Η σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλα τα παιδιά και τις οικογένειές τους για την όμορφη συνεργασία που είχαμε!

Σας ευχόμαστε ένα ξέγνοιαστο, χαρούμενο και δημιουργικό καλοκαίρι, γεμάτο παιχνίδι, ξεκούραση και όμορφες στιγμές.

Σας ενημερώνουμε ότι η παραλαβή των φακέλων των παιδιών θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026 και ώρα 08:15 π.μ.

Καλό καλοκαίρι σε όλους!

 

Ένας για όλους και όλοι για τα ζώα!!!

Στο πλαίσιο των δράσεων Ενεργού Πολιτειότητας, υλοποιήσαμε τη δράση «Ένας για όλους και όλοι για τα ζώα», με θέμα την προαγωγή της ποιότητας ζωής και την προστασία των αδέσποτων ζώων.

Μέσα από συζητήσεις, βιωματικές δραστηριότητες, εκπαιδευτικό υλικό και δημιουργικές κατασκευές τα παιδιά γνώρισαν τα δικαιώματα των ζώων, τις βασικές αρχές ευζωίας των ζώων συντροφιάς και τη σημασία της υπεύθυνης ιδιοκτησίας. Παράλληλα, ενημερώθηκαν για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα αδέσποτα ζώα και αναζήτησαν τρόπους με τους οποίους μπορούν να συμβάλουν στην προστασία και τη φροντίδα τους.

Η δράση βοήθησε τα παιδιά να αναπτύξουν αισθήματα αγάπης, σεβασμού και ενσυναίσθησης προς τα ζώα, καλλιεργώντας παράλληλα την υπευθυνότητα και την ενεργή συμμετοχή τους ως αυριανοί πολίτες. Με το μήνυμα «Ένας για όλους και όλοι για τα ζώα», τα παιδιά έμαθαν ότι κάθε μικρή πράξη φροντίδας μπορεί να κάνει τη ζωή των ζώων καλύτερη.

Καλοκαιρινή γιορτή 2026!!!

Εδώ Νηπιαγωγείο!

Με πολλή χαρά, συγκίνηση και όμορφα χαμόγελα πραγματοποιήθηκε στις 11/6/2026 η καλοκαιρινή γιορτή του νηπιαγωγείου μας με θέμα τις αναμνήσεις μιας ξεχωριστής σχολικής χρονιάς. Τα παιδιά μάς ταξίδεψαν μέσα από τραγούδια, χορούς και μικρά δρώμενα σε όλα όσα έζησαν και έμαθαν στο πρώτο τους σχολείο, το νηπιαγωγείο.

Θυμηθήκαμε τις όμορφες στιγμές που μοιραστήκαμε, τις φιλίες που δημιουργήθηκαν, τα παιχνίδια, τις κατασκευές, τις γνώσεις και τις εμπειρίες που αποκτήσαμε μαζί. Η γιορτή αποτέλεσε μια γλυκιά αναδρομή στη σχολική χρονιά που ολοκληρώνεται και μια όμορφη αφετηρία για τα νέα βήματα των παιδιών.

Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς για τη συνεργασία και τη στήριξή τους και ευχόμαστε σε όλους ένα ξέγνοιαστο και χαρούμενο καλοκαίρι γεμάτο όμορφες αναμνήσεις!