Βάφοντας τα κομμάτια ενός tangram

Πάτησε παρακάτω στο Φωτόδεντρο και μετά στο μαύρο καραβάκι για να ανοίξει η εφαρμογή.

Διάβασε προσεκτικά την κάθε μια από τις δύο δραστηριότητες που θα βρεις μέσα στην σελίδα, και χρησιμοποίησε το ποντίκι σου για να τοποθετείς τα σχήματα.

Βάφοντας τα κομμάτια ενός Tangram

Προσωπικά Δεδομένα & Κωδικοί Πρόσβασης

 🙂 Τάξη Β-Γ Ασφάλεια στο Internet-(2.Προσωπικά Δεδομένα):



Λήψη αρχείου

 

😯 Τάξη Β-Γ Ασφάλεια στο Internet-(3.Ισχυροί κωδικοί Πρόσβασης):



Λήψη αρχείου

Εκπαιδευτικές εφαρμογές (μαθηματικά, puzzle, παιχνίδια)

Safe Kid Games

SafeKidGames

Math is fun

MathisFun

Mathplayground

Mathplayground

Puzzleplayground

Puzzleplayground

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SketchUp

Δημιουργήστε τρισδιάστατα 3D μοντέλα με την online εφαρμογή Google SketchUp.

SketchUP

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Επιλέξτε την δωρεάν έκδοση

1.SketchUP free

2. Δημιουργήστε ένα TrimbleID μέσω email, αν δεν επιθυμείτε να συνδεθείτε μέσω Google, Apple ή Microsoft.
2.TrimbleID δημιουργία SketchUP
3. Επιλέξτε την περιοχή σας. (Το Trimble cloud παρέχει 10 GB αποθηκευτικό χώρο).
3.TrimbleID περιοχή SketchUP
4. Εισάγετε τα στοιχεία

(όνομα, επώνυμο και email)

4.TrimbleID email SketchUP

5. Επιβεβαιώστε τον κωδικό επαλήθευσης που έχει έρθει στο email που δώσατε.

6. Δημιουργήστε έναν προσωπικό κωδικό πρόσβασης (password) για να συνδέεστε κάθε φορά στο SketchUP.

7. Ελέγξτε τις προτιμήσεις λογαριασμού.

11.Start SketchUP

8. Ξεκινήστε την εξερεύνηση!
12.SketchUP

 

Δίκτυο Ταξινόμησης

 🙂 Α) Φύλλο εργασίας (pdf):



Λήψη αρχείου

 🙂 Β) Ταξινόμηση_(Υπολογιστικό φύλλο)

 

Το μονοπάτι στην σκακιέρα

Διαβάστε στην κορυφή τις εντολές και βρείτε το μονοπάτι που θα ακολουθήσει το πιόνι. Εντοπίστε το τετράγωνο στο οποίο θα φτάσει και μετακινήστε πάνω σε αυτό την δίνη, χρησιμοποιώντας το αριστερό και δεξί βελάκι. Μετά πατήστε “Έλεγχος” για να δείτε το αποτέλεσμα. 🙂 Μονοπάτι σκακιέρας.

Η Πασχαλίτσα στον Λαβύρινθο

Α) Η πασχαλίτσα βρίσκεται μέσα στον λαβύρινθο και ψάχνει το κρυμμένο λουλούδι.

Προγραμμάτισε τα βήματα της πασχαλίτσας με τα βελάκια, ώστε να προχωρήσει και να φτάσει στο λουλούδι της.  🙂 Πασχαλίτσα-1.

Β) Η πασχαλίτσα τώρα πρέπει να προσέχει, γιατί αν κάνει λάθος στα βήματα της θα πρέπει να ξαναγράψει από την αρχή το πρόγραμμα. 🙁 Πασχαλίτσα-2

Δυαδικό Σύστημα

 🙂 Α) Φύλλο εργασίας (pdf):

Μετατρέψτε τους αριθμούς από το δυαδικό σύστημα στο δεκαδικό (2ο  ➡ 10ο), και το αντίστροφο από το δεκαδικό στο δυαδικό (10ο  ➡ 2ο).



Λήψη αρχείου

Β) Η εργασία σε υπολογιστικό φύλλο:  🙂 Τάξη ΣΤ-Δυαδικό Σύστημα.

Γ) Κωδικοποίηση χαρακτήρων στο δυαδικό σύστημα (πληκτρολογήστε έναν χαρακτήρα στην οθόνη και παρατηρήστε την κωδικοποίησή του στο δυαδικό σύστημα): 🙂 Δραστηριότητα-Φωτόδεντρο.

Πυρσείες στην Αρχαία Ελλάδα

Α) Φωτόδεντρο: Μετάδοση μηνυμάτων στην αρχαία Ελλάδα με Πυρσείες

Β) Φύλλο εργασίας:



Λήψη αρχείου

Σελιδοδείκτες

Ανοίξτε τον φυλλομετρητή (Firefox, Google Chrome, Opera, κτλ) και επισκεφθείτε τις παρακάτω σελίδες. Αφού ανοίξει η κάθε σελίδα, αποθηκεύστε την στους σελιδοδείκτες με το όνομα της.

💡 Για να ανοίξουν οι σελίδες σε ξεχωριστή καρτέλα: κρατήστε πατημένο το Ctrl και επιλέξτε τον σύνδεσμο(σελίδα) που θέλετε.



Λήψη αρχείου

Scratch 3.0

1.Online Scratch.



Λήψη αρχείου

2.Εισαγωγή Σκηνικού.



Λήψη αρχείου

3.Εισαγωγή Αντικειμένου.



Λήψη αρχείου

4.Εργασία: “Μπάλα κατάσκοπος”



Λήψη αρχείου

Προγραμματισμός Micro:bit

Ανοίξτε την σελίδα προγραμματισμού του Micro:bit και δημιουργήστε τα παρακάτω προγράμματα.

 😛 ΚΑΡΔΙΑ:



Λήψη αρχείου

 😯 ΤΥΧΑΙΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ:



Λήψη αρχείου

ΖΑΡΙ:



Λήψη αρχείου

 😯 ΜΕΤΡΗΤΗΣ (ΑΝΩ):



Λήψη αρχείου

 😕 ΜΕΤΡΗΤΗΣ (ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΟΣ)

Ξεκινήστε αυτήν εδώ την εργασία, μόνο αφού προσπαθήσετε πρώτα μόνοι σας, να κάνετε την τελευταία άσκηση της προηγούμενης εργασίας ΜΕΤΡΗΤΗΣ (ΑΝΩ).



Λήψη αρχείου

 

Θεοί του Ολύμπου

Dimitris GiannisΑκολουθήστε αυτό το σύνδεσμο για να διαβάσετε το άρθρο.

Ανοίξτε το πρόγραμμα που δημιουργούμε χάρτες με εικόνες (εννοιολογικούς), και φτιάξτε τον δικό σας χάρτη με τους 12 θεούς του Ολύμπου.

Για κατέβασμα εικόνων: πρώτα επιλέξετε τον παρακάτω σύνδεσμο (link) και μετά πατήστε πάνω-δεξιά στο “Λήψη” , ώστε να κατέβει συμπιεσμένος, ολόκληρος ο φάκελος.

Σύνδεσμος(link) για εικόνες: Θεοί Ολύμπου” .

🙂 Ένα παράδειγμα φαίνεται παρακάτω:

Nefeli Kalliopi Nefeli Dimitris Giannis

Ο κύκλος του Νερού (παρουσίαση)

Ανοίξτε το πρόγραμμα που δημιουργούμε παρουσιάσεις, και φτιάξτε μια παρουσίαση (να περιέχει μέχρι 12-15 διαφάνειες) για τον “κύκλο του νερού“. Η εργασία θα ξεκινά από την στιγμή που εξατμίζεται το νερό προς τα σύννεφα μέχρι την επιστροφή του στην θάλασσα. Γράψτε το δικό σας κείμενο και τοποθετήστε τις εικόνες που θέλετε στην παρουσίαση.

Παρακάτω φαίνεται, (χωρίς να είναι παρουσίαση αλλά φύλλο εργασίας pdf), το πως συνδυάζονται οι εικόνες και το κείμενο για να βγει ένα σωστό και ωραίο αποτέλεσμα.

Για κατέβασμα εικόνων: Αφού επιλέξετε το link: Κύκλος του Νερού(εικόνες) , πατήστε δεξιά, πάνω στο “Λήψη

Λήψη Γραφίς

 

για να κατεβάσετε ολόκληρο τον συμπιεσμένο φάκελο.



Λήψη αρχείου

 

Πινακίδες και Επιγραφές

Αντιγράψτε τις πινακίδες των δρόμων και τις επιγραφές από τα καταστήματα, στα κουτάκια  με κεφαλαία ελληνικά γράμματα.

🙂 Τάξη Α-Πινακίδες, Επιγραφές

Προγραμματισμός Kodu

Προγραμμάτισε τον Kodu και “παίξε” με τους ήρωες της εφαρμογής. Για το πως συμπεριφέρεται ο Kodu, διάβασε το παρακάτω φύλλο. Δημιούργησε το δικό σου μπλοκ εντολών από τους πολλούς συνδυασμούς που υπάρχουν μέσα στο πρόγραμμα Kodu.



Λήψη αρχείου

Εργασία 1α: “Φάε μήλα, πάρε πόντους”



Λήψη αρχείου

Εργασία 1β: “Φάε μήλα, πάρε πόντους ανά χρώμα”

Μετά την ολοκλήρωση της εργασίας 1α, αυξήστε τον βαθμό δυσκολίας:

Βάψτε πρώτα τα μήλα με διαφορετικά χρώματα, και μετά προγραμματίστε το kodu να κερδίζει διαφορετικούς πόντους ανά χρώμα μήλου. πχ. τα κόκκινα μήλα 10 πόντους, τα μπλε 20 πόντους και τα πράσινα 1 πόντο.

4mila Kodu 4mila 10201pontoi Kodu

Εργασία 2η: “Λαβύρινθος με κέρματα”



Λήψη αρχείου

MicroWorld Pro

Microworld Pro – Εντολές:



Λήψη αρχείου

Εργασία 1η και 2η:



Λήψη αρχείου

Εργασία 3η και 4η:



Λήψη αρχείου

Εργασία 5η και 6η:



Λήψη αρχείου

Εργασία 7η και 8η:



Λήψη αρχείου

Εργασία 9η:



Λήψη αρχείου

Μαθαίνω το Enter

Κατέβασε τα δύο φύλλα εργασίας και βάλε τους αριθμούς και τις λέξεις, το ένα κάτω από το άλλο, πατώντας το πλήκτρο Enter. Πριν τα κλείσεις γράψε το όνομα σου, και αποθήκευσε τα φύλλα εργασίας.

  • Μέρος Α:

🙂 Τάξη Α-Enter_μέρος Α’

  • Μέρος Β:

🙂 Τάξη Β-Enter_μέρος Β’

Κειμενογράφος “Ωρολόγιο πρόγραμμα”

Δημιουργήστε το Ωρολόγιο πρόγραμμα του τμήματος σας. Κατεβάστε τον συμπιεσμένο φάκελο, και μέσα θα βρείτε τις εικόνες και το φύλλο εργασίας σας.

 🙂 Τάξη Ε-Ωρολόγιο πρόγραμμα

Το Ποταμάκι με εικόνες

Ανοίξτε το παρακάτω φύλλο εργασίας, διαλέξτε την ομάδα σας (κόκκινη ή μπλε) και:

α) συμπληρώστε τους διαλόγους που λείπουν.

β) βάλτε σε κάθε χρωματιστή λέξη την σωστή εικόνα που θα βρείτε σε φάκελο. 💡 Τον φάκελο θα βρείτε στους υπολογιστές του εργαστηρίου Πληροφορικής.

Φύλλο εργασίας:  🙂 Τάξη Β-Το Ποταμάκι με εικόνες

Πληκτρολογώ “Γελαστή Οικογένεια”

Στο παρακάτω φύλλο εργασίας, πληκτρολόγησε το κείμενο που βλέπετε στην αριστερή πλευρά, μέσα στα κουτάκια που υπάρχουν δεξιά. Μην ξεχάσετε να βάζετε τόνους όπου χρειάζεται.

🙄 Τάξη Β-Πληκτρολογώ_μέρος Α’

Κειμενογράφος-Πίνακες και Στοίχιση

Κάντε τις εργασίες σύμφωνα με τις οδηγίες που θα βρείτε μέσα στα φύλλα εργασίας.

Αρχεία για λήψη (κατεβάστε τις εργασίες στον υπολογιστή σας)

Α) 🙂 Πίνακες1_μθτ

Β) 🙂 Πίνακες2_μθτ

Γ) 🙂 Στοίχιση Κελιών_μθτ

Μόλις τελειώσετε, συμπληρώστε το ονοματεπώνυμό σας και πατήστε αποθήκευση.