Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά το σχολείο μας συμμετείχε στη μεγαλειώδη μαθητική συναυλία που διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ΄Αθήνας την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026 , με τη συμμετοχή 1.300 μαθητών από συνολικά 69 σχολεία της Περιφέρειας.
Η φετινή εκδήλωση ήταν αφιερωμένη στον σπουδαίο σύγχρονο συνθέτη Χρήστο Νικολόπουλο ο οποίος συνόδευσε ο ίδιος τόσο τους μαθητές και τις μαθήτριες καθώς και την ορχήστρα των εκπαιδευτικών μουσικής . Επίσης συνόδευσε τους σπουδαίους καλλιτέχνες που τίμησαν με την παρουσία τους τη μουσική εκδήλωση: Μανώλη Μητσιά, Μπάμπη Τσέρτο ,Πέγκυ Ζήνα και Γεράσιμο Ανδρεάτο οι οποίοι συμμετείχαν αφιλοκερδώς.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |










































































