Διαχείριση Ύλης ΤΠΕ – Μαθησιακοί Άξονες
Μαθησιακοί Άξονες:
| Τάξεις: | Α | Β | Γ | Δ | Ε | ΣΤ |
Ώρες:
|
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Α) ΓΝΩΡΙΖΩ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ, ΕΚΦΡΑΖΟΜΑΙ | 12 | 12 | 10 | 10 | 6 | 6 | |
|
4 | 4 | 2 | 2 |
= 12
|
||
|
= 22
|
||||||
|
4 | 4 | 4* | 4* | 3* | 3* |
= 22
|
| Β) ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ και ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΙ | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 |
|
|
3 | 3 | 3 | 3 | 3* | 3* |
= 18
|
|
3 | 3 | 3* | 3* | 3 | 3 |
= 18
|
| Γ) ΔΙΕΡΕΥΝΩ, ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ, ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ | 10 | 10 | 12 | 12 | 16 | 16 |
|
|
4* | 4* | 4 | 4 |
= 16
|
||
|
4 | 4 |
= 08
|
||||
|
6 | 6 |
= 12
|
||||
|
6 | 6 | 8 | 8 | 6 | 6 |
= 40
|
| Δ) ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΠΕ | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
|
|
2* | 2* | 2 | 2 | 2 | 2 |
= 12
|
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ:
|
30
|
30
|
30
|
30
|
30
|
30
|
|
Οι σημειωμένες ώρες με * και έντονη πλαισίωση προτείνεται να διδαχθούν σε προαιρετική βάση και οι αντίστοιχες διδακτικές ώρες μπορούν να διατεθούν από τον/την εκπαιδευτικό για εμβάθυνση ή εξειδίκευση, ανάλογα με τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών/-τριών.
Η προτεινόμενη κατανομή του διδακτικού χρόνου είναι ενδεικτική. Ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να κάνει τον χρονοπρογραμματισμό και τον σχεδιασμό της διάρθρωσης της ύλης με βάση τα μαθησιακά χαρακτηριστικά, τα ενδιαφέροντα και τις προϋπάρχουσες γνώσεις και εμπειρίες των μαθητών της τάξης του.
