Δειγματική διδασκαλία – Ετεροπαρατήρηση: Νέα Ελληνικά

3

Τη Δευτέρα, 20-2-23, πραγματοποιήθηκε στο Β3 από τη φιλόλογο του σχολείου Ελένη Κολλυροπούλου δίωρη διδασκαλία στο μάθημα των Νέων Ελληνικών, το οποίο παρακολούθησαν οι φιλόλογοι του 8ου ΓΕΛ κκ. Κωτσελένη Σοφία (Δ/ντρια), Βόσσου Ελένη, Ευσταθίου Αικατερίνη, Καρανάσιου Ελένη, Κουτεντάκη Όλγα, Μαλεβίτη Γεωργία, Πέττας Παναγιώτης και η καθηγήτρια των Αγγλικών κ. Σκουλικαρίτη Σωτηρία. Ακολούθησε μία ώρα συζήτηση – αναστοχασμός.

Το αντικείμενο της διδασκαλίας ήταν: ανεργία – άνεργος και ακολουθήθηκαν στρατηγικές και τεχνικές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας ως προς τη διαδικασία.

ΣΤΟΧΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ:

Οι μαθητές/ -τριες

  • Να κατανοήσουν το φαινόμενο της ανεργίας – να προβληματιστούν για τα αίτια και τις συνέπειές του
  • Να συνειδητοποιήσουν τις επιπτώσεις της ανεργίας στην ψυχολογία/προσωπικότητα του ανέργου
  • Να προσεγγίσουν ποικίλα «κείμενα» (διακειμενικότητα) και να διαπιστώσουν ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τους ως προς την αναπαράσταση της ανεργίας/ανέργου, τους σημειωτικούς τρόπους που αξιοποιούνται (γλώσσα, εικόνα, ήχος ), το μέσο, το κειμενικό είδος, τον τρόπο προσέγγισης του θέματος
  • Να παράγουν λόγο, γραπτό ή προφορικό, να μετασχηματίσουν γλωσσικές και νοηματικές δομές των κειμένων ή να παρουσιάσουν συνοπτικά το περιεχόμενο κειμένων και να διατυπώσουν τις δικές τους απόψεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα, σε καθορισμένο επικοινωνιακό πλαίσιο
  • Να καλλιεργηθούν δεξιότητες αναγνωστικού, οπτικού και κριτικού γραμματισμού
  • Να αναπτύξουν ενσυναίσθηση σχετικά με το σοβαρό κοινωνικό πρόβλημα της ανεργίας και τους ανθρώπους που το βιώνουν
  • Να βιώσουν την τέχνη (λογοτεχνία, γλυπτική, φωτογραφία κ.λπ.) ως πηγή εμπειριών

Ε. ΚΟΛΛΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΑΝΕΡΓΙΑ – ΑΝΕΡΓΟΣ

Ε. ΚΟΛΛΥΡΟΠΟΥΛΟΥ- ΑΝΕΡΓΙΑ – ΑΝΕΡΓΟΣ-ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

10 1  11

Σημείωση: Ευχαριστούμε τη συνάδελφο χημικό κ. Άννα Θεοδωροπούλου για τις φωτογραφίες.

;


Τα σχόλια είναι κλειστά.

Copyright ©           Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση