Σας κοινοποιούμε το υπ΄αρίθμ. πρωτ. ‘ Γ3δ/Δ/ΦΑΥ9/Γ.Π.οικ.40632/03-06-2016 έγγραφο του Υπουργείου Υγείας με θέμα «Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη _14.06.2016, με θέμα : «Το αίμα μας ενώνει όλους» (Blood connect us all).
Βράβευση των μαθητών/τριών του σχολείου
Ιούν 16 12
Χθες 11 Ιουνίου 2016 έγινε η βράβευση των μαθητών/τριών μας για την επίδοσή τους στον 10ο Διαγωνισμό «Μαθηματικά και Παιχνίδι» στο πλαίσιο του περιοδικού «Ο Μικρός Ευκλείδης». Οι μαθητές που βραβεύτηκαν ήταν:
- Στεφανόπουλος Αλέξιος (Ε1)
- Καραγιαννάκη Κοραλία (Ε2)
- Μουάτσος Γιάννης (Ε2)
- Γαβαλάκη Λήδα (Ε3)
- Ζαρίτας Βασίλης (ΣΤ1)
- Ασλάνη Δέσποινα (ΣΤ2)
- Δάρας Ανέστης (ΣΤ2)
- Κορδιστός Γιώργος (ΣΤ2)
- Σουρλαντζή Αγγελική (ΣΤ2)
Συγχαρητήρια στα παιδιά μας!
Ο Διαδημοτικός Σύνδεσμος για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη των Πόλεων (Σύνδεσμος 21ΟΤΑ) και ο Δήμος Αμαρουσίου την Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016 και ώρα 18.00 στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Δημαρχείου του Δήμου Αμαρουσίου (Βασ. Σοφίας 9 Δ. Μόσχα) διοργανώνουν μια εκδήλωση, στην οποία θα απονείμουν βραβεία “Περιβαλλοντικής Ευαισθησίας” στα σχολεία των Δήμων-Μελών.
Ένα από τα σχολεία του Δήμου Αμαρουσίου που θα βραβευτεί είναι και το 9ο Δ. Σχ. Αμαρουσίου για τις δράσεις περιβαλλοντικής ευαισθησίας του σχολείου γενικότερα και των μαθητών/τριών της Γ΄τάξης ειδικότερα.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄τάξης θα πρέπει την Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016 στις 5.45 μ.μ. να βρίσκονται στο σχολείο, για να μεταφερθούν στο Δημαρχείο με λεωφορεία του Δήμου συνοδεία των δασκάλων τους και της Διευθύντριας και θα επιστρέψουν στις 8.30 μ.μ., όπου και θα τους/τις παραλάβουν οι γονείς τους.
Για να ενημερωθείτε για τις δραστηριότητες του σχολείου, πατήστε εδώ.
Για να δείτε το πρόγραμμα της εκδήλωσης, πατήστε εδώ.
Υπέροχες εκδηλώσεις!
Ιούν 16 8
Υπέροχες και πολύ συγκινητικές ήταν οι δύο εκδηλώσεις, “Εδώ Λιλιπούπολη” και “Η ζωή είναι ωραία!!!”, που πραγματοποιήθηκαν στις 7 Ιουνίου 2016 στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του σχολείου από τους μαθητές/τριες των Β΄, Γ΄Δ΄Ε΄και ΣΤ΄ τάξεων.
Συγχαρητήρια στους μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς!
Οι μαθητές/τριες του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου τίμησαν την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος
Ιούν 16 7
Τη Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016, ενόψει της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος στις 5 Ιουνίου, οι μαθητές της ΣΤ΄ πήραν από το χέρι τους μικρούς μαθητές του 9oυ Nηπιαγωγείου Αμαρουσίου και μαζί τίμησαν την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος μαζεύοντας τα σκουπίδια της αυλής, φυτεύοντας λουλούδια και βότανα, ζωγραφίζοντας πανό γεμάτο χρώματα και τραγουδώντας δυνατά.
Στις 4 Μαρτίου 2016 πραγματοποιήθηκε ο 10ος Διαγωνισμός «Μαθηματικά και Παιχνίδι» στο πλαίσιο του περιοδικού «Ο Μικρός Ευκλείδης» για μαθητές/τριες της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης των Δημοτικών σχολείων της χώρας, με στόχο να έλθουν οι μαθητές πιο κοντά στα Μαθηματικά και τις εφαρμογές τους, στον οποίο συμμετείχε και το σχολείο μας.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του Διαγωνισμού, διακρίθηκαν οι παρακάτω μαθητές:
- Στεφανόπουλος Αλέξιος (Ε1)
- Καραγιαννάκη Κοραλία (Ε2)
- Μουάτσος Γιάννης (Ε2)
- Γαβαλάκη Λήδα (Ε3)
- Ζαρίτας Βασίλης (ΣΤ1)
- Ασλάνη Δέσποινα (ΣΤ2)
- Δάρας Ανέστης (ΣΤ2)
- Κορδιστός Γιώργος (ΣΤ2)
- Σουρλαντζή Αγγελική (ΣΤ2)
Συγχαρητήρια στα παιδιά μας!
Η βράβευση των μαθητών/τριών του σχολείου μας θα γίνει το Σάββατο 11 Ιουνίου 2016, από τις 09:00 έως τις 11.00 στην Αίθουσα Τελετών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου, είσοδος Κατεχάκη).
Οι γονείς των μαθητών/τριών μαζί με τα παιδιά τους θα πρέπει να βρίσκονται στον συγκεκριμένο χώρο μισή ώρα πριν την έναρξη της απονομής των βραβείων.
Την Τρίτη 7 Ιουνίου και ώρα 10.00 στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του σχολείου η χορωδία των τάξεων Β΄, Γ΄ και Δ΄ θα παρουσιάσει το μουσικό δρώμενο “Εδώ Λιλιπούπολη”.
Την ίδια ημέρα και ώρα 11.30 στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του σχολείου η ΣΤ΄ τάξη μας αποχαιρετά με τραγούδια λέγοντας “Η Ζωή είναι Ωραία!!!”.
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί, η Μουσικός του σχολείου κ. Λάλου Μαρία, η Γυμνάστρια κ. Μπαζιάνου Χρύσα και οι δασκάλες κ. Μπαλανίκα Αφροδίτη και κ. Κόρμπη Γιάννα.
Όσοι γονείς επιθυμούν μπορούν να παρακολουθήσουν τις εκδηλώσεις αυτές.
Την Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016 πραγματοποιήθηκε η τελευταία εκδρομή για φέτος στο αθλητικό κέντρο “PLANET ATHLETIC CAMP” στον Γέρακα. Η οργάνωση ήταν πολύ καλή κι έτσι εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες την απόλαυσαν με παιχνίδι και χορό.


































