Ένα δύσκολο Πάσχα φέτος για όλους, χωρίς τη δυνατότητα να κρατήσουμε τα έθιμα μας. Παρ όλα αυτά προσπαθήσαμε να μείνουμε δημιουργικοί, να μην ξεχάσουμε τον καλλιτέχνη που κρύβουμε μέσα μας. Έτσι, με εξ αποστάσεως υποστήριξη και επικοινωνία οι μαθητές της Α τάξης και στο πλαίσιο της ενότητας μοτίβο – ρυθμός, διακόσμησαν πασχαλινά αυγά διατηρώντας επαφή …
Χαρείτε τα έργα με μοτίβα που δημιούργησαν οι μαθητές της Α τάξης. Τα μαθήματα υποστηρίχθηκαν μέσω Σύγχρονων και Ασύγχρονων συναντήσεων (τηλεδιάσκεψη και eclass). Για την εξ αποστάσεως υποστήριξη των μαθητών σχεδιάστηκε σενάριο βασισμένο στο άρθρο Μοτίβα στο Microsoft Paint. (Όσοι από τους μαθητές αντιμετώπιζαν έλλειψη η/υ δημιούργησαν το έργο τους σε χαρτί και μας έστειλαν …
Τα σχολεία έκλεισαν και περιοριστήκαμε στα σπίτια μας εξαιτίας της παγκόσμιας πανδημίας. Μένουμε σπίτι αλλά Μένουμε δημιουργικοί. Ξαναπιάσαμε τα μολύβια και τα πινέλα μας, ξύλινα ή ψηφιακά δεν έχει σημασία για τον καλλιτέχνη που όλοι έχουμε μέσα μας. Αντί να μένουμε σιωπηλοί και αόρατοι, επιλέξαμε να είμαστε αισιόδοξοι και να συνεχίζουμε να δημιουργούμε. Το εργαστήριό …
Έργα, αφιέρωμα στα φανταστικά, τρισδιάστατα, γεωμετρικά περιβάλλοντα της Όπυ Ζούνη δημιούργησε ομάδα μαθητών/τριών της Β τάξης στο πλαίσιο του γενικότερου πρότζεκτ των Εικαστικών «Τέχνη και Μαθηματικά» (2018-2019). Με επίκεντρο της έρευνάς τους το χώρο, την γεωμετρία, την επανάληψη και την προοπτική μελέτησαν τα έργα της ΄Όπυ Ζούνη και εντυπωσιάστηκαν από τα φανταστικά τρισδιάστατα περιβάλλοντα και …
Έργα, αφιέρωμα στον M.C. Escher δημιούργησαν μαθητές και μαθήτριες της Β τάξης στο πλαίσιο του γενικότερου πρότζεκτ των Εικαστικών «Τέχνη και Μαθηματικά» (2018-2019). Ομάδα μαθητών/τριών αφού ερεύνησε τα έργα του M.C. Escher και τη σχέση τους με τα μαθηματικά επέλεξε και δημιούργησε τοιχογραφία βασισμένη στις σαύρες του M.C. Escher. Το σχέδιο ξεκίνησε και αναπτύχθηκε με …
Στο πλαίσιο του γενικότερου πρότζεκτ του μαθήματος των Εικαστικών «Τέχνη και Μαθηματικά» οι μαθητές/τριες της Α τάξης ερεύνησαν την Ελληνική παραδοσιακή τέχνη της αργυροτεχνίας και της υφαντικής, εμπνεύστηκαν από παραδοσιακά σχέδια και μοτίβα και δημιούργησαν τα δικά τους έργα με βάση άξονες συμμετρίας. Εκτός από τη σχέση της τέχνης με τα μαθηματικά διερευνήθηκε επιπλέον και ο …
Διδακτική επίσκεψη πραγματοποίησε το Α3 τμήμα με συντονιστή τον Ι. Ζωγάκη, στο Τμήμα Εικαστικών Τεχνών & Επιστημών της Τέχνης της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης οι μαθητές ξεναγήθηκαν και ενημερώθηκαν α) στο εργαστήριο Γλυπτικής από τον Επίκουρο Καθηγητή κ Χρήστο Σκαλκώτο β) στο εργαστήριο Φωτογραφίας από το κ Κωνσταντίνο …
Διδακτική επίσκεψη πραγματοποίησαν στις 25/2/2019 στο ΚΕΠΑΒΙ τα τμήματα Α1 και Α3 με υπεύθυνους εκπαιδευτικούς τον κ. Γιάννη Ζωγάκη (ΠΕ08) και κ. Χρήστο Πούλιο (ΠΕ81) στο πλαίσιο του μαθήματος των Καλλιτεχνικών και του μαθήματος της Τεχνολογίας. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης μαθητές και μαθήτριες, υλοποιώντας πρόγραμμα που σχεδίασαν οι υπεύθυνοι καθηγητές τους, ασχολήθηκαν με την …
Μικρές ευχετήριες κάρτες για Λευκά Χριστούγεννα και χαρούμενες γιορτές σχεδίασαν μαθητές και μαθήτριες της Α΄ Τάξης.
Εισήγηση και εργαστήριο με θέμα «Χαρακτική: δημιουργία έντυπης εικόνας με απλά, ακίνδυνα υλικά» παρακολούθησαν εκπαιδευτικοί εικαστικών μαθημάτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στο πλαίσιο της Ημερίδας «Διάχυση εκπαιδευτικών καινοτομιών και καλών πρακτικών» του Πρότυπου Γυμνασίου Ζωσιμαίας Σχολής. Οι συνάδελφοι Εικαστικοί-εκπαιδευτικοί εικαστικών, αφού ξεναγήθηκαν στην «μόνιμη» έκθεση μαθητικών έργων του σχολείου παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την παρουσίαση …
Το Πρότυπο Γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής διοργανώνει ημερίδα με θέμα: «Διάχυση εκπαιδευτικών καινοτομιών και καλών πρακτικών» την Παρασκευή, 9 Νοεμβρίου 2018 και ώρα 17.00΄-21.00’ στους χώρους του σχολείου (Δομπόλη 30, Ιωάννινα). Θα παρουσιαστούν εισηγήσεις από εκπαιδευτικούς διαφορετικών ειδικοτήτων, διδακτικές προτάσεις και πρακτικές που έχουν δοκιμαστεί στη σχολική τάξη, βιωματικές δράσεις, καινοτόμα συνεργατικά προγράμματα, διεπιστημονικές διδακτικές προσεγγίσεις …
Για την ανάπτυξη και καλλιέργεια του σχεδίου αλλά και την εξερεύνηση του τυχαίου επιλέξαμε με τη Β τάξη να ασχοληθούμε με zentangles ένα είδος Doodles με βάση το έργο του Ματίς (Henri Matisse). πορτραίτο της Έμμα (1916) Το σχέδιο του Ματίς μεγεθύνθηκε με κάναβο και μετά, με κεντρική ιδέα τα ενδιαφέροντα ή και ανησυχίες των …