Mε αφορμή το φθινόπωρο και τις πρώτες βροχές, στις σχολικές τάξεις ανατύχθηκαν διδακτικά σενάρια προκειμένου να κατανοήσουμε τον υδρολογικό κύκλο.
Οι ερωτήσεις των παιδιών ήταν πολλές όπως πολλές ήταν και οι πρώτερες γνώσεις τους. Τις συγκεντρώσαμε όλες σε έναν πίνακα που τον είχαμε σαν οδηγό για την ανακάλυψη και εξερεύνηση!
Διαβάσαμε παραμύθια για να συγκεντρώσουμε πληροφορίες και είδαμε εκπαιδευτικά βίντεο στο διαδίκτυο προκειμένου να οπτικοποιήσουμε το φαινόμενο αυτό της φυσικής.
Ζωγραφίσαμε ότι μας έκανε εντύπωση από διάφορα παραμύθια αλλά μας άρεσε πολύ η ιστορία “Ο Μπαμπακένιος, το φαντασμένο σύννεφο”.
Το εποτικό και ψηφιακό υλικό στις τάξεις μας βοήθησε να παρατηρήσουμε καλύτερα το φαινόμενο.
Οι δραστηριότητες που έλαβαν χώρα μας διασκέδασαν αλλά μας έμαθαν και πολλά. Κάναμε κατασκευές και πειράματα με το νερό:
Και φυσικά εργαστήκαμε ομαδοσυνεργατικά:
Εμπλουτίσαμε το διδακτικό σενάριο με παιχνίδι προγραμματισμού παρέα με την αγαπημένη μας beebot. Με διατμηματική συνεργασία τα παιδιά έψαξαν να βρουν τα χρώματα του ουράνιου τόξου που χάθηκαν. Με την μουσική υπόκρουση του τραγουδιού “7 ποτάμια”της Ε.Αρβανιτάκη τα παιδιά έβρισκαν το χρώμα, προγραμμάτιζαν το ρομπότ να πάρει το χρώμα και στη συνέχεια σε ένα μεγάλο κανσόν προσθέταμε πινελιές στο δικό μας ουράνιο τόξο!
Επειδή το ουράνιο τόξο είναι από τα αγαπημένα μας έφτιαξε και ο καθένας το δικό του:
Φυσικά δε θα μπορούσε να λείψει το τραγούδι και ο χορός που τόσο μας αρέσει και μας δίνει τη δυνατότητα να εκφραζόμαστε και παράλληλα να μαθαίνουμε:
https://video.link/w/vl674cab9c9b19e#:Εδώ μπορείτε να το ακούσετε













