Πίνακας διπλής εισόδου, των παιδιών του Α΄τμήματος
Τα παιδιά παρατήρησαν τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους με τη βοήθεια ενός καθρέφτη. Αφού στη συνέχεια τα ζωγράφισαν, στο τέλος κάθε ένα με τη σειρά συμπλήρωσε το όνομά του σε αντίστοιχο πίνακα διπλής εισόδου στον υπολογιστή της τάξης μας. Κριτήρια της ταξινόμησης ήταν το χρώμα των μαλλιών και το χρώμα των ματιών τους. Τα παιδιά έγραψαν, όπως μπόρεσαν, το όνομά τους σε αρχείο Power Point. Βοηθήθηκαν χρησιμοποιώντας τις καρτέλες με τα ονόματά τους, αλλά και από τους συμμαθητές τους.