Ορισμός ΣΣΖ για το σχολ. έτος 2024-25

Σύμφωνα με την απόφαση της Συμβούλου Εκπαίδευσης της ΔΔΕ Αχαΐας, Ελένης Βαρδάλου (ΠΕ80), Σύμβουλοι Σχολικής Ζωής του 8ου Γενικού Λυκείου Πατρών, για το σχολικό έτος 2024-2025 ορίζονται οι:
α. Μαλεβίτη Γεωργία (Φιλόλογος) για τα τμήματα Β1, Β2, Β3, Γ1, Γ2, Γ3, Γ4, Γ5
β.Παπασωτηρόπουλος Χριστόφορος (Θεολόγος) για τα τμήματα Α1, Α2, Α3, Α4, Α5, Β4, Β5

Οι Σύμβουλοι Σχολικής Ζωής βρίσκονται στη διάθεση των γονέων, κατόπιν τηλεφωνικής τους επικοινωνίας με το σχολείο, στο τηλέφωνο 2610-323184.

Σύμφωνα με την ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ TΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ, Τεύχος B’ 4183/28.09.2020, ο ρόλος του ΣΣΖ είναι:
Σε σχέση με τους μαθητές:
• Συμβουλεύει, καθοδηγεί και ενημερώνει μαθητές (όπως η διαχείριση κρίσεων και πρόληψη ακραίων συμπεριφορών, μαθησιακές δυσκολίες, συμπερίληψη και ενσωμάτωση, μαθητές με ιδιαίτερες δυνατότητες, κλίσεις και ταλέντα, μετάβαση σε άλλες βαθμίδες, σχολική κινητικότητα κτλ).
• Βρίσκεται σε άμεση και διαρκή επικοινωνία με τους μαθητές ευθύνης του, τον σύλλογο διδασκόντων και λοιπό εκπαιδευτικό προσωπικό, όπως επίσης τους γονείς και κηδεμόνες.
• Υποστηρίζει τους μαθητές μέσα από προληπτικές αλλά και συμβουλευτικές κοινωνικοπαιδαγωγικές δράσεις, προκειμένου οι μαθητές να αποκτήσουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και αυτοεκτίμηση ώστε να συμμετέχουν ενεργά και αποτελεσματικά στην σχολική ζωή.
Σε σχέση με τους γονείς;
• Καθοδηγεί και ενημερώνει γονείς και κηδεμόνες σε θέματα παιδαγωγικής αντιμετώπισης ζητημάτων.
• Ενεργεί όποτε αυτό του ζητηθεί, αλλά και με δική του πρωτοβουλία, εφόσον υποπέσει στην αντίληψή του κατάσταση, η οποία χρήζει ιδιαίτερης αντιμετώπισης.
• Συνεργάζεται και υποστηρίζει τις οικογένειες αξιοποιώντας τις κοινωνικοπαιδαγωγικές δράσεις, τη συμβουλευτική γονέων και τη δημιουργία ομάδων γονέων με κοινά ενδιαφέροντα και ανάγκες.
• Στο πλαίσιο των καθηκόντων του, συνεργάζεται με τις υποστηρικτικές δομές και με ειδικούς επιστήμονες, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, ανάλογα με τη φύση του προβλήματος και δύναται να ζητήσει τη συνδρομή τους για την αντιμετώπιση μεμονωμένων περιστατικών ή ειδικών περιπτώσεων, όπως και να παραπέμψει τον χειρισμό τους αρμοδίως σε αυτές ή στον σύλλογο διδασκόντων, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους.

;


Τα σχόλια είναι κλειστά.

Copyright ©           Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση