Προγραμμάτισε με την χρήση συμβάντων ώστε να κάνεις το πρόγραμμά σου πιο διαδραστικό! Δες μέσα στο πρόγραμμα που ακολουθεί και μελέτησε τον κώδικα! Θα δεις ότι με πολύ απλό τρόπο, η γλώσσα προγραμματισμού του Scratch, σου επιτρέπει να δημιουργήσεις μια εφαρμογή, ένα παιχνίδι, όπου δυο παίκτες χειρίζονται ο καθένας τον δικό του χαρακτήρα από το πληκτρολόγιο! Μπορείς να αλλάξεις το πρόγραμμα ώστε ο ένας εκ των δυο να χρησιμοποιεί το ποντίκι;
Σχετικά Άρθρα
