Μύθι, μύθι, παραμύθι για τα νηπιάκια μας από τα ¨πρωτάκια” του 12ου ΔΣ Καλλιθέας!!!!

Δράση ομαλής μετάβασης  των νηπίων από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο με βασικό σκοπό:

Να υιοθετήσει κάθε παιδί θετική στάση για τον κόσμο του σχολείου!

Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!! “πρωτάκια” και Δασκάλες των δύο τμημάτων της Α’ τάξης του 12ου ΔΣ Καλλιθέας.

Τα πρωτάκια του 12ου ΔΣ Καλλιθέας με τις Δασκάλες τους, υποδέχθηκαν τα νηπιάκια μας στην αίθουσα εκδηλώσεων του  12ου ΔΣ Καλλιθέας,  μας διάβασαν το παραμύθι του Χρ. Μπουλιώτη: Ο ΤΟΜ ΤΙΡΙΤΟΜ ΚΑ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΧΩΡΙΣΜΕΝΗ ΣΤΑ ΔΥΟ, μας τραγούδησαν το εκπληκτικό ποίημα του Γιάννη Ρίτσου «Αν όλα τα παιδιά της Γης πιάναν γερά τα χέρια, κορίτσια – αγόρια στη σειρά και στήνανε χορό. Ο κύκλος θα γινότανε πολύ πολύ μεγάλος κι ολόκληρη τη γη μας θα αγκάλιαζε θαρρώ…» και στο τέλος σε κλίμα αγαστής συνεργασίας και αλληλοβοήθειας αποτύπωσαν τις εντυπώσεις τους καλλιτεχνικά….

6 1

Οι καλλιτεχνικές δημιουργίες των παιδιών δεν θα μπορούσαν να αποτυπώνουν καλύτερα τις καρδιές τους και όσα νιώθουν το ένα για το άλλο!

5 1thumbnail  thumbnail7 1 7 1 

Λίγα λόγια για την ομαλή μετάβαση  των νηπίων από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο:

Μετάβαση είναι το «πέρασμα» από μια γνωστή κατάσταση σε μια άλλη. Αποτελεί: «ένα ατομικό, προσωπικό, ιδιαίτερο και μοναδικό βίωμα για το κάθε άτομο, συνδεδεμένο με αλλαγές ρόλων και περιβαλλοντικών συνθηκών» (Mogel,1984,158).

Η Μετάβαση είναι μια δυναμική διαδικασία , η οποία αρχίζει με τη γέννηση του ατόμου και συνεχίζεται δια βίου …Προϋποθέτει  την ενεργοποίηση του μηχανισμού  της προσαρμογής και  της ικανότητας αντίδρασης απέναντι στα «εμπόδια».

Συγκεκριμένα, η μετάβαση του νηπίου από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο θεωρείται μια από τις σημαντικότερες περιόδους της παιδικής ηλικίας, καθώς σηματοδοτεί ιδιαίτερα έντονες αλλαγές στο οικογενειακό και κοινωνικό περιβάλλον του, εκθέτοντας το σε μια ποικιλία αλλαγών και απαιτήσεων, γνωστικών, συναισθηματικών και κοινωνικών.

Γι΄ αυτό, λοιπόν, είναι σημαντική η ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ γιατί η προσαρμογή των παιδιών στις νέες αλλαγές μπορεί να έχει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα στη σχολική τους εξέλιξη,  στην κοινωνικοποίηση τους  και  στην ακαδημαϊκή τους πορεία (Γουργιώτου,2008).

“Το καλύτερο δώρο που μπορούμε να προσφέρουμε στα παιδιά μας είναι οι ρίζες της υπευθυνότητας και τα φτερά της ανεξαρτησίας”   Dennis Wairley

πηγή: Εισήγηση ΣΕΕ ΠΕ60, κ. Σαλαγιάννη, 4ο ΠΕΚΕΣ ΑΤΤΙΚΗΣ