Διαχείριση Ύλης ΤΠΕ – Μαθησιακοί Άξονες



Λήψη αρχείου

Μαθησιακοί Άξονες:

Τάξεις: Α Β Γ Δ Ε ΣΤ
Ώρες:
Α) ΓΝΩΡΙΖΩ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ, ΕΚΦΡΑΖΟΜΑΙ 12 12 10 10 6 6  
  •  Γνωρίζω και Χειρίζομαι τον Υπολογιστή.
4 4 2 2    
= 12
  • Δημιουργώ και Εκφράζομαι (Ζωγραφική, Πολυμέσα, Παρουσιάσεις).
 

4

 

4

 

4

 

4

 

3

 

3

= 22
  • Δημιουργώ (Κειμενογράφος).
4 4 4* 4* 3* 3*
= 22
Β) ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ   και ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΙ 6 6 6 6 6 6
 
  • Γνωρίζω το Διαδίκτυο
3 3 3 3 3* 3*
= 18
  • Επικοινωνώ & Συνεργάζομαι.
3 3 3* 3* 3 3
= 18
Γ) ΔΙΕΡΕΥΝΩ, ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ, ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ 10 10 12 12 16 16
 
  • Μοντελοποίηση με Εννοιολογικό Χάρτη.
4* 4* 4 4    
= 16
  • Λύνω με Υπολογιστικά Φύλλα.
  4 4
= 08
  • Προγραμματίζω (Code).
6 6
= 12
  • Σχέδια Εργασίας (Project).
6 6 8 8 6 6
= 40
Δ) ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΠΕ 2 2 2 2 2 2
 
  • Ψηφιακή παιδεία και Γραμματισμός.
2* 2* 2 2 2 2
= 12
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ:
30
30
30
30
30
30
 

Οι σημειωμένες ώρες με * και έντονη πλαισίωση προτείνεται να διδαχθούν σε προαιρετική βάση και οι αντίστοιχες διδακτικές ώρες μπορούν να διατεθούν από τον/την εκπαιδευτικό για εμβάθυνση ή εξειδίκευση, ανάλογα με τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών/-τριών.

Η προτεινόμενη κατανομή του διδακτικού χρόνου είναι ενδεικτική. Ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να κάνει τον χρονοπρογραμματισμό και τον σχεδιασμό της διάρθρωσης της ύλης με βάση τα μαθησιακά χαρακτηριστικά, τα ενδιαφέροντα και τις προϋπάρχουσες γνώσεις και εμπειρίες των μαθητών της τάξης του.