Στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας με διδάσκουσα την κ. Ελένη Κολλυροπούλου με τα τμήματα Β3 (4 και 7-11-22) και Β4 (1-11-22) στη διαδικασία ανάγνωσης και κατανόησης κειμένου του Μ. Καζάζη σχετικό με τα κόμικς (από την Τράπεζα Θεμάτων) αξιοποιήθηκε η στρατηγική Think A-Loud και στη συνέχεια ανιχνεύτηκαν επαγωγικά τρόποι ανάλυσης ενός πολυτροπικού κειμένου. Ακολούθησε Αγώνας λόγων με θέμα: ΚΟΜΙΚΣ: υποστηρικτές και επικριτές τους, με αφορμή 2 σχετικά κείμενα του Στ. Γρόσδου (από την Τράπεζα των Θεμάτων).
Δείτε τα κείμενα εδώ: ΚΟΜΙΚΣ
Κάτω από : Καινοτόμες δράσεις, Καλά Παραδείγματα