning 2014, που πραγματοποιήθηκε στις 20 και 21 Νοεμβρίου στις Βρυξέλλες, η Ελλάδα κέρδισε τα δύο από τα συνολικά πέντε βραβεία “MEDEA Awards”. Συνολικά υποβλήθηκαν 237 συμμετοχές από 29 χώρες, οι οποίες αξιολογήθηκαν από πάνελ 112 κριτών. Τα MEDEAAwards πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος MEDEAnet στο οποίο συμμετέχει ως εταίρος η Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του ΥΠΑΙΘ. Στόχος του προγράμματος είναι ο εγγραμματισμός στα Μέσα (Media Literacy) μέσα από τις κοινότητες μάθησης και τα κοινωνικά δίκτυα.
Τα δύο κορυφαία βραβεία “MEDEA Awards 2014” κέρδισαν τα projects«Digital Prevention Platform» και «Un autre monde/ Eine andere Welt»
Το φετινό Βραβείο Επαγγελματικής Παραγωγής απονεμήθηκε στο «Digital Prevention Platform», το οποίο δημιουργήθηκε από την εταιρεία Saffron Interactive Ltd για τη βρετανική υπηρεσία Against Violence and Abuse (AVA), της οποίας έργο είναι η εξάλειψη κάθε μορφής βίας ενάντια των γυναικών.
Το Βραβείο Μαθητικής Δημιουργίας έλαβε το «Un autre monde/Eine andere Welt», μια συμπαραγωγή του Albeck Gymnasium (Sulz Γερμανίας) και του Collège Frédéric Hartmann (Munster Γαλλίας).
Οι νικητές ανακοινώθηκαν κατά τη διάρκεια της τελετής των MEDEA Awards που διεξήχθη στο πλαίσιο του Media & Learning Conference, το οποίο έλαβε χώρα στο Φλαμανδικό Υπουργείο Παιδείας στις Βρυξέλλες. Συνολικά υποβλήθηκαν 237 συμμετοχές από 29 χώρες της Ευρώπης.
Το «Digital Prevention Platform» παρουσιάστηκε από τον Toby Harris κατά τη διάρκεια της τελετής βράβευσης. Πρόκειται για ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα e-learning, το οποίο αφορά εκπαιδευτικούς/επαγγελματίες που έρχονται σε επαφή με παιδιά με σκοπό την αμφισβήτηση των προκαταλήψεων, την εξάλειψη των φόβων και την προώθηση δράσεων, ως μέρος μιας ευρύτερης πύλης πρόληψης, ώστε να εκπαιδευτούν όσοι αναλαμβάνουν την προστασία παιδιών, να ενθαρρυνθεί η συζήτηση για τους κινδύνους και να υποστηριχθεί η σωστή αντιμετώπιση.
Το «Un autre monde/Eine andere Welt» παρουσιάστηκε από τη Stephanie Wössner, εκπρόσωπο του Albeck Gymnasium. Η εν λόγω συμμετοχή βασίστηκε στις εμπειρίες ενός εικονικού έργου ανταλλαγής, το οποίο λειτουργεί χρησιμοποιώντας προσομοιώσεις που λαμβάνουν χώρα στο Second Life. Κατά τη διάρκεια προετοιμασίας του project, οι μαθητές κλήθηκαν να δημιουργήσουν τις δικές τους ταυτότητες, δηλαδή οι γαλλόφωνοι μαθητές να γίνου νοητά γερμανοί, αυστριακοί ή ελβετοί υπήκοοι, ενώ οι μαθητές της Γερμανίας να γίνουν γάλλοι υπήκοοι.
Το Ειδικό Βραβείο Ευρωπαϊκής Συνεργασίας στη Δημιουργία Εκπαιδευτικών Ψηφιακών Μέσων απενεμήθη στο «Digital Stories», που αποτελεί δημιουργία του 1ου Δημοτικού Σχολείου Σπάρτης, υπό το συντονισμό της εκπαιδευτικού θεατρικής αγωγής Μαρίας -Αλεξάνδρας Κουμανάκου (ΠΕ 32) και πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το VuorentaustanSchool της Ylöjärvi στη Φιλανδία. Τα μαθητικά βίντεο συνοδεύονται από πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό για αξιοποίηση στην τάξη.
Το Ειδικό Βραβείο της Κριτικής Επιτροπής κέρδισε το «La Lettre Riabova», δημιούργημα του Université de Paris 1 Panthéon Sorbonne της Γαλλίας. Πρόκειται για ένα εξαιρετικό δικτυακό ντοκιμαντέρ, το οποίο παρουσιάστηκε κατά την τελετή βράβευσης από τον Francois-Xavier Nerard.
Το Βραβείο Κοινού απονεμήθηκε στο «Pantopoleion – The Grocery Store», το οποίο αποτελεί συμπαραγωγή των Safer Internet Hellas και Art Productions, και παρουσιάστηκε από τη Σοφία Παδελοπούλου έχει ως στόχο την ενημέρωση για τους κινδύνους χρήσης του Διαδικτύου και έλαβε το 37% των συνολικών ψήφων του κοινού.
Οι λοιποί υποψήφιοι προς βράβευση που συμμετείχαν στα MEDEA Awards ήταν οι παρακάτω: «Dis-moi Dimitri» με εκπρόσωπο την Aurélie Angebault (Vivement Lundi ! France), «The Flexible Feedback Project» με εκπρόσωπο την Ann Margaret Draycott (University of Derby, UK) και «The Origin of Species: Lizards in an Evolutionary Tree» με εκπρόσωπο την Dennis Liu (HHMI, USA).
Επιπλέον, στην τελετή βράβευσης των MEDEAAwards διακρίθηκαν δύο ακόμη ελληνικές συμμετοχές, τις οποίες η Οργανωτική Επιτροπή του Συνεδρίου χαρακτηρίζει ως υψηλά προτεινόμενες για αξιοποίηση στην εκπαίδευση. Πρόκειται γιατο «European School Radio» και το «The Green Agents Mission» της SciCo.
Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής συμμετοχής για το MEDEA 2015 είναι στις 30 Νοεμβρίου 2015.
Για περισσότερες πληροφορίες:
MEDEA Awards: http://www.medea-awards.com
Media & Learning Conference: http://www.media-and-learning.eu