Μου αρέσει που έχει θάλασσα και είναι ένα ήσυχο χωριό με καλούς κατοίκους.
Χρειάζεται βελτίωση, δυσκολεύομαι να πω. Δε βρίσκω κάτι αρνητικό. Ίσως όμως κάποιοι μαθητές που γνωρίζουν καλύτερα το χωριό τους, κάτι να έχουν να πουν.
Φεβ 11 20
Αναρτήθηκε από pentsas. Κατηγορία: Γνωρίζω τον τόπο μου, Συμβολή Γυμνασίου Σορωνής, Συνεργασίες, Συνεργασίες Α Γυμνασίου | 3 σχόλια
Καλωσήρθατε στο blog της ομάδας των Ιστολογίων του ΠΣΔ, “Αδελφοποίηση Γυμνασίων …”
Τώρα βλέπετε τα αρχεία για "Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011"